user icon

Michael Schumacher: "We begrijpen de banden nog steeds niet"

  • Gepubliceerd op 05 jul 2010 09:34
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
Mercedes GP is nog steeds niet af van de problemen met de Bridgestone-banden waar het al vanaf de eerste race mee kampt. Die boodschap uit coureur Michael Schumacher. De zevenvoudig wereldkampioen spoort zijn werkgever aan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Schumacher deed dat in een vooruitblik naar de Britse Grand Prix. “Silverstone is een special plek voor ons, zo dicht bij onze fabrieken in Brixworth en Brackley. Iedereen werkt keihard om de moeizame start van het seizoen te doen vergeten en we willen de mensen uit de fabriek een goede prestatie teruggeven tijdens de komende Grand Prix, ook al worstelen we de laatste tijd.”

“In Valencia waren we minder competitief dan we hoopten en dat maakt het lastig om te voorspellen hoe we op Silverstone uit de verf komen. Ons racetempo is bemoedigend, maar de kwalificatiesnelheid laat nog te wensen over en we begrijpen de banden nog steeds niet. Dat is duidelijk iets waar we intensief mee aan de slag gaan.”

Reacties (21)

Login om te reageren
  • dan word dat volgend jaar nog leuk, of juist beter

    volgend jaar hebben ze tenminste geen excuus dat ze zegge, \'\'we hadden een achterstand met de banden\'\'

    had button dit probleem al niet halverwege 2009 ??

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 10:12
    • Ze hadden niet alleen een banden probleem halverwege 2009, maar ook een groot gebrek aan geld om de auto door te ontwikkelen, ze bleven(en dat zag je aan de prestaties) vanaf dat moment stilstaan. Het enige wat toen nog in hun voordeel speelde was de enorme punten voorsprong, dat heeft ze toen door het seizoen heen geholpen.

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 11:02
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    Michael Schumacher: “We begrijpen de banden nog steeds niet”
    Oke, zal het je dan een keer uitleggen: De bovenvlak is voor de grip. Dat zwarte dingetje die uit de velg komt is het ventiel. Daar hoor je lucht in te doen( N2 mag ook). Dan stap je in de auto en geef je heel hard gas! en zo rij je een formule 1 auto.
    * tss, is 3 jaar op vakantie geweest en weet niet eens hoe een wil uitziet*

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 14:11
    • -F1-

      Posts: 152

      Ik ben zelf dan niet drie jaar op vakantie geweest.

      maar wat is een \"WIL\" ????? en hoe ziet een \"WIL\" eruit?????

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 14:47
    • Gard

      Posts: 863

      En waar zat de rest??

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 15:49

    • AlYnsa, je hebt potentie. Misschien is bij Mercedes GP aanmelden iets voor jou? ;)

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 10:31
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    -F1- WIL= Wiel! skuzzie, zat met mijn hoofd al op een terrasje!

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 15:22
    • Gard

      Posts: 863

      En waar zat de rest???

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 15:49
    • \"zat met mijn hoofd op een terrasje\"

      Werkzaam in een circus?

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 18:33
  • Waar een \"WIL\" is, is een weg. ;-S

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 19:35
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    @GArd, hoe bedoel je?
    @Swaerengen: Nee, uitvaartverzorger. een gat aan het graven voor trol Ecclestone. voor als ie terug is van \"vakantie\" ;-)

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 21:12
    • De echte, of die van f1today?

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 12:08
    • AlYnsa

      Posts: 1.175

      Swaerengen: Ik bedoel de trol van F1today. U weet wel, degene die onze bloed doet koken!

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 12:13
    • Gewoon negeren die gast

      • + 0
      • 7 jul 2010 - 15:29
  • domme lui hier......

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 21:33
    • AlYnsa

      Posts: 1.175

      Helemaal mee eens! Vooral autoverkopers ;-P

      • + 0
      • 5 jul 2010 - 21:38
  • ROSSI

    Posts: 1

    WAT EEN REACTIES ALLEMAAL JULLIE PRESTEREN ZELF NOOIT IETS ZEKER

    • + 0
    • 5 jul 2010 - 22:48
    • O, gefrustreerd? Of ben je vergeten waar je Caps-lock zit?

      Je hoeft niet te schreeuwen hoor, we lezen je reactie toch wel.

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 09:11
    • AlYnsa

      Posts: 1.175

      JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN! We zijn niet doof!

      • + 0
      • 6 jul 2010 - 10:43
  • Ik vind het eigenlijk vreemd dat de man die het verschil kan voelen tussen twee sets banden uit een verschillend productieproces (ooit een verhaal geweest in 2002, meen ik) nu niet een oplossing kan vinden voor het probleem met de banden. Of zou het toch zo zijn dat hij Brawn en Schumacher nood hebben aan Todt, Stepney en Byrne? Dat het toch een gouden quintet was dat echt niet zonder elkaar kan schitteren?

    Hmmm, ik ga dat steeds meer geloven...

    • + 0
    • 6 jul 2010 - 09:14
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    @Kenny: kan niet. Heb reeds bij andere team gesolliciteerd:
    www.f1today.nl/201(...)xtra-personeel.html

    • + 0