user icon

Zes sponsoren blijven Michael Schumacher steunen

  • Gepubliceerd op 26 dec 2014 16:51
  • comments 15
  • Door: Danny Sosef
De sponsoren van Michael Schumacher blijven hem voorlopig trouw. Bijna een jaar na zijn zware skiongeval is het nog altijd niet bekend hoe het nu daadwerkelijk met zijn gezondheid gaat. Zes commerciële partners blijven echter hun naam aan de zevenvoudig wereldkampioen verbinden.

Sinds de officiele website van de legende weer online is vanaf november, prijken de zes logo's op de website. Manager Sabine Kehm: "Samenwerking op vriendschappelijke maar ook persoonlijke basis is altijd onze insteek geweest. Die verbondenheid betaald zich nu uit."

Een lange trouwe persoonlijke sponsor, DVAG, blijft de Duitser dus ook nu in moeilijke tijden steunen. "Het is voor ons vanzelfsprekend dat we hem ook in deze moeilijke tijden steunen. Het zou een slecht teken zijn als onderneming om nu met Michael te breken", aldus de woordvoerder van DVAG, dat al sinds 1996 persoonlijk sponsor is.

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Zit vast geen nederlandse sponsor bij!!!

    • + 0
    • 26 dec 2014 - 17:37
    • Uh... Nee dat klopt.
      Maar was dat belangrijk dan?

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 18:42
    • Pitstop

      Posts: 255

      @Isabelle27 Volgens mij staat er heel duidelijk bij dat de sponsoren te zien zijn op de officiële website van Schumacher. Ik zal zeggen bezoek zijn website en bekijk of er een Nederlandse sponsor bij zit!!!

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 18:53
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ik zie niet in waarom de afkomst van een sponsor van toegevoegde waarde zou zijn. Beetje vreemde comment.

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 19:37
    • Pitstop

      Posts: 255

      @Szixxx Hij/zij geeft wel vaker vreemde comments wat geen toegevoegde waarde heeft XD

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 20:33
  • Alweer bijna een jaar geleden, dat verschrikkelijke ski-ongeluk...

    • + 0
    • 26 dec 2014 - 19:03
    • Rimmer

      Posts: 8.062

      Ja ongelofelijk. De tijd gaat snel.
      Ik heb lange tijd gedacht dat hij het niet zou halen. Sommigen vragen zich af of hij nu wel beter af is.
      Dat kunnen alleen hij en zijn gezin beantwoorden.
      Persoonlijk hoop ik ooit nog mee te maken dat er weer gesproken woorden uit zijn mond komen. Dan geef ik een feestje en het spijt me zeer maar Floris en Isabelle zijn niet welkom.

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 20:48
  • floris

    Posts: 800

    spijt me wel hoor, maar ik heb het nu wel gehad met die Schumacher.

    • + 0
    • 26 dec 2014 - 19:21
    • szixxx

      Posts: 4.754

      spijt me wel hoor, maar ik heb het nu wel gehad met die Floris.

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 19:35
    • sailor

      Posts: 10.268

      Het was wel vervelend dat her steeds tegenstrijdige berichten kwamen rondom Schumacher.
      Dan ging het weer goed , dan weer slecht , dan weer goed , etc.
      Op gegeven moment weet je het als buitenstaander ook niet meer hoe het nu precies met Schumacher gaat

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 19:44
    • Nou FLORIS, als je zo omgaat met mensen die een ongeluk krijgen, mag je hopen dat je zelf altijd gezond blijft, want met die houding zou ik zelf maar helemaal niet op enig mededogen rekenen....

      • + 0
      • 26 dec 2014 - 20:21
    • LimboF1

      Posts: 4.671

      Floris, ben jij wel een fan van de F1 vraag ik mij nu af, als je zo iets doms gaat schrijven? Ik mag toch hopen dat je weet wat voor een prestaties Schumacher heeft neergezet.

      • + 0
      • 27 dec 2014 - 12:33
    • floris

      Posts: 800

      Dat Schumacher een ernstig ongeluk gehad heeft, dat weten we nou wel.
      Het leven gaat verder.
      Zo af en toe duiken er berichten op over zijn vermeende toestand / welzijn.
      Dat is een gepasseerd station voor F1.
      Afsluiten en doorgaan.
      Schumacher of niet.

      • + 0
      • 29 dec 2014 - 14:06
  • limbodance

    Posts: 2

    heel stoer FLORIS , jij zult vast al veel hebben meegemaakt........

    • + 0
    • 26 dec 2014 - 21:15
    • sailor

      Posts: 10.268

      We hoeven Floris nu niet aan te vallen , hij heeft gewoon niets met Schumacher en dat mag.

      • + 0
      • 27 dec 2014 - 00:24

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar