FIA houdt vinger aan de pols bij Caterham en Marussia
- Gepubliceerd op 07 nov 2014 08:37
-
20
- Door: Rob Veenstra
De naam van Marussia is daarop veranderd in Manor F1 Team, terwijl Caterham ingeschreven staat als CF1 Caterham F1 Team. Beide renstallen moeten echter nog wel bewijzen dat ze in staat zijn een heel seizoen op een aanvaardbaar competitief niveau mee te doen, stelt Autosport.
De FIA heeft het recht om garanties over de infrastructuur, het budget en voor het personeel te vragen om te zorgen dat deze teams niet van de regen in de drup belanden. Marussia en Caterham ontbreken in Brazilië net als in de VS, maar hopen in Abu Dhabi weer aan de start te verschijnen.
Trending nieuws
-
Mercedes-coureurs onthullen flink probleem aan Verstappen
Mercedes-coureurs George Russell en Andrea Kimi Antonelli hebben een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de r...
28 jun 2026 17:10 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36 -
Russell dolgelukkig na overwinning: "Het is alweer een tijdje geleden!"
George Russell heeft de Grand Prix van Oostenrijk gewonnen. De Mercedes-coureur heeft zijn auto van pole position naa...
28 jun 2026 16:50 -
Antonelli zelfkritisch na kostbare foutjes
WK-leider Andrea Kimi Antonelli haalde opgelucht adem na afloop van de Grand Prix van Oostenrijk. Hij had het niet ma...
28 jun 2026 16:54
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Manor Motorsport
- Basis Dinnington, Groot Brittannië
- Esteban Ocon 31
- Rio Haryanto 88
- Pascal Wehrlein 94
18.983 reacties op Manor Motorsport
3 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Manor Motorsport

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 2.877
Ik ga er gewoon vanuit dat ze er komend jaar niet bij zijn. Dat ze een startbewijs hebben aangevraagd verandert niets aan hun huidige situatie, dit hebben ze enkel gedaan om hun team te kunnen verkopen en juist dit zie ik niet gebeuren.
Volgend jaar staan er 18 auto's op de grid, niet meer en niet minder
Posts: 3.224
giedo sla je slag
Posts: 228
Hoi Jacky, ik denk het niet.
Verleden jaar sloeg Giedo Caterham af.
Omdat ie er geen potentie in zag.
dus het is onlogisch dat wij hem daar zien.(jammer genoeg)
Posts: 3.224
als hij tien tot 12 miljoen betaald sluiten ze giedo weer in de armen.
Posts: 7.074
Denk dat Sauber dit zitje gaat betalen
Posts: 228
op basis van wat ? Masf1 ? omdat ze hem zo aardig vinden :-)
vriendendientstjes bestaan toch niet in F1 ?
Posts: 228
en waarom zou het management van Giedo nu wel 12mil betalen en verleden jaar niet ?
Posts: 7.074
Sauber krijgt een dikke claim aan ze broek,dat word schuiven,en van dat geld naar manor of cat
Posts: 17.675
hmm, zie foto, dat ziet er best leuk uit zo'n Caterham en Marussia thuis op je gazon, denk dat ik eens een bod uitbreng..
Posts: 9.925
De Caterham is al verkocht en word volgende week bij mij bezorgd. Ik ga hem ombouwen tot een speeltoestel, zo eentje die bij supermarkten staat en waar kinderen een muntje in moeten gooien en het toestel op en neer gaat. Uiteraard met een superleuk deuntje erbij!
Kauwgomballen automaat ernaast en de euro's komen geheid mijn kant op:-)
Posts: 7.074
Lopen die kinderen met een boog om heen
Posts: 17.675
haha, zelfs de kindertjes hebben geen muntje over voor die pulp wagens :-)
Posts: 9.925
Verdorie MASf1 de kindervriend, moet je het nu weer verpesten;-)
Als de kindertjes niet willen, dan maar de papa's die voor een eurootje kunnen instappen!
Posts: 7.074
Zie Frijns er wel een muntje ingooien
Posts: 9.176
Lol @ Masf1
Posts: 2.877
Giedo zie ik er ook wel een muntje ingooien, al lijkt die weinig muntjes meer over te hebben;-)
Posts: 128
Ik hoorde dat John Deere Caterham heeft overgenomen. Ze willen er grasmaaiers van maken.
Posts: 4.951
'...op een aanvaardbaar competitief niveau...' Daar zijn ze al die jaren al niet in geslaagd dus opzouten met die zooi.
Posts: 19
Dom lees Manor ipv Marok...
Posts: 2.095
leuke foto met 2 grasmaaiers trouwens.