user icon

Webber over rentree van Button: "Lekker boeiend"

  • Gepubliceerd op 08 mei 2017 12:14
  • comments 24
  • Door: Rob Veenstra

Jenson Button keert in Monaco eenmalig terug op de Formule 1-grid. De Brit neemt in het prinsdom bij McLaren de honneurs waar voor Fernando Alonso, die dan in Indianapolis is voor de Indy 500. De tijdelijke comeback van de wereldkampioen van 2009 was groot nieuws, maar oud-coureur Mark Webber kraakt de rentree van Button.

Het interesseert de Australiër geen bal. Aan Crash.net liet Webber weten: "Het is non-nieuws dat Jenson in Monaco mee gaat doen. Hij heeft straks technische problemen in de eerste training, kwalificeert zich als zeventiende en valt in de twaalfde ronde uit. Wat dan ook, lekker boeiend. Jenson is een wereldkampioen, hij heeft gewonnen in Monaco. Als hij ook nu zou kunnen winnen, dan zou het nog nieuwswaardig zijn. Maar hij mag al van geluk spreken als hij punten scoort."

"Kortom, niet echt interessant. Die houding zie je ook terug bij Jenson. Hij neemt het niet echt serieus, anders had hij wel getest in Bahrein. Hij bleef liever in Amerika om een triatlon te doen, dat heeft me echt verbaasd. De eerste sessie in Monaco zal hem wel wakker schudden. Ik geloof niet dat hij erg geïnteresseerd was om weer te racen voor McLaren. Ik denk niet dat hij de telefoon gelijk gepakt heeft toen Alonso zijn nieuws aankondigde. Het team had echter weinig andere opties."

Reacties (24)

Login om te reageren
  • rossifan

    Posts: 164

    Hij doet er inderdaad erg lacherig over. Humor is natuurlijk wel een stukje van Button.

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 12:20
  • Button over niet aan Indy500 deelnemende Webber; " Lekker boeiend!"

    • + 7
    • 8 mei 2017 - 12:22
  • Red Fool

    Posts: 276

    /OT
    Is er nog niks bekend over het gerucht dat RBR met een geheel nieuwe RB14 komt in Spanje? Zag een bericht op twitter voorbijkomen.

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 12:30
    • Patrace

      Posts: 2.713

      Ja, lees even onder het bericht van gisteren met de titel: "Ervaring Felipe Massa cruciaal voor Lance Stroll."
      Daar vind je een stuk van BillGates met de laatste geruchten vanuit Milton Keynes daarover.

      • + 3
      • 8 mei 2017 - 12:35
    • Red Fool

      Posts: 276

      Ah, dank je. Kan geen plusje geven, vanwege te weinig posts.

      • + 0
      • 8 mei 2017 - 12:54
    • LimboF1

      Posts: 4.989

      Waarom stel je deze vraag niet in een bericht wat over Max of RBR gaat? Men heeft het over Webber en Button en niet over Max of RBR, niet alles draait om Max of RBR. On-topic blijven is ook fijn.

      • + 7
      • 8 mei 2017 - 13:02
    • erwin93

      Posts: 893

      Doen wij het wel voor je ;)

      • + 0
      • 8 mei 2017 - 13:02
    • Red Fool

      Posts: 276

      @limbof1
      Het antwoord staat eigenlijk al in de titel van dit bericht: Lekker boeiend.
      Vandaar een OT reactie. Als ik daarmee je leesplezier heb vergald bied ik je daar mijn welgemeende excuses voor aan.

      • + 4
      • 8 mei 2017 - 13:05
    • z0mer

      Posts: 2.087

      Zal ik je vertellen wat er aankomend weekend daadwerkelijk gaat gebeuren? Een eenvoudige b-spec die toch weer blijkt tegenvallen, maar wat in potentie volgens Red Bull de beste auto op de grid is.

      Sorry, maar je kan dit seizoen gewoon afschrijven, daarvoor volg ik Formule 1 inmiddels al te lang. Een gat van meer dan een seconde maak je over een jaar namelijk niet goed.

      • + 1
      • 8 mei 2017 - 14:35
    • wibi

      Posts: 4.514

      Helemaal NIET mee eens Zomer en ik zit er al veel langer in!

      • + 0
      • 8 mei 2017 - 16:07
    • Fernandi

      Posts: 69

      @ Wibi, de eerste post waaruit blijkt dat je er ook maar iets van snapt moet nog komen.

      • + 6
      • 8 mei 2017 - 18:07
  • “Webber is zo niet slim, ik denk dat hij advies nodig heeft. Want hij moet niet te gefrustreerd raken, want daar wordt Button ook niet sneller van.
    Ik lees bij Mark namelijk wel enige teleurstelling van zijn gezicht af.” (M.B.)

    • + 1
    • 8 mei 2017 - 12:54
  • aap

    Posts: 1.366

    niet echt interessant

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 13:02
  • Maximo

    Posts: 6.830

    Nou lach ik de ballen uit min broek als het in Monaco een regenrace wordt en Button daar vet in de punten, of zelfs op hert podium belandt.

    • + 2
    • 8 mei 2017 - 13:25
    • NiekBasXD

      Posts: 29

      Alsof de Honda het zo lang uithoudt hahaha

      • + 0
      • 8 mei 2017 - 13:32
    • Ja @Maximo, jammer dat Webber er niet bij heeft gezegd vanaf welk resultaat het hem wel gaat boeien. Nou ja, boeien.

      • + 0
      • 8 mei 2017 - 13:41
  • Ik vind dat die Webber 'n grote smoel heeft .

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 17:28
  • Frank-84

    Posts: 640

    Pfff ik word de laatste tijd erg moe van meneer Webber

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 18:03
  • jd2000

    Posts: 5.075

    Webber is gewoon een echte aussie, recht toe, recht aan. Denk dat hij de spijker op z'n kop slaat.

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 18:29
  • Numnum

    Posts: 3.134

    **MEOW** !!!

    • + 0
    • 8 mei 2017 - 23:10
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Joh, Button hoeft het ook niet serieus aan te pakken want na een rondje of 2-3 valt dat kreng toch stil.

    • + 0
    • 10 mei 2017 - 06:24

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 37
  • Podiums 1
  • Grand Prix 71
  • Land GB
  • Geb. datum 19 jan 1980 (41)
  • Geb. plaats Frome, Somerset, GB
  • Gewicht 72 kg
  • Lengte 1,82 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar