Volg hier LIVE de onthulling van Toro Rosso STR12
- Gepubliceerd op 26 feb 2017 17:10
-
37
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Red Bull vervangt veel onderdelen na crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing heeft zeer veel onderdelen aan de auto van Max Verstappen vervangen. De viervoudig werel...
28 jun 2026 14:06 -
Russell vreest voor Verstappen: "Hij zat er goed bij!"
George Russell start de Grand Prix van Oostenrijk vandaag vanaf de pole position, maar hij rekent zich nog lang niet ...
28 jun 2026 13:22 -
Norris haalt uit naar andere coureurs: "Ze snappen er niets van!"
Lando Norris haalt hard uit naar andere coureurs die vraagtekens zetten bij de updates van McLaren. De Britse renstal...
28 jun 2026 14:43 -
Bekijk de startgrid voor de Grand Prix van Oostenrijk28 jun 2026 14:31
-
Verstappen reageert op hardnekkige geruchten over F1-toekomst
Max Verstappen haalt zijn schouders op over alle geruchten over zijn toekomst. Voorafgaand aan het raceweekend in Oos...
28 jun 2026 12:46
Reacties (37)
Login om te reageren-
Ik vind deze stier agressiever dan de gele...
Anyone else?- + 0
- 26 feb 2017 - 17:17
-
Op gele achtergrond welteverstaan
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:19
-
Het is een dolle Boel
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:20
-
Lichtblauw daalk
- + 1
- 26 feb 2017 - 17:22
-
Ik denk dat deze auto wel eens een heel mooie livery kan opleveren. :-P
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:19
-
M2
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:21
-
Ik kijk hier zelfs het meest na uit van alle presentaties. JK heeft eerder laten zien dat hij nieuwe kwaliteiten bezit, maar ze ook durft uit te voeren. Technisch gezien verwacht ik openbaring. Zou het stiekem wel erg stoer vinden als blijkt dat de STR het gevecht aan kan met RB .. (not gonna happen ...iets met fric en actieve ophangingen etc ...) maar t zou wel stoer zijn. ;)
Denk dat de livery gewoon 13 uit dozijn is...ansicht geen ramp. vind de laatste STR livery's eigenlijk goed genoeg.- + 0
- 26 feb 2017 - 17:27
-
nieuwe = Newey ... (of vertaald het forum dit nou ...weet vrij zeker dat ik niet "nieuwe" typte" )
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:37
-
Vind de helm van carlito ook flitsend
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:23
-
Heb geen fb account
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:41
-
Gewoon in registreren als Max Iaans en vouila ;-)
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:53
-
Die video van Redbull??? Is dat niet zoiets Wie is de mol?????????????
- + 0
- 26 feb 2017 - 17:49
-
het is tijd
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:01
-
Ik heb fb app maar er werkt niks. Godver!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:03
-
Wat een gekloot. Niets gezien behalve de achteringang van de pits.
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:03
-
klote zooi der is niks te zien
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:04
-
whahaha. op de fb pagina duurt het nog een uur.. amateurs!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:04
-
Pfff.. waar slaat dat dan op?!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:05
-
Zit al uur te wachten, lekker voorste stoeltje... NIKS! Wat een aanfluiting.
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:04
-
Aftellen naar nul...foutmelding...aantikken...begint ie weer bij 59 min met een afgrijselijke soundtrack...
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:06
-
Uur uitgesteld? Beloofd niet veel goeds... Ook de filmdag liep in de soep... ?
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:05
-
Zijn de rijders hem gesmeerd na het zien van deze bolide?
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:06
-
Waar lees ik dat? Ook op fb zie ik niets!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:06
-
wow mooi blauw
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:07
-
Hij staat op twitter weet niet of de link doorkomt dus zelf ff goochelen
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:08
-
Echt prachtig!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:08
-
pbs.twimg.com/media/C5m1M3hWQAA9Hhz.jpg
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:08
-
Dit is em...
pbs.twimg.com/media/C5m1PmwVMAALr7C.jpg:large- + 0
- 26 feb 2017 - 18:08
-
WAT ONWIJS VET!!!! pbs.twimg.com/media/C5m1YeyXEAEvY05.jpg:large
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:08
-
De STR ziet er een stuk beter uit als de bull zelf. Vermoed wel dat de bull er straks heel anders uitziet en dat wat we vandaag zagen een mule wagen is. De STR ziet er wel heel erg goed uit daarintegen.
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:10
-
OP FB ONDER DE COUNTDOWNKLOK OP DE TORO ROSSO PAGINA HWEFT IEMAND DE FOTO GEPOST! Donkerblauw maar niet met rood maar met zilver!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:11
-
je capslock blijft hangen. En ook was het alleen maar een count-down clock op de STR facebook wat bij 00 stopte en daarna opnieuw begon. Foto's staan al lang overal.
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:19
-
Wat n irritant commentaar v jou!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:32
-
Mmm....ijs en ijs koud.
- + 0
- 26 feb 2017 - 22:35
-
Heel mooie bak! Beetje jammer alleen dat de presentatie niet liep zoals aangekondigd....
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:19
-
En MET staart op de vin... Is bij de RB13 niet aanwezig!
- + 0
- 26 feb 2017 - 18:21
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Scuderia Toro Rosso
- Basis Faenza, Italië
- Daniel Ricciardo 3
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Sebastian Vettel 15
- Daniel Ricciardo 16
- Jean-Eric Vergne 17
- Jean-Eric Vergne 18
- Daniel Ricciardo 19
- Sebastian Vettel 19
- Nyck de Vries 21
- Yuki Tsunoda 22
- Alexander Albon 23
- Jean-Eric Vergne 25
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Brendon Hartley 28
- Max Verstappen 33
- Liam Lawson 40
- Carlos Sainz jr 55
94.365 reacties op Scuderia Toro Rosso
46 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Scuderia Toro Rosso

Posts: 8.297
Lichtblauw daalk