De fabriek van het team van Renault in Enstone wordt gerenoveerd. Coureur Jolyon Palmer is niet te beroerd om de armen uit de mouwen te steken en mee te helpen aan de verbouwing. De Brit zette een bouwhelm op, trok een geel hesje aan en ging aan de slag.
The hits keep on coming! Fancy a look at the huge renovation going on at Enstone?
Well @JolyonPalmer's been helping! pic.twitter.com/In1pOocQYl — Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) February 23, 2017
14

Reacties (5)
Login om te reagerenPosts: 671
Heeft hij alvast een nieuwe baan voor 2018 als onze Carlos aangenomen is als alleenheerser.
Posts: 671
Als je hem trouwens bezig ziet met een schep en kruiwagen,.. zouden renault subsidie krijgen voor de beste jongen?
Posts: 189
Lol. Daar sta je dan, als F1 coureur in je skinny jeans stenen te sjouwen.
Posts: 1.466
Ook Jolyon Palmer heeft zijn helm voor 2017 dus gepresenteerd. ;)
Posts: 2.981
dacht het al, ferm retro :o