user icon

Verstappen geniet van eerste dag 'Familie Racedagen driven by Max Verstappen'

  • Gepubliceerd op 05 jun 2016 08:47
  • comments 11
  • Door: Mathijs Carolus

Tienduizenden fans hebben Max Verstappen in actie gezien tijdens de eerste dag van het evenement 'Familie Racedagen driven by Max Verstappen' op Circuit Park Zandvoort. De jonge Nederlander gaf twee keer een spectaculaire demo in de RB8. Verstappen laat weten te hebben genoten en uit te kijken naar vandaag, waar hij maar liefst drie keer in actie komt met de Red Bull.

Verstappen: "Hartstikke mooi dat er zoveel fans op zijn komen draven. Het enthousiasme van de fans is heel mooi om te zien, daar doe je het voor. Veel mensen komen hier speciaal voor mij naar toe voor een foto of een handtekening, maar natuurlijk ook om een Formule 1-auto in actie te zien."
 

 

Hope you enjoyed today just as much as I did! #racedagen @circuitparkzandvoort

A video posted by Max Verstappen (@maxverstappen1) on

 

Foto's Familie Racedagen - Max Verstappen

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Taures

    Posts: 1.085

    Top dag geweest!
    Zijn bochten werk blijft prachtig om live te zien. Deze man kan gwn gas geven!

    • + 0
    • 5 jun 2016 - 10:03
  • https://youtu.be/CFdhscddzC4 Kijk bij 6.40 naar de reclame is dit een voorbode voor Canada ??????

    • + 0
    • 5 jun 2016 - 10:44
    • The dre

      Posts: 2.184

      Gewoon "een" sponser van het evenement. Zoals ze veel evenementen sponseren cq bier leverancier zijn.
      Het zegt dus niets vanuit mijn optiek

      • + 0
      • 5 jun 2016 - 13:03
  • https://youtu.be/CFdhscddzC4 Kijk bij 6.40. Nieuwe sponsor????

    • + 0
    • 5 jun 2016 - 10:45
    • Vergeet niet dat de Racedagen georganiseerd zijn door Jumbo. Ook vanuit die hoek verlenen fabrikanten graag hun medewerking in de vorm van sponsoring. Dat Heineken ook bezig is met F1 maakt het voor hun dan extra interessant. Red Bull staat daar in principe los van.

      Jumbo is persoonlijk sponsor van Max, maar als 2e supermarkt keten van Nederland is het voor Red Bull natuurlijk ook erg interessant om hun verregaande medewerking te verlenen.

      Fritsje heeft het goed geregeld in ieder geval.

      • + 0
      • 5 jun 2016 - 11:09
  • ytchannelembed.com(...)?id=WqB_lluPmpM&;t= Lekker hoor zo hoort een F1 te klinken

    • + 0
    • 5 jun 2016 - 12:39
  • Thuru

    Posts: 336

    Kort verslag 4 juni.

    Voor mij was het de eerste keer (laat ik even bezoek meer dan 40 jaar geleden even uit beschouwing) dat ik het cuircuit weer bezocht en de Max verstappendag mee maakte.

    Bijtijds vertrokken, geen files en kwam aaneven voor 9 uur in vipbox 22&23.

    De catering was fantastich, het zicht ook, ook omdat er overal verder diverse scremen stonden zodat je ook alles kon volgen (net als op tv zeg maar) en uiteraard vanuit vipbox zicht op pitlane en de racebaan zelf (rechte stuk).

    Op de paddock ook geweest, wat foto's met de jumbo meisjes laten maken, in reuzenrad geweest (enige kosten die ik verder die dag heb gemaakt).

    Verder heb ik op deze dag ook nog een foto samen met max gescoord (geen selffie, maar gewoon foto die iemand maakte), en een handtekening op max verstappen cap.

    Voor diegene die zondag een poging daarop willen magen. Het is zeker niet onmogelijk, alleen ja je moet wat geluk hebben. Overigens heb ik het vermoeden door op en bepaalde plek te gaan staan, de kans op een foto met max en handtekening vrij groot is. Die plek heb ik niet gebruikt maar kwam er later achter.

    Al dan al, ook door de gezellige sfeer, de uitstekende cartering. Bereidheid van mensen om je te helpen, bijvoorbeeld een foto te nemen, een fantastische dag gehad.

    Ik dus best gelukkig mens. :)

    • + 2
    • 5 jun 2016 - 17:18
    • Gigi

      Posts: 2.209

      Goed om te horen dat je zo'n topdag hebt gehad!

      • + 0
      • 5 jun 2016 - 17:43
    • Thuru

      Posts: 336

      Ja het was zeker een topdag. verslag staat trouwens ook op verstappen forum.

      • + 0
      • 5 jun 2016 - 17:47
  • Thuru

    Posts: 336

    Kort verslag 4 juni.

    Voor mij was het de eerste keer (laat ik even bezoek meer dan 40 jaar geleden even uit beschouwing) dat ik het cuircuit weer bezocht en de Max verstappendag mee maakte.

    Bijtijds vertrokken, geen files en kwam aaneven voor 9 uur in vipbox 22&23.

    De catering was fantastich, het zicht ook, ook omdat er overal verder diverse scremen stonden zodat je ook alles kon volgen (net als op tv zeg maar) en uiteraard vanuit vipbox zicht op pitlane en de racebaan zelf (rechte stuk).

    Op de paddock ook geweest, wat foto's met de jumbo meisjes laten maken, in reuzenrad geweest (enige kosten die ik verder die dag heb gemaakt).

    Verder heb ik op deze dag ook nog een foto samen met max gescoord (geen selffie, maar gewoon foto die iemand maakte), en een handtekening op max verstappen cap.

    Voor diegene die zondag een poging daarop willen magen. Het is zeker niet onmogelijk, alleen ja je moet wat geluk hebben. Overigens heb ik het vermoeden door op en bepaalde plek te gaan staan, de kans op een foto met max en handtekening vrij groot is. Die plek heb ik niet gebruikt maar kwam er later achter.

    Al dan al, ook door de gezellige sfeer, de uitstekende cartering. Bereidheid van mensen om je te helpen, bijvoorbeeld een foto te nemen, een fantastische dag gehad.

    Ik dus best gelukkig mens. :)

    • + 1
    • 5 jun 2016 - 17:23
    • Thuru

      Posts: 336

      sorry, dacht dat ie niet doorkwam, dus 2e keer. :D

      • + 0
      • 5 jun 2016 - 17:32

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.267
  • Podiums 47
  • Grand Prix 125
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar