user icon

Video: Lewis Hamilton over zijn lijfspreuk 'Still I Rise'

  • Gepubliceerd op 10 okt 2017 17:05
  • comments 25
  • Door: Rob Veenstra

'Still I Rise', het is een frase die in de Formule 1 hoort bij Mercedes-coureur Lewis Hamilton. Het staat op de achterkant van de helm van de drievoudig kampioen en de Brit heeft de tekst zelfs op zijn rug laten tatoeëren. 'Still I Rise' is de titel van een album en nummer van rapper 2Pac. Hamilton vertelt in deze video over de betekenis van zijn lijfspreuk:

 

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Had hij ook ergens anders kunnen laten tatoeëren deze lijfspreuk. Maar volgens mij was er geen vergrootglas aanwezig die dag in de shop, daarom heeft hij die tekst maar op zijn rug gezet... (Heb ik uit betrouwbare bron vernomen)

    • + 2
    • 10 okt 2017 - 18:04
    • The dre

      Posts: 2.184

      Ik heb juist uit betrouwbare bronnen vernomen dat donkere mensen juist lappen tekst daar kwijt kunnen

      • + 1
      • 10 okt 2017 - 18:55
    • Beetle

      Posts: 1.574

      The Dre, op hun neus?

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:50
    • Haha...beide reacties leuk.

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 20:12
    • Lol!

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 20:14
    • Lol, mooie spreuk voor op de puddingbuks ja!

      • + 0
      • 11 okt 2017 - 08:06
  • Dear Lord
    As we down here, struggle for as long as we know
    In search of a paradise to touch (my nigga Johnny J)
    Dreams are dreams, and reality seems to be the only place to go
    The only place for us
    I know, try to make the best of bad situations
    Seems to be my life's story
    Ain't no glory in pain, a soldier's story in vain
    And can't nobody live this life for me
    It's a ride y'all, a long hard ride

    • + 0
    • 10 okt 2017 - 18:16
  • Ja evolutie is onzin natuurlijk..... Heeft hij daar wel eens van gehoord? Ik weet zeker dat Max en Vettel atheisten zijn. Veel droger en slimmer.

    • + 0
    • 10 okt 2017 - 18:44
    • waylon

      Posts: 2.268

      Ku7n je dat bewijzen want ik geloof er niets van. En ik geloof zelf ook niet in al die geloven.

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:32
  • Caramba

    Posts: 5.786

    Ik weet dat ik me er niet populair mee maak, maar naar mijn stellige overtuiging zijn tattoe's vooral een vorm van aandachttrekkerij. Daarnaast heb je een groep die graag 'ergens' bij wil horen. Maar goed, ieder zijn meug.

    • + 1
    • 10 okt 2017 - 19:20
    • waylon

      Posts: 2.268

      Dan zijn er momenteel veel mannen en vrouwen die aandacht nodig hebben. Het stikt overal van de tattoe's.

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:30
    • red

      Posts: 517

      Verlatings angst ?? een tatoo verlaat je nooit, laat je niet in de steek, gaat niet vreemd is altijd dichtbij en niemand pakt hem van je af.

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:35
    • gp

      Posts: 4.369

      En ook veel F1 rijders. Ze hebben bijna allemaal tattoo's

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:45
    • waylon

      Posts: 2.268

      GP dat zijn toch ook mannen? :-)

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 19:56
    • Max1102

      Posts: 116

      Dat valt wel mee, voor zover ik weet; Hamilton, Raikonnen, Ricciardoen Alonso. Button heeft er een en zelfs Schumacher ook

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 21:43
    • Schumacher toch niet. Magnussen heeft het ook ik vind het verschikkelijk.

      • + 0
      • 10 okt 2017 - 23:29
    • Max1102

      Posts: 116

      Ja hij heeft prikkeldraad op zijn bovenarm

      • + 0
      • 11 okt 2017 - 10:04
    • Oh dat wist ik niet is me nooit opgevallen.

      • + 0
      • 11 okt 2017 - 10:51
  • Herinner me nog dat Ted Kravitz Lewis complimenteerde met de Union Jack die hij bij de afkorting van zijn naam (HAM) op zijn helm had geplaatst.
    Lewis vertelde Ted dat het geen afkorting van zijn naam was, Ted wilde weten wat het dan wel was, waarop Lewis grijnzend vertelde dat hij dat niet op televisie ging zeggen.
    De FIA was iets meer wakker en vertelde Lewis dat hij de afkorting van "Hard As a Motherfucker" (Jay-Z, Kanye West) niet op zijn helm mocht hebben, waarop Lewis doodleuk verklaarde dat het een afkorting van zijn naam was.

    • + 5
    • 10 okt 2017 - 20:00
    • Oh, waar is die reprimade voor Lewis. Ik EIS een straf!

      • + 2
      • 10 okt 2017 - 20:17
    • Haha superverhaal dit. Nooit geweten. Uitgenaste gozer die Lewis :)
      Ondanks dat ik een echte hiphopjunk ben, heb ik nooit echt wat met de muziek van Tupac gehad. JayZ is dan meer mijn ding, maar nog liever Biggie (heeft niks met die hele vete tussen die twee te maken trouwens) Hou meer van die rauwe NewYork rapstyle, hoewel ik westcoast artiesten als Too Short, ouwe NWA en aanverwante artiesten ook super vind, Alkoholiks ook helemaal super trouwens.
      Mooie slogan voor Kimi in een Heineken reclame zou zijn:
      I dont drink and drive cause I might spill my drink (Alkoholiks - Last Call)

      • + 1
      • 10 okt 2017 - 20:24
  • Moest bijna een traantje wegpinken bij zijn video...

    Als dat hem motiveert en vooruit helpt is het prima.
    Op zich ook een leuke quote die hij gebruikt.

    Die van Vettel is momenteel Still I dive... :) ... :s...:(

    • + 1
    • 10 okt 2017 - 20:16
  • Bah verschrikkelijk tattoos.

    • + 0
    • 10 okt 2017 - 23:26
  • mUtt3n

    Posts: 377

    Hier zitten toch achterlijke apen tussen als ik dit zo allemaal lees.....een tattoo om aandacht te krijgen...omfg....ik heb er 2, 1 van mijn idool Senna en 1 van mijn dochtertje Sienna, ooooohhh, ik ben nu ook een aandachtshoer....fuck da! Degene die een tatto laten zetten die denken er altijd goed over na over wat ze laten zetten want ja, dit is voor altijd.

    • + 0
    • 11 okt 2017 - 12:25
    • Vandaar dat er TV programma's als "Tattoo Fixers" bestaan. Dat iedereen er goed over nadenkt is zeker niet zo, zeker niet die ladderzatte figuren op vakantie in een warm land. ;)

      • + 0
      • 11 okt 2017 - 14:23

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.514
  • Podiums 192
  • Grand Prix 241
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar