user icon

Caldarelli streept eigen naam door als kandidaat bij Caterham

  • Gepubliceerd op 16 sep 2014 09:42
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
Andrea Caldarelli heeft aan alle geruchten rondom zijn persoon een einde gemaakt. De 24-jarige Italiaan zal niet in Japan namens Caterham aan de start verschijnen. Caldarelli is een van de vele coureurs die in verband zijn gebracht met een optreden voor Caterham.

Hij legt aan Speed Week uit: "Ik sluit bij deze definitief uit dat ik op Suzuka voor Caterham race. In hetzelfde weekend is er namelijk een wedstrijd in het Japanse GT-kampioenschap in Thailand en dat geniet absoluut mijn prioriteit."

"Het moge duidelijk zijn dat de Formule 1 een droom van me is en gezien mijn ervaringen bij Toyota en Ferrari sluit ik niet uit dat ik ooit nog in zo'n auto plaats neem. Maar voor de nabije toekomst is het absoluut niet aan de orde."

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Haha, dit is gewoon te gênant voor woorden.

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 09:52
  • Fatsoenlijke coureurs willen onderhand niet eens meer gezien worden in die onrijpe banaan op wielen!

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 09:58
  • F1 rijden is de droom van iedere coureur maar van dat Caterham team lopen ze weg als ware het een enge ziekte, zelfs teambazen hebben het na een blauwe maandag al gezien, wat is dat toch daar? Stinkt die auto naar rotte vis ofzo?

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 10:02
    • Heeft Kolles een seatfitting gedaan?

      • + 0
      • 16 sep 2014 - 10:18
  • Rush

    Posts: 172

    Hopelijk komt het nog zo ver dat ze niemand met centen bereid krijgen en dat Frijns alsnog een kans krijgt.

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 10:05
    • Straks is wordt het nog zo gek dat Frijns geheel gratis mag instappen en dat zelfs hij bedankt voor de eer

      • + 0
      • 16 sep 2014 - 10:16
    • Ik denk dat het niet meer lang duurt dat Frijns breekt met Caterham, ik geef het twee weken.

      • + 0
      • 16 sep 2014 - 10:17
    • Het bijna nog triester dan Simtek, Pacific, Forti en dat soort teams.

      De absolute bagger teams blijven voor mij Andrea Moda en Lola.

      • + 0
      • 16 sep 2014 - 14:47
  • Trouwens, complimenten voor Giedo zijn management, die hebben een goede vooruitziende blik gehad.

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 10:19
  • reprep

    Posts: 547

    heel makkelijk, Roberto Mehri heeft al getest in Monza voor Caterham, hij gaat naar mijn gevoel dit seizoen nog wel een race rijden, wellicht meerdere races. Caterham heeft als ze Mehri huren een goede coureur, hij is momenteel net zo snel als Sainz en maakt nog kans op het kampioenschap in de Renault 3.5 kortom Caterham, huur die Mehri, deze jonge is beter dan veel van die andere coureurs met poen.

    • + 0
    • 16 sep 2014 - 16:22
    • Huren????, van welke planeet kom je.

      • + 0
      • 16 sep 2014 - 17:53
    • Mirani

      Posts: 3.004

      @ Jan
      Hij moet wel vanaf de planeet Aarde komen. Anders zouden we pas over minimaal 24 miljoen jaar zijn reactie kunnen lezen... ;)

      • + 0
      • 17 sep 2014 - 11:30
    • reprep

      Posts: 547

      misschien niet handig om de term huren te gebruiken, maar ehm kunnen jullie ook over de inhoud van mijn reactie reageren. :)

      • + 0
      • 17 sep 2014 - 11:33
    • Dat wil ik wel,als hij geen geld meeneemt rijdt hij niet.
      Caterham verhuurt het stoeltje,dus als het Mehri wordt zal hij toch flink wat moeten dokken.
      Want er mogen maar 4 coureurs per seizoen gebruikt worden en hij is de laatste.

      • + 0
      • 17 sep 2014 - 11:47
  • De volgende (3e??) die geen trek heeft om in dat barrel te rijden en er ook voor te betalen. Gênant, echt gênant.
    @Reprep: niemand komt in die auto zonder te betalen. Er is geen geld om een fatsoenlijke coureur aan te trekken. Bij Caterham snappen ze niet dat juist een race als Singapore met veel kans op een safetycar een mogelijkheid(je) is om een punt te scoren. Maar daar heb je een goede coureur voor nodig....
    Benieuwd wie de volgende is die er voor bedankt, dan komt Frijns in beeld. Maar zoals Jean A al aangeeft: die zou er ook wel eens voor kunnen bedanken.

    @BRracing: denk je nou echt dat Giedo de vlag er veel beter voor heeft hangen?? Z'n schoonpappa is drukker met Hind aanduwen dan dat ie de F1 aspiraties van z'n matig getalenteerde schoonzoon aan het duwen is. En kan 'm geen ongelijk geven....

    • + 0
    • 17 sep 2014 - 13:57

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar