Hamilton over de Red Bull-coureurs: "Ze zijn te verslaan"

Lewis Hamilton denkt dat McLaren de snelheid heeft om de Red Bull-coureurs morgen tijdens de Grand Prix van Singapore te verslaan. De Brit kwalificeerde zich als derde achter Sebastian Vettel en polesitter Fernando Alonso.

"Ze zijn te verslaan", vertelde Hamilton in de persconferentie over de Red Bull-coureurs. "Dat heeft Fernando vandaag in de kwalificatie al bewezen. Ze hebben duidelijk geen twee seconden voorsprong meer op de rest van het veld zoals ze eerder dit jaar wel hadden. Het team verricht goed werk en onze snelheid is beter in de lange runs dan in de kwalificatie, dus ik verwacht een spannende race morgen."

Reacties (21)

Login om te reageren
  • rafael

    Posts: 2.567

    Ik heb 10000keer gelezen:A.U.B geen kritiek meer over hamilton,formule1 fans, hij heeft geen verkeerd dingen gezegd!!!

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 19:07
    • okkie

      Posts: 302

      Zeker niet, hij heeft niet gezegd door wie!

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 20:04
  • ligt het nou aan mij is of button in de kwallificatie nieteens in beeld geweest, alleen op het laatst ff onboard.. verder helemaal niet he ?

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 19:13
    • Boeit het dan hoe hij rijdt?
      Ook lekker opvallende rijstijl heeft ie hè :)

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 19:15
    • Mij boeit het zeker, aangezien Button in de top 5 van het WK stond. Maar nou je het zegt, Raikkonen-fan, ik heb bv Webber ook bijna niet in beeld gezien.

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 22:00
  • \"Ze hebben duidelijk geen twee seconden voorsprong meer op de rest van het veld zoals ze eerder dit jaar wel hadden.\"

    Heb ik dit jaar niet goed opgelet? De max. voorsprong aan \'t einde van een kwalificatie was 1,2 seconde (Hongarije), als ik me niet vergis.
    En ook met die voorsprong waren ze te verslaan beste Lewis.

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 19:48
    • Gard

      Posts: 863

      Volgens mij bekijk jij alle uitspraken door een gekleurde bril en dat is geen Hamilton bril.

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 20:11
    • Wat klopt er niet aan mijn tekst dan?
      Vertel het me, ik leer graag van mijn eventuele fouten;)

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 22:56
    • hoe ziet een hamilton bril eruit??? bruin ?

      • + 0
      • 26 sep 2010 - 00:41
    • waylon

      Posts: 2.285

      Ik denk dat er bedoeld word dat jij altijd Hamilton bekritiseerd ongeacht wat hij zegt. Dat je geen fan van hem ben is duidelijk.En Raikkonen fanjouw opmerking over de kleur is .licht racistisch

      • + 0
      • 26 sep 2010 - 10:45
    • Nogmaals, wat klopt er niet aan wat ik zeg? Die twee seconden waar hij het over heeft is toch gewoon dikke onzin?

      • + 0
      • 26 sep 2010 - 14:47
  • Ja het zit inderdaad lekker dicht bij elkaar, zal een spannende race worden.

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 20:04
    • okkie

      Posts: 302

      Ik hoop alleen, dt Lewis niet weer tegen een Ferrari rijdt.

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 20:06
  • Werner

    Posts: 1.650

    Lewis heeft gelijk en ik ben blij dat het zo is. De flexi-test heeft hen zeker parten gespeeld...

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 21:12
  • Werner

    Posts: 1.650

    Vond de uitdrukking van de rijders en Horner, boekdelen spreken ! Ze begonnen een beetje arrogant te worden en het is goed dat alles nu wat dichter bij mekaar zit.

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 21:14
  • -Baron-

    Posts: 3.091

    Dit circuit is te vergelijken met het Valencia street circuit. Daar was het verschil tussen de Red Bull, de Ferrari en de McLaren ook een stuk minder dan in Hongarije en was Red Bull in principe ook te verslaan. In Japan zal Hamilton weer tegen z\'n \'vertrouwde\' 1.7 seconden achterstand aan kijken. :P

    • + 0
    • 25 sep 2010 - 21:25
    • bilal

      Posts: 70

      Dream on

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 21:35
    • zijn vertrouwde 2 sec. Als je de beste man zelf mag geloven;)

      • + 0
      • 25 sep 2010 - 22:58
  • felix50

    Posts: 5.792

    als ham een goede start krijgt kan hij net als de andere 4 de race winnen . Zelf hoop ik op alonso maar alleen maar voor de stand.alonso moet gewoon nog even punten goed maken anders is het kampioenschap gelopen.Wanneer Ham vettel en alonso niet inhaalt bij de start hij wel eens op tientallen sec gereden gaat worden bij de finish.ik denk dat de mclaren in de race nog wat te kort komt.

    • + 0
    • 26 sep 2010 - 09:01
  • Fritz

    Posts: 117

    Nee in de race is McLaren juist beter dan de RB\'s. Niet zo snel als de Ferrari op bepaalde circuits!

    • + 0
    • 26 sep 2010 - 11:30
  • er zijn zeker nog kansen om red bull te verslaan.
    maar deze moeten ook 100 procent benud worden zonder onnodige fouten
    ik hoop dat lewis nog kans maakt op de wk titel 2010.

    • + 0
    • 26 sep 2010 - 12:11

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 629
  • Podiums 9
  • Grand Prix 199
  • Land ES
  • Geb. datum 29 jul 1981 (44)
  • Geb. plaats Oviedo, ES
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar