GOTCHA! It's alive... ___Escaped_link_6a39c54da7c9d___ ___Escaped_link_6a39c54da7ca0___ ___Escaped_link_6a39c54da7ca1___ ___Escaped_link_6a39c54da7ca2___
https://t.co/sCeNTDgLYT— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) ___Escaped_link_6a39c54da7ca4___Ohhh man... RUN!!! #W06Spy #BackToWork #F1 @nico_rosberg
https://t.co/lQfoEnb489
— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) 29 januari 2015
4

Reacties (42)
Login om te reagerenPosts: 7.320
hahaha! spannend man! en hoe ging het verder?
Posts: 18.535
Op F1fanatic staat best een duidelijke foto.
Posts: 2.853
ik vind dat je hem hier al redelijk duidelijk kan zien hoor
Posts: 6.198
In de eerste video, na stilzetten van het beeld, valt me op dat de aan de achterkant vrij veel bodemruimte is. 2e video is natuurlijk gewoon lachen :-)
Posts: 18.535
Foto stond er daarstraks nog niet.
Posts: 7.033
i.cubeupload.com/Xjz6GN.png
Hij lijkt heel erg op de W05 maar dat viel te verwachten dat Mercedes hun ontwerp niet radicaal aan ging passen na zo'n sterk 2014. Onderhuids zullen er een stuk meer verschillen zitten.
Posts: 7.033
Mijn vorige comment met de normale link hangt weer in het filter dus dan maar weer zo:
iPUNTcubeuploadPUNTcom/Xjz6GNPUNTpng
Posts: 3.984
Iid vrij duidelijke foto.
Lijkt Als 2 druppels water op zijn voorganger.
Waarom zouden ze ook grootse veranderingen aanbrengen en ze hadden al een lage, 2015 conform neus.
Posts: 7.033
Inderdaad er is geen reden om het ontwerp op de schop te gooien na zo'n sterk 2014. De neus is wat anders en kleinere sidepods. De meeste verschillen zullen onderhuids zitten..
Posts: 3.984
Plus de achterkant staat erg hoog op de poten, lijkt wel rbr
Posts: 3.229
@Ayrtons .....volgens mij is ie aan het aanremmen voor een bocht waardoor het lijkt alsof de achterkant hoog staat
Posts: 232
Ik vind het raar, maar voor mijn gevoel lijken de sidepodes and het achterste van de auto niet echt "fullsize"
Of ze hebben koeling nu nog beter voor elkaar en vandaar een slankere auto.
Verder de neus had ik wel verwacht zoals die nu lijkt te zijn.
Maar voor het zelfde geld is er een verassing voor zondag.
En de voorvleugel lijkt op een monza spec. Heel weinig winglets en dergelijke.
Maar dat komt wel later denk ik.
Posts: 1.424
Lijkt mij dat het geluid een stuk verbeterd is. Of lijkt het maar zo??
Posts: 18.535
Lijkt maar zo, het geluid is altijd zo goed, alleen niet luid genoeg gezet op tv.
Posts: 7.033
i61PUNTtinypicPUNTcom/2mo3vpfPUNTjpg
Nog een mooie duidelijke foto.
Posts: 7.033
wwwPUNTf1fanaticPUNTcoPUNTuk/wp-content/uploads/2015/01/merc-w06-2015-11PUNTjpg
wow!
Posts: 18.535
De neus ziet er iig een pak mooier uit.
Posts: 9.925
Supermooie neus! Na twee jaar lelijke neuzen begint dit er weer echt op te lijken.
Posts: 17.675
@L.Hamilton,
Dat is wel een duidelijke foto, de neus is toch flink veranderd t.o.v. vorig seizoen, ziet er een stuk fraaier uit naar mijn mening!
Posts: 3.846
Jezus,wat een monster van een wagen is dit zeg!
Zouden zo maar eens een gooi naar de titel kunnen doen.
Posts: 17.675
nou nou, overdrijven is ook een kunst hé?!
Posts: 5.728
Weer dat lelijke grijs. Net McLaren en nu ook ForceIndia en eerder ook Sauber met dat lelijke grijs. Saaiheid troef.
En daar ga ik weer: vroeger meer kleur, geluid en echt racen....
De groene Jordan, de gele Jordan, oranje Arrows, blauwe Prost, uiteraard rode Ferrari (waarvan het scharlaken rood altijd het mooiste was), de kleurrijke Benetton, witte Tyrrell, auto's waren veel herkenbaarder aan kleur en vormgeving en zelfs geluid.
Hoop dat Mercedes om de oren wordt gereden en Ferrari of McLaren weer eens goed zal scoren en Williams natuurlijk!
Posts: 7.033
Ja Mercedes is weer zilver net zoals Ferrari altijd rood is. Traditionele kleuren blijven ALTIJD mooi.
Posts: 7.033
Het liefst zou ik McLaren ook gewoon in het oranje zien. Ik ben wel fan van originaliteit en traditie. Ik zou Mercedes en Ferrari niet in een andere kleur hoeven zien.
Posts: 963
@L.Hamilton
Wat vind jij de traditionele kleuren dan van McLaren en Williams.
Voor mij McLaren rood/wit
En Williams blauw/geel/wit
Posts: 2.853
@ralph2102 de traditionele kleur van McLaren is oranje dat is namelijk waarmee ze ooit begonnen zijn.
Posts: 18.535
Traditionele kleur van McLaren is oranje. Wit/rood is de traditionele kleur van Marlboro, die toevallig sponsor waren van McLaren.
Traditionele kleur van Williams is wit met groene strepen.
Posts: 963
@Runningupthathill
Daarom schreef ik ook de woorden vind jij, en voor mij.
Posts: 7.033
Voor Williams is er maar 1 logische optie en dat is uiteraard het blauw/geel/wit van Rothmans omdat dat de meest succesvolle periode was.
Bij McLaren geldt hetzelfde voor de kleuren rood/wit alleen ligt het bij McLaren anders. Namelijk, Bruce McLaren is de oprichter van McLaren en hij gaf zijn wagens de kleur oranje mee. oranje = McLaren. De fabriekskleuren. En niet het rood/wit want dat is van Marlboro.
Posts: 18.535
Rothmans is blauw - wit. Canon was blauw geel wit.
Posts: 7.033
Nee daar heb je dit keer geen gelijk in RUTH. Canon is rood. Rothmans was blauw/wit met een geel randje.
Posts: 7.033
Alhoewel.. Geel is het niet bepaald, het is meer goud.
Posts: 18.535
Je hebt gelijk, er is een goud randje.
Posts: 963
En Camel en ICI uiteraard, en dan nog Sega met Sonic hahaha.
Posts: 5.887
"Ik ben wel fan van originaliteit en traditie."
Hahaha. Lees hem nog eens. En dan nog eens. Waar ben je nou eigenlijk fan van?
Posts: 9.925
Ik verwacht morgen dat Ferrari een juweel van een auto gaat presenteren. Of hij snel gaat zijn is echter de vraag.
Posts: 7.033
pbsPUNTtwimgPUNTcom/media/B8iYwi8CUAEPCN9PUNTjpg
Hier zie je de verschillen met vorig seizoen vanaf de voorkant. Als je het zo ziet lijkt Mercedes toch een hoop details te hebben veranderd. Met name ook andere brake ducts.. Hopelijk hebben ze daarmee de zwakke plek van 2014 mee opgelost.
Posts: 2.853
had die auto nog zwakke plekken ook dan???? en dan ben ik zeker niet blij dat ze het hebben opgelost word het nog saaier dan vorig seizoen
Posts: 2.853
misschien is dit gewoon een brake duct die minder lucht vangt misschien dat dat ook een rede is en die voorvleugel heeft wel wat meer elementen dan vorig seizoen.
Posts: 7.033
Ja onder hete omstandigheden heeft Mercedes een paar keer grote problemen gekregen met de remmen. Beste voorbeeld was Canada waarin beide auto's hetzelfde probleem kregen.. In Duitsland was het bijvoorbeeld ook raak bij Lewis in de kwalificatie waardoor hij crashte en achteraan moest starten. Deze andere brake duct is wellicht ontworpen om de remmen beter te kunnen koelen ofzo. Iets in die richting.
Posts: 9.176
Canada waren de achterremmen ivm het uitvallen van de MGU-K en het monteren van kleinere schijven.
Posts: 2.853
die brake ducts verschillen per baan hoor dat is niet per se een en dezelfde soort die ze een heel seizoen gebruiken.