user icon

Renault met Tung naar Rotterdam voor Bavaria City Racing

  • Gepubliceerd op 20 jul 2010 12:01
  • comments 17
  • Door: Rob Veenstra
De organisatie van Bavaria City Racing heeft de eerste naam voor de editie 2010 bekend gemaakt. Renault, een vaste deelnemer in de afgelopen jaren, zal ook dit jaar van de partij zijn. Testrijder Ho-Pin Tung zal een demonstratie in de straten van Rotterdam voor zijn rekening nemen.

Organisator Herman Vaanholt: “We zijn blij dat Renault terugkeert naar Rotterdam deze zomer om alle fans weer te voorzien van de nodige rubber en rook. Met Renault hebben we één van de meest ervaren Formule 1-teams aangetrokken op het gebied van City Racing demonstraties. Renault weet als geen ander de honderdduizenden bezoekers te vermaken. Sinds 2007 hebben we een zeer goede band opgebouwd met de medewerkers van het team en verlangen ze ernaar ieder jaar terug te keren.”

Renault-teambaas Eric Boullier: “De Renault F1 Roadshow geniet van een succesvol partnership met Rotterdam en we zijn blij om terug te keren voor het vierde achtereenvolgende jaar. Door deel te nemen aan een evenement als Bavaria City Racing kunnen we de sport dichterbij de fans brengen en dat is een belangrijk onderdeel van onze benadering van de Formule 1. De Nederlandse fans zijn intelligent en enthousiast en wij gaan zorgen dat zij een spectaculaire show te zien krijgen.”

Bavaria City Racing vind dit jaar plaats op zondag 22 augustus.

Reacties (17)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    \"De Nederlandse fans zijn intelligent en enthousiast en wij gaan zorgen dat zij een spectaculaire show te zien krijgen.”

    Tsja enthousiast misschien wel maar het meeste wat er langs de baan staat in Rotterdam schat ik niet al te intelligent in. Als F1 fan hoeft ik hier niet heen. Laat mij maar wat races bezoeken dat vind ik veel leuker dan tussen de tokkies in Rotterdam.

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 13:07
    • Leuk dat jij een paar races kunt bezoeken, intelligent ook van je dat je er klakkeloos vanuit gaat dat iedereen dat ook zomaar kan betalen. Jammer voor Balkenende dat hij de opening ronde niet meer kan meemaken. Iets voor Wilders? Met een hoofddoekje.....zodat zijn haar niet door de war gaat dan bedoel ik.

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 16:45
    • Tommieeee

      Posts: 770

      @ szixxx: Je voelt je blijkbaar ver verheven boven alles en iedereen. Ga dus inderdaad maar lekker wat races bezoeken. Hoe verder weg, hoe beter. Wat een arrogantie zeg, om van te kotsen.

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 18:40
  • @szixxx,
    waarom schat jij de mensen die daar langs de kant staan niet al te intelligent in?? die reactie snap ik niet helemaal. Het is een van de best bezochte evenementen in Nederland..

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 13:11
  • Beamer

    Posts: 1.119

    Sorry Szixxx, maar kijk eerst naar je eigen intelligentie!

    \"hoeft ik hier niet heen\" is nou niet bepaald het toonbeeld van intelligent Nederlands taalgebruik.

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 13:17
  • hopelijk zijn de hekken dit jaar extra hoog, aangezien TUNG achter het stuur zit

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 13:35
    • Fusy

      Posts: 2.181

      :D lol..

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 14:21
  • zou tung nog lang 3-de rijder blijven? Aangezien hij jerommeke, zen teamgenoot jerom d\'ambrosio, nog niet de baas kan

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 13:58
    • Houd eens op met die Belg de hemel in te prijzen oke? Als hij beter zou zijn als Tung, waarom zou hij dan niet de 3e rijder zijn bij Renault? Ik heb die Tung ook totaal niet hoog zitten, want hij is de reden dat ik dit jaar niet naar die City Racing ga.

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 15:41
  • zekers ga ik er heen. zet auto wel in een andere stad/dorp en pak het laatste stuk de trein.:)

    • + 0
    • 20 jul 2010 - 14:40
    • Fusy

      Posts: 2.181

      Ik zet hem ergens in dordrecht en de laatste stuk net als jij met trein:)op naar de show.

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 15:34
    • idd met de auto hoef je niet tot Rotterdam te gaan. geen plaats en dikke file.

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 15:37
    • Tommieeee

      Posts: 770

      Ik denk dat ik maar lekker ga fietsen...;-)

      • + 0
      • 20 jul 2010 - 18:36
    • Fusy

      Posts: 2.181

      Ja ook goed,voorbereiding voor de La Vuelta;)

      • + 0
      • 23 jul 2010 - 12:39
  • Trillian

    Posts: 28

    Ik ben vrijwilliger dit jaar, net als vorig jaar! Een erg leuk evenement, en er wordt reclame gemaakt voor heel veel raceklassen. Zou het leuk vinden als Kubica ook meekomt. Ben benieuwd of er nog andere leuke teams gaan komen. En of Balkenende en Aboutaleb weer samen plaatsnemen in een Ferrari hahaha, vorig jaar vloog Balkie bijna uit de bocht :-D

    • + 0
    • 21 jul 2010 - 11:36

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar