user icon

Video: Hamilton genoot in 2008 niet van titel

  • Gepubliceerd op 21 mei 2016 07:00
  • comments 28
  • Door: Rob Veenstra

Mercedes-coureur Lewis Hamilton is uitgebreid geïnterviewd door Graham Bensinger. Veel onderwerpen kwamen aan bod, zoals zijn relatie met teamgenoot Nico Rosberg, zijn vertrek bij McLaren en de tol die racen in de Formule 1 eist. Hamilton liet ook weten dat hij in 2008 helemaal niet kon genieten van zijn eerste wereldtitel. Hier een aantal fragmenten uit dat interview.

 

Reacties (28)

Login om te reageren
  • Over genieten gesproken ik zat gister naar Pauw te kijken en vond het erg leuk toen Max zei dat na de huldiging Vettel tegen Max zei dat hij terug moest gaan naar het podium om er van te genieten.
    Leuk interview Jeroen liet Max veel aan het woord en ook voor een leek werden er dingen goed uitgelegd.
    Max verdient de eer en belangstelling die hem nu toekomt.
    Sorry, dat ik Max betrek op een topic over Hamilton.

    • + 5
    • 21 mei 2016 - 07:51
    • Ach, dat zijn we inmiddels wel gewend hier ;)

      • + 2
      • 21 mei 2016 - 08:12
    • Gard

      Posts: 863

      Zal niet zo zijn dat Max er weer bij moet komen.

      • + 3
      • 21 mei 2016 - 08:13
    • Lewie, Lewie, Lewie, Lewis.....

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 08:47
    • Nah, dit had ik niet moeten doen. Nogmaals excuus. Het was mijn enthousiasme.

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 10:32
    • ........Max is ook wel eens enthousiast
      :P

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 11:03
    • Wel goed om te lezen dat de rest wel inhoudelijk kan reageren, daar leer ik tenminste wat van. Mijn dank ;)

      • + 0
      • 21 mei 2016 - 12:48
    • Kenju

      Posts: 2.629

      Het eerste bericht onder nieuwsbericht dat echt alleen over Hamilton gaat, en jij kan het alleen over Max hebben. Plaats het dan onder een bericht dat ook over Max gaat, als je dit zo graag kwijt wil.

      • + 0
      • 22 mei 2016 - 17:44
    • Kenju, ik zal het niet meer doen, ik bied er mijn excuses voor aan. Moraalridder.

      • + 0
      • 23 mei 2016 - 04:49
  • rednets

    Posts: 31

    Lewis is een geweldige coureur, zou vaker gevechten tussen hem en Vettel willen zien.

    • + 5
    • 21 mei 2016 - 10:01
    • .........en Max
      :P

      • + 2
      • 21 mei 2016 - 11:01
    • Frijns!

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 15:56
    • Pieterzji

      Posts: 919

      Die vader die vier banen had om hem te laten racen. Kanten die je nooit hoort. Geweldig. 'those rich kids' .. respect.

      • + 0
      • 21 mei 2016 - 20:36
  • sailor

    Posts: 10.268

    Ben absoluut geen Hamilton fan , maar ook ik moet gewoon toegeven dat hij een sterrijder is , iemand met een eigen willetje , maar ja , dat is Hamilton.
    Hij gaat dit jaar zeker nog wedstrijden winnen , hij zal die shit momenteel ook wel zat zijn , hij wil weer gewoon ouderwets winnen

    • + 6
    • 21 mei 2016 - 10:21
  • JM_K

    Posts: 922

    Volgens mij is dit toch een topic over Lewis??

    +1 Gard


    Rednets...klopt.. ik ook +1

    • + 2
    • 21 mei 2016 - 10:42
  • Gard

    Posts: 863

    @Jean Alesi: Verveel je je? Jouw commentaar hierop is zeker "en Max ook

    • + 1
    • 21 mei 2016 - 11:55
    • jean alesi doet me nu aan een klein kind denken dat maar een paar woordjes kent.
      maar hij zal nu wel in de zandbak aan het spelen zijn omdat hij niet reageert.

      • + 0
      • 21 mei 2016 - 12:26
    • sailor

      Posts: 10.268

      Dat zal hij sarcastisch bedoelen , omdat er mensen zijn die Max overal bij betrekken

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 12:29
    • Spencer

      Posts: 50

      Wie is Max?

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 20:23
  • Het is toch normaal dat je er Max bij betrekt, wat wil je dan als Nederlander , Vettel,Sainz of een ander als vergelijking nemen.
    Stop toch eens een X met dat kinderachtige gedoe en respecteer ieders mening!
    Zonder Max had 90 procent hier niet zitten ouwehoeren , had ik helemaal geen F1 gekeken,dus!!!!

    • + 1
    • 21 mei 2016 - 12:02
    • sailor

      Posts: 10.268

      Ben wel bang dat dat de ondergang gaat betekenen van deze toch prachtige site , als we Max er echt overal bij gaan halen

      • + 4
      • 21 mei 2016 - 12:12
    • Gard

      Posts: 863

      Een vergelijking? Is Max dan al wereld kampioen geweest? En het is inderdaad kinderachtig om bij elk artikel Max erbij te halen. En ja ik ben ook fan van Max maar zo ga je Max-haters kweken.

      • + 2
      • 21 mei 2016 - 12:23
    • @Gard

      Dus de haat of liefde naar Max hangt af van de mensen die hier overal Max bij halen?
      Aparte beredenering...

      Ik zou dan eerder die mensen haten(al is haten een groot woord), dan Max zelf, die kan er immers niets aan doen(naja zijn prestaties brengen dat teweeg natuurlijk, maar dat zie ik als een positief iets).

      Maar goed mij maakt het niet uit wat mensen hier neerzetten. Ieder zijn eigen ding...

      • + 1
      • 21 mei 2016 - 17:01
    • Kenju

      Posts: 2.629

      Nee, dat is niet normaal. Dit bericht gaat niet over hem, de F1 is veel groter dan hij en zonder Max waren een hoop nog steeds F1-fans geweest. Jij misschien niet, dat kan. Je kan het ook over andere krachten binnen de F1 te hebben zonder Max in je achterhoofd te hebben. De post van MR MARLY was totaal niet relevant en als dit door blijft gaan, voel ik de noodzaak niet meer om deel uit te blijven maken van een dergelijke community.
      Als hij het zo nodig over Max wil hebben, kan hij dat bericht ook onder de vele andere nieuwsberichten plaatsen die wel over Max gaan.

      @Blackpix: Als genoeg mensen dit doen, ontwikkelt zich er inderdaad een bepaalde afkeer. Niet naar Max in directa, maar wel naar zijn fans hier op de site, puur omdat ik die mensen teleurgesteld wil zien.

      Mij maakt het wel uit wat mensen hier neerzetten. Ik wil gewoon relevante meningen en commentaren en discussies lezen. Niet overal domme fanschappen over Max.

      • + 0
      • 22 mei 2016 - 17:40
  • SO you have 2 sisters ! Meaby I can turn them to the dark Side ! ....... LOL De dagen Van Deze Wk Zijn Over.

    • + 0
    • 22 mei 2016 - 00:05
  • Why???

    • + 0
    • 23 mei 2016 - 12:48

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.361
  • Podiums 98
  • Grand Prix 121
  • Land GB
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, GB
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit