user icon

Alonso: "Ben eigenlijk helemaal niet gefrustreerd"

  • Gepubliceerd op 14 nov 2015 07:18
  • comments 9
  • Door: Mathijs Carolus

In Japan uitte Fernando Alonso openlijk zijn frustraties over de tekortkomingen van de Honda-motor. Ook in Mexico kon Alonso zijn sarcasme niet onder stoelen of banken steken door te spreken over een 'paar fantastische bochten', nadat de Spanjaard na een ronde zijn auto al in de pits kon parkeren vanwege verlies in vermogen. In Brazilië stond Alonso in de tweede vrije training wederom aan de kant met een motorprobleem. Alonso ontkent echter dat hij gefrustreerd is na de nieuwe problemen. 

"We krijgen het druk in de derde vrije training om ons voor te bereiden om de kwalificatie en de race. Ik heb hier nog niet met de zachte band gereden. Ik ben niet gefrustreerd door onze problemen. Ik hoop zelfs dat we nog zoveel mogelijk problemen de rest van het seizoen zodat we volgend jaar een seizoen zonder problemen kunnen hebben. We bevinden ons nog steeds in een leerproces. We werken keihard om onze problemen op te lossen zodat we volgend jaar goed voor de dag kunnen komen", aldus Alonso over de betrouwbaarheidsproblemen bij McLaren en zijn hoop voor volgend seizoen.

Reacties (9)

Login om te reageren
  • De echte headline was hier "Alonso hoopt op zoveel mogelijk problemen" :p

    • + 1
    • 14 nov 2015 - 08:17
    • G-speed

      Posts: 174

      Nou, met nog meer problemen had hij beter thuis kunnen blijven.

      • + 0
      • 14 nov 2015 - 08:53
  • Onder het motto alle regen die vandaag valt,valt morgen niet.

    Maar gun hem van harte dat macL. Volgend seizoen het lek boven heeft.

    • + 0
    • 14 nov 2015 - 09:23
  • F1VANDAAG

    Posts: 85

    Ik hoop zelfs dat we nog zoveel mogelijk problemen de rest van het seizoen zodat we volgend jaar een seizoen zonder problemen kunnen hebben. HA . HA . HA Geloof je het zelf Alonso.

    • + 0
    • 14 nov 2015 - 09:23
  • Zag hem gisteren bij Sky terug lopen naar de pitbox met een gezicht op onweer.
    Geen enkele verslaggever durfde ook maar bij hem in de buurt te komen.
    Hoezo niet gefrustreerd?

    • + 0
    • 14 nov 2015 - 09:34
  • Ze lopen hopeloos achter met hun programma, ze enkel de Manor's baas en ze hadden voorspeld op het einde vh seizoen voor hier en daar een podiumplaats te kunnen veroveren... hmmm in 2020 dan maar

    • + 0
    • 14 nov 2015 - 09:57
  • red

    Posts: 483

    Met 11 behaalde punten zal de kerstbonus van € X0.000 per behaalde punt, dit jaar toch wel tegen vallen ten opzichte van vorige seizoenen :-(

    • + 0
    • 14 nov 2015 - 10:29
    • Dacht waar blijft die eerste sarcastische reactie omtrent het rijkelijke loon van Alonso waardoor die eigenlijk nooit mag klagen :)

      • + 0
      • 14 nov 2015 - 14:22
  • Als iets mij weerhoud van het genieten van mijn passie vind ik dat zeer frustrerend. Ik raak echter niet gefrustreerd al iets mij weerhoud van het uitvoeren van iets waar ik niks om geef. Ik kan me niet voorstellen dat Alonso niet gefrustreerd raakt door het constante gezeik met de PU. Of het moet zijn dat het hem allemaal weinig meer uitmaakt.

    • + 0
    • 15 nov 2015 - 03:20

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 132
  • Podiums 0
  • Grand Prix 78
  • Land Spanje
  • Geb. datum 29 jul 1981 (39)
  • Geb. plaats Oviedo, Spanje
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar