Jolyon Palmer heeft vandaag zijn eerste ervaringen met de nieuwe auto van Renault opgedaan. De Brit kroop in de RS17 voor een filmdag op het Circuit de Catalunya nabij Barcelona. Palmer verrichtte zelfs een wat langere run van vijftien ronden op het kortere 'nationale circuit', met rondetijden van rond de 59 seconden (handgeklokt, red.). Na afloop sprak hij voor de camera van Renault over zijn eerste indrukken van de RS17.
So @JolyonPalmer, first impressions after driving the R.S.17? pic.twitter.com/IKDgI3y7UG
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) February 25, 2017
14

Reacties (5)
Login om te reagerenPosts: 27
Palmer is eigenlijk wel een aardige kerel... Hopen dat hij het dit jaar beter doet dan vorig jaar.
Posts: 7.320
Ja die auto heeft sowieso al een flinke gunfactor!
Posts: 65.800
Klopt, het is écht de mooiste.
Posts: 65.800
Tjeempie, had toch in een flits even het idee dat ik naar de ATS van Hans Joachim Stuck keek (tweede helft jaren ’70).
Posts: 308
Of naar de Renault RS1, 2e helft jaren 70...