user icon

Schumacher: "Ik voel me als een kind voor de Kerst"

  • Gepubliceerd op 05 maa 2010 14:44
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
Over iets meer dan een week is het dan echt zover, op zondag 14 maart racet Michael Schumacher voor het eerst sinds 2006 weer in de Formule 1. De Mercedes GP-coureur staat te popelen om weer te beginnen. “Eindelijk start het seizoen! Ik voel me als een kind voor de Kerst!”, aldus de Duitser.

Hij vervolgt: “Het voelt alweer zo lang geleden dat ik besloot om een comeback te maken en in Bahrein is het dan eindelijk zo ver. Ik kan niet wachten. Het is grappig dat ik weer in de Formule 1 ga racen, een half jaar geleden kwam dat echt niet in me op. Maar soms veranderen dingen en zijn de omstandigheden juist. Zo fris als nu heb ik me jaren niet gevoeld.”

“Het is moeilijk de vorm van iedereen te voorspellen aan de hand van de testsessies, dit jaar meer dan ooit, maar in Barcelona zagen we dat we competitief kunnen zijn. We weten dat we nieuwe onderdelen hebben voor Bahrein en die zouden de W01 sneller moeten maken. Het is belangrijk om vanaf race 1 in de kopgroep te vertoeven en ik heb vertrouwen dat wij dat gaan doen.”

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Idd \'eindelijk start het seizoen!\'... Ben niet eens zo benieuwd naar wie er in de kopgroep rijden maar meer de verhoudingen tussen de coureurs binnen de teams met een veranderd (of nieuw) rijdersduo; Massa-Alonso, Button-Hamilton, Rosberg-Schumacher.

    • + 0
    • 5 maa 2010 - 14:52
  • Ben nooit fan geweest van de man. Maar heb wel veel respect voor zijn beslissing om weer te gaan racen. Ik wens shumacher en mercedes het op 1 na beste!
    @ferrariguus:\"ben noujuist benieuwd naar de kopgroep daar uit kun je een beetje concluderen hoe het verder verloop van het seizoen gaat worden. dus hoe groter de groep des te groter de spanning voor het kampioenschap.

    • + 0
    • 5 maa 2010 - 16:02
  • maklaren

    Posts: 58

    Ik voel me als een kind voor de kerst
    Ik hoop dat ie een k.. cadeutje krijgt ( haha )

    • + 0
    • 5 maa 2010 - 16:48
    • Sparrow

      Posts: 3.592

      Ahhh, das niet lief zeg!............... ;)

      Ik ben zelf echt een Ferrari fan en hoop eigenlijk dat Massa kampioen gaat worden. (dit is geen trigger om een discussie te ontketenen, maar gewoon mijn voorkeur) Maar ik gun Schumacher ook echt wel zijn succesjes hoor. Hij mag van mij dan ook zeker meedoen om het wk en als Ferrari het echt niet gaat halen heeft hij zeker mijn tweede voorkeur!

      • + 0
      • 6 maa 2010 - 19:25
  • maklaren

    Posts: 58

    Moet wel Cadeautje zijn natuurlijk

    • + 0
    • 5 maa 2010 - 16:50
    • sanderndk

      Posts: 586

      Ook na het het corrigeren een domme reactie. Misschien ook de k in een c vervangen staat daar ook weer juist maclaren.

      • + 0
      • 6 maa 2010 - 10:57
  • 14 maart is mijn verjaardag. Voor mij is het dus dubbel feest :)

    • + 0
    • 5 maa 2010 - 21:27
    • fulcoboy

      Posts: 68

      Ik had het nog beter, gezien ik nog al fervente mclaren fan ben is toevallig Hamilton kampioen geworden op mijn verjaardag, da vond ik wel ne toffe cadeau! :p

      • + 0
      • 6 maa 2010 - 09:59
    • f 1

      Posts: 303

      hoezo ga je dan ook in de vut

      • + 0
      • 7 maa 2010 - 11:07
  • felix50

    Posts: 5.792

    hoop dat de wagens qua tijd bijelkaar staan krijgen we een mooi seizoen.Dat de beste rijder mag winnen wie dat dan ook is

    • + 0
    • 6 maa 2010 - 07:01
  • LET THE GAMES BEGIN JOEHOE NOG 1WEEK !!!mij maakt t niet uit wie er wint zolang het maar spannend blijft maar hoop wel op ROOD veel plezier allemaal de 14e. En van mij mag ie een mooi cadeautje krijgen,verdiend hij wel stoer om terug te komen

    • + 0
    • 6 maa 2010 - 09:57

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar