user icon

Van de Laar vandaag in Formule 1-simulator van Williams

  • Gepubliceerd op 29 sep 2014 08:37
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
Dennis van de Laar moest vanochtend vroeg uit zijn bed voor een vlucht naar Engeland. De jonge Nederlander neemt vandaag namelijk plaats in de Formule 1-simulator van Williams. Dit met dank aan Randstad Nederland. De Britse tak van Randstad is al jarenlang partner van Williams.

Van de Laar schreef op Twitter: "Die vroege vluchten… Maar het is voor een goed doel. Op naar Williams met Randstad om in de Formule 1-simulator te rijden." Hij is dit seizoen actief in het Europees kampioenschap Formule 3 en bezet in de tussenstand de veertiende positie.

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Tja, hij zal geen uitnodiging krijgen voor zijn goede resultaten................

    Er zijn grotere talenten die Randstad had kunnen steunen.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 08:42
  • jacky

    Posts: 3.224

    dit is gewoon een zoetmakertje van uit Williams naar randstad toe.die jongen een leuke dag en iedereen is tevreden.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 09:25
    • Inderdaad. Verder volkomen zinloos. Sorry dat ik het zo hard zeg. Van der Laar zal nooit in de F1 komen.

      • + 0
      • 29 sep 2014 - 10:15
  • jacky

    Posts: 3.224

    max en jos zijn onderweg naar japan,max heeft een medische keuring gehad in finland en is fit bevonden wachten is op de licentie maar dat gaat hopelijk wel goed komen.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 10:51
  • Takku

    Posts: 32

    Ik denk inderdaad dat we van der Laar nooit in de F1 gaan zien. Misschien als hij een gigantische zak geld mee weet te nemen dat hij een jaartje bij een team als Caterham mag rondtuffen, maar ook dat zie ik niet zo snel gebeuren. Zijn resultaten zijn gewoon niet bepaald goed te noemen, hij heeft alleen de mazzel dat hij een goed management heeft die weet hoe je zo'n persoon moet marketen. Enige hoop die hij nog heeft is een jaar in de FR 3.5 of GP2 rijden en dan hele goede resultaten neerzetten, maar die kans acht ik erg klein!

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 11:21
  • Dat gezeur altijd over die Nederlandse sponsors die Nederlandse coureurs moeten ondersteunen. Als de coureurs zo goed zijn komen ze van zelf wel in de F1, zie Max. Ik zie Blackberry ook niet zeuren om een Canadese coureur of Martini om een Itiliaanse coureur bij Williams.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 11:31
  • radiof1

    Posts: 1

    Volgens mij is van de Laar stiekem al veel verder dan menigeen denkt. Ik sprak zijn vader laatst en die liet ontvallen dat hij dit jaar al meer dan 6 dagen op de simulator had gezeten en dat zijn racesnelheid net als op de F3 testdagen op F1 niveau waren, maar dat vooral de stress hem nekte in de raceweekeinden. Daar wordt hard aan gewerkt. Ze gebruiken hem nu in ieder geval als reference op de simulator en dat is een goed teken. Wat mij betreft trouwens 5 NL'ers in de F1 dan Duitsers.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 14:58
  • Fenz65

    Posts: 1

    Laat het mentale gedeelte nou net 1 van de belangrijkste factoren voor succes zijn. Zeker om tot in de F1 te geraken. Met alle respect voor Dennis (hij kan aardig gassen) maar het 'piekeren' zit in het aard van het beestje en hoe graag Pa van Laar dat ook wil dat ga je er niet zomaar uitkrijgen.

    • + 0
    • 29 sep 2014 - 18:17
  • floris

    Posts: 800

    wow, 14 de ?
    Echt waar ?
    Geweldig wat super, maximum attack waarschijnlijk ?

    Wat doet randstad met een dergelijke jongeman.
    (die ongetwijfeld zijn longen uit z'n lijf rijd, daar niet van hoor)

    Héé RANDSTAD, lees even Wat Nicky de Vries heeft geflikt.

    • + 0
    • 30 sep 2014 - 18:20

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar