user icon

Mateschitz gooit schoorvoetend de handdoek in de ring

  • Gepubliceerd op 14 mei 2014 10:37
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra
Red Bull Racing zal de achterstand op Mercedes in het kampioenschap waarschijnlijk niet meer goed kunnen maken. Dat stelt Red Bull-baas Dietrich Mateschitz tegenover Bild. Zelfs als Red Bull Racing met de RB10 voorbij streeft aan de Mercedes, dan is de achterstand qua punten aanzienlijk.

Een schier onoverbrugbare achterstand, denkt Mateschitz. "Die voorsprong van Mercedes halen we waarschijnlijk niet meer in. Qua punten kunnen we ze vermoedelijk niet meer uitdagen. Zelfs als wij races gaan winnen, dan nog blijven zij punten scoren waardoor de achterstand niet snel kleiner wordt. Mercedes heeft het deze winter gewoon beter gedaan dan wij. Ik geef schoorvoetend toe dat iemand anders sensationeel werk heeft geleverd."

Reacties (16)

Login om te reageren
  • ja gooi die handdoek maar in de ring !

    Net alonso ...

    Zullen we maar stoppe met dit seizoen?

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 10:42
    • Stitch

      Posts: 5.227

      wellicht proberen ze Mercedes zo in slaap te sussen. Iemand die zoveel geld in deze competitie steekt, zal niet na de eerste paar races de handoek al in de ring gooien dat geloof ik eenvoudig niet

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 11:15
  • Het is niet erg dat Red Bull een keertje geen hoofdrol speelt.

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 10:51
    • Mee eens. Bij het lezen van de kop dacht ik heel even dat Mateschitz de F1 ging verlaten. De wens zal wel vader van de gedachte zijn geweest. ;-)

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 11:09
  • OFF: het geluid van de megafoon-uitlaat van Mercedes:

    www.mobypicture.co(...)asso3/view/16896640

    Vind het niet veel beter eigenlijk.

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 11:14
    • idd; je kunt ook gewoon de volumeknop op je tv wat harder zetten...

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 11:39
    • @Eddie,

      hmm, het bestand speelt bij mij niet af....

      Maar jij vind het al niet veel, aangezien ik jou op je woord geloof zal het ook wel niet veel zijn dan ;)

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 12:41
    • Sorry buddy, bij mij doet hij het gewoon. Ze hebben hier nu een eigen topic geopend met youtube filmpjes, hopelijk kun je dan mijn teleurstelling delen ;)

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 13:38
  • AndreasF1

    Posts: 816

    Allemaal ongemotiveerde mensen.

    Kampioenschap gaat tussen Hamilton - Rosberg - Vettel - Ricciardo - Raikkonen.

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 11:22
    • AndreasF1

      Posts: 816

      Dit zijn trouwens de coureurs die nog wel gemotiveerd zijn.

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 11:24
    • Als je Alonso ziet rijden kun je moeilijk zeggen dat hij ongemotiveerd is.

      Hetzelfde kun je zeggen van Button (stop niet als het slecht gaat), Bottas (f*ck Massa), Hulk (ik ben niet te zwaar of groot), Perez (f*ck McLaren), Massa (f*ck Ferrari en Alonso), Kvyat (f*ck Oekraine), Vergne (f*ck me, ik ben langzaam), Romain (f*ck deze auto), Pastor (huh!? waar ben ik?), Magnussen (laters pa, ik ben echt wel sneller), Sutil (wie is er te zwaar, ik of de auto?), Guiterrez (gelukkig heb ik betaald) en Max/Jules/Marcus/Kamui (hopen dat er niet iemand anders meer betaalt).

      Allemaal gemotiveerde mensen die het sowieso waard maken om te kijken. Dat geneuzel aan de kant kunnen we dan weer lekker negeren.

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 11:45
    • Gompie

      Posts: 4.951

      Hamilton en Rosberg, de rest wordt hooguit 3e.

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 13:55
    • kampioenschap gaat tussen Hamilton en Rosberg, en qua gemotiveerde mensen vergeet je er nogal wat. Als er dan een aantal niet helemaal lekker overkwamen vond ik dat nu juist Vettel en Raikkonen, maar ook die gasten zijn echt wel gemotiveerd. EChte BS opmerking dus als je het mij vraagt. Realistisch zijn is iets anders dan ongemotiveerd zijn. Hulde aan Mateschitz, mooie zin: Ik geef schoorvoetend toe dat iemand anders sensationeel werk heeft verricht :)

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 14:46
  • is horner de hele tijd bezig om zijn personeel te motiveren en nu zorgt mateschitz dat het personeel gedemotiveerd word

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 11:43
    • Mercedes wint met een straatlengte verschil in 2014, zie dan nog maar eens je motivatie vast te houden.

      Realiteit is dat 2014 is beslist, wellicht nog wat opmerkelijke momenten maar daar moeten we het mee doen.

      • + 0
      • 14 mei 2014 - 12:50
  • chao

    Posts: 1.027

    Mr. Mateschitz, zet aub Frijns in die Toro Rosso, Vergne houdt niet eens GP3 rookie bij!

    • + 0
    • 14 mei 2014 - 13:02

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar