Ook Stoffel Vandoorne laat zijn nieuwe helm zien

Stoffel Vandoorne heeft zojuist zijn nieuwe helm op Twitter gedeeld. De jong Belg rijdt voor McLaren in de Formule 1 dit jaar en is voor onze zuiderburen wat Max Verstappen voor Nederland is. Zijn helm is vervaardigd door Bell Racing, net als die van zijn teamgenoot Alonso die alleen nog een teaser op social media plaatste. Ook de helm van Max Verstappen wordt vandaag gepresenteerd.

De helm heeft qua kleurstelling uiteraard veel Belgische invloeden. Oordeel zelf!

Rimmer

Posts: 13.329

1-0 voor Stoffel-Alonso!

  • 2
  • 21 feb 2017 - 12:53
Foto's Stoffel Vandoorne

Reacties (36)

Login om te reageren
  • Ik denk dat de Belgjes dit wel een mooi design vinden....

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 12:38
    • schitterend zelfs :)

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 12:39
    • Dikke kans dat het ook mooi bij de livery van de auto gaat passen

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 12:42
    • Vind hem heel mooi ; )

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 12:53
    • Rimmer

      Posts: 13.329

      1-0 voor Stoffel-Alonso!

      • + 2
      • 21 feb 2017 - 12:53
    • Eigenlijk ook 1-0 tegen Max! vind deze helm 10 keer mooier.

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 13:33
    • rice

      Posts: 2.100

      Hier een Nederlander die het ontwerp geslaagd vind ;)

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 14:28
    • aesop

      Posts: 659

      Beetje Duits, niet echt denderend, straalt in elk geval weinig uit.

      • + 1
      • 21 feb 2017 - 15:19
    • Veel en veel mooier dan de helm van Verstappen.
      Jammer dat onze oosterburen dezelfde kleuren voeren, maar als je een fractie van een seconde langer kijkt ben je dat kwijt.
      Goed gedaan Stoffel, hoop dat er niet te veel logo’s meer bij komen.

      • + 1
      • 21 feb 2017 - 15:26
    • Niet echt bijzonder, ik mis de Vlaamse leeuw, een gemiste kans.

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 19:59
    • Ik geef toe, mooier en persoonlijker dan de helm van VES....maar Stoffel krijgt er ook 5,500,000 minder voor.....

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 20:26
  • Prachtig!

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 12:48
  • Schitterende helm!

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 12:52
  • Ook leuk nummer 2 er in verwerkt

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 12:53
    • idd, subtiel...was me nog niet eens opgevallen...

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 20:28
  • Is die witte baan noodzakelijk mbt sponsoren ofzo? Erg vette helm, maar die witte baan verstoort het totaalbeeld en trekt aandacht weg vh ontwerp. Zonder de witte baan fantastisch!

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:01
    • Kakatoe

      Posts: 1.246

      Ik vind dat 'zweetbandje' ook jammer. Verder superstrakke helm!

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 13:22
    • Die witte baan is er door het gebrek aan sponsoren. Nu Ron Dennis weg is en er iemand zit die snapt dat je voor een achterhoede team niet dezelfde bijdrage van een sponsor kunt verlangen dan als je voor de winst meerijdt zal het een kwestie van tijd zijn om dat ingevuld te krijgen

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 13:47
    • Op zich vind ik hem wel mooi maar die halo had van mij nou ook weer niet gehoeven. Beetje te voorbarig.

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 14:03
  • Kijk, dit is mooi en heel herkenbaar!
    Top design :)

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:08
  • Mikey

    Posts: 97

    Stukken beter dan die van Alonso!

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:10
  • Wat ik persoonlijk zou willen zien zijn de helmen van het merk simpson, deze hebben een agressievere uitstraling imo.
    Maar het is Bell wat de klok slaat ;)

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:12
    • Al rijdt Max dan met arai;)

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 13:31
  • A.I.F1

    Posts: 1.080

    Persoonlijker dan die van Max.

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:25
  • Zo, dan rijdt er tenminste ééntje met een HALO :)

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 13:27
  • De Nederlandertjes ook Schwantz34...., niet zo denigrerend doen svp.

    Mooier als die van Max en Alonso in ieder geval.

    • + 1
    • 21 feb 2017 - 13:45
    • Gelukkig zijn de meningen over jou laatste zin verdeeld.

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 13:51
    • @BD Blijkbaar hebben de Nederlandertjes langere teentjes dan de Belgjes...

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 14:17
    • Lol;)

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 14:32
    • Ik heb nog wel een helm van King Arthur voor Fernando.

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 15:32
  • Mooi die Duitse vlag in het design LOL ... Volgens mij is zwart, rood, GOUD al jaren geleden geclaimd door de Duitsers... belgen is gewoon zwart, GEEL, rood.... Slordig van Stoffel....

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 14:25
    • Rimmer

      Posts: 13.329

      Beetje respect he voor Oberstfuhrer Stoffel!

      • + 0
      • 21 feb 2017 - 14:32
  • Trucker

    Posts: 91

    Ik mis de zak patat

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 18:57
  • Mooie helm! Warme tinten die mooi in elkaar overlopen.
    Ook zijn startnummer 2 mooi verwerkt.
    Echt een persoonlijke helm en geen McLaren helm.
    Ben benieuwd of de wagen ook deze kleurstelling heeft.

    • + 0
    • 21 feb 2017 - 19:53

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land BE
  • Geb. datum 26 maa 1992 (34)
  • Geb. plaats Kortrijk, BE
  • Gewicht 65 kg
  • Lengte 1,77 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar