Ecclestone boos op Schumacher: "Is hij weer met pensioen?"

Michael Schumacher heeft zich de woede van Formule 1-baas Bernie Ecclestone op de hals gehaald. De Duitser kwam niet opdagen bij de traditionele eindejaarsfoto van alle Formule 1-coureurs en teambazen. Ook Bruno Senna en Timo Glock waren overigens afwezig.

Teambaas Ross Brawn van Mercedes zou nog geprobeerd hebben om Schumacher te bellen. Ecclestone was niet blij met de actie van de Duitser en zei: "Is hij ondertussen alweer met pensioen gegaan?" Bruno Senna kwam ook niet opdagen en gebruikte als excuus dat zijn team hem niet op tijd had geïnformeerd over de bijeenkomst, terwijl Timo Glock een behandeling zou hebben gehad aan zijn voet. Andere bronnen beweren dat de Duitse Vrigin-coureur aan de andere kant van de paddock liep en gewoon te laat was.

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Ach, wat zielig voor Bernie. Kan \'ie minder posters verkopen....

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 12:51
    • Of misschien wel meer, niet iedereen wil MSC op de foto haha.

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 12:54
    • Als titelkandidaat zou ik toch echt wel willen dat Schumacher ook op die foto staat. Mocht Webber of Vettel kampioen worden, dan kunnen ze toch zeggen dat ze het zijn geworden in een jaar waarin Schumacher ook deelnemer was. Dat geeft net iets extra\'s, ondanks dat hij dit jaar geen rol van betekenis speelde.

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 13:16
    • dat kunnen ze ook wel op een andere manier duidelijk maken

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 14:26
  • Np-F1

    Posts: 917

    Had ie zelf niet een overall kunnen aantrekken en daar gaan staan? ;)

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 12:58
    • Volgend jaar de comeback van Ecclestone. Heeft hij ook ineens een record op zijn naam staan.

      • + 0
      • 14 nov 2010 - 02:41
  • Np-F1

    Posts: 917

    Dat, en je kunt tegenwoordig fantastische dingen met Photoshop. ;)

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 12:59
  • hahaha droog, nou dan maak je toch gewoon een nieuwe, vlak voor GP morgen, ff zon tribune vooraan zetten, of stoeltjes, hoe ze er ook zitten
    en dan vlak 20min voor de Race even een Foto\'tje

    kost maar 5 min :D

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 13:14
  • fotoshop.....

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 13:18
    • Als ze dan Senna (de oom) er ook bij zetten kan de toekomstig kampioen zeggen dat hij in een veld met Schumacher en Senna kampioen is geworden. Goed idee.

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 13:21
    • foto shop Prost enzo er dan ook maar bij

      • + 0
      • 13 nov 2010 - 14:27
  • Robbert89

    Posts: 305

    Beetje jammer. Kom hier gewoon gezellig bij, kost je niet heel veel tijd.

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 13:30
  • F1-2009

    Posts: 562

    Ach normaal zit Ecclestone MSC altijd de hemel in te prijzen en hij heeft enorm veel voor F1 betekend. Dus laat hem dan lekker wegblijven als hij geen zin heeft.

    Met pensioen zie ik hem niet gaan, hij is steeds sterker bezig.

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 16:00
  • shyboy18

    Posts: 219

    regel paar look-a-likes. verdient hij de volle miljoen euro\'s ipv 3 miljoen minder?

    oh jah Bernie. We willen de coureurs zien, niet een of andere ouwe strontkop met teveel geld

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 16:05
    • Er is er toch zo één van Schumacher he? Weet nog dat er een rechtzaak rond is geweest.

      • + 0
      • 14 nov 2010 - 02:42
  • Rubber

    Posts: 120

    Ach Bernie, toch eens leuk als een belangrijk iemand niet naar je pijpen danst

    • + 0
    • 13 nov 2010 - 16:05

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar