user icon

Bild: "Michael Schumacher mondeling akkoord met Mercedes GP"

  • Gepubliceerd op 14 dec 2009 08:59
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
Michael Schumacher maakt volgend jaar zijn comeback in de Formule 1. Dat bericht brengt het Duitse dagblad Bild. Ook het magazine Focus maakt melding van een aanstaande rentree van de zevenvoudig wereldkampioen. De woordvoerster van Schumacher wilde geen commentaar geven en zijn manager Willi Weber claimt van niets te weten.

Bild stelt dat Ferrari instemt met contractontbinding van de Duitser, die bij het Italiaanse merk als adviseur in dienst was. Een bron vertelde aan de krant: “De ondertekening van het contract is een formaliteit. Schumacher voelt zich fit en gezond. Dat laatste medische controles hadden allen een positieve uitkomst. Hij kan niet wachten om terug te keren en weer samen te werken met Ross Brawn

Reacties (21)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.755

    Tsja.. de Bild is in Duitsland wat voor ons de Telefgraaf is.
    Niet heel betrouwbaar dus maar dan nog komt een gerucht over een mondelinge overeenskomst niet zomaar uit de lucht vallen.
    Het zou toch wel geweldig nieuws zijn als we nog voor de kerst dit bevestigd krijgen.

    Ik kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen start.
    Seizoen 2010 is nu al geweldig ;-)

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 09:21
    • Yazzy

      Posts: 392

      Duitse colega\'s van mij die net terug zijn uit duitsland zeggen dat er in duitsland allen nog gewacht wordt op de medische keuring.... Ik kan het niet helpen maar te denken dat deze gast het echt nog steeds goed gaat doen...

      • + 0
      • 14 dec 2009 - 09:53
  • huppie

    Posts: 3

    Return of the Legend !!

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 09:29
  • fulcoboy

    Posts: 68

    Ik ben geen fan van MS maar als hij zou terugkomt gun ik hem zeker een GP overwinning en zelfs misschien een kansje voor de titel!

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 09:40
  • -F1-

    Posts: 152

    2010 wordt weer een seizoen om van te smullen!!!!!!!!

    Ik kan me eindelijk weer eens gaan opladen om alles te gaan volgen.

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 09:43
  • Ik geloof het pas als het in de telegraaf staat.....

    Maar goed en slecht nieuws. Goed nieuws: De legende terug. Slecht nieuws: blijft de legende de legende?

    Ben er nog niet uit wat ik er echt van vindt. Ga er wel vanuit dat waar rook is vuur is. En het rookt nu al zo lang.

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 10:03
  • luziono

    Posts: 332

    Ja geweldig, nou maar eens afwachten of Hamilton weer arrogant zal reageren op een come back van Schumacher. Ik hoor nu al fans van Mclaren zeggen dat ze Mercedes fan zijn. Zou kunnen zijn dat de bevestiging zolang op zich laat wachten omdat ze nu al bezig zijn met voorbereidingen op de \"auto\" van 2010. Schumacher wil niet alleen weer racen maar ook winnen.

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 11:40
    • waylon

      Posts: 2.269

      Hoezo arrogant.Hij heeft gezegd dat hij dolgraag tegen Schumacher wil rijden en dan natuurlijk proberen hem te verslaan.Als jij dit arrogant noemt

      • + 0
      • 14 dec 2009 - 14:34
  • f 1

    Posts: 303

    Mijn inziens had MS totaal geen last van zijn nek en was 100% fit maar wilde Ferrari hem liever niet meer in een auto .dus dat hele nek verhaal was een mooie dekmantel want volgens mij hebben er andere zaken voorgedaan maar daar komen we later wel achter

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 18:36
  • Bahia

    Posts: 28

    Laat die ouwe Schumacher maar een jaartje terug komen de jonge god Lewis lust hem rauw !!!

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 21:26
    • Rohit

      Posts: 106

      HAHAHAHAHA

      god HAHAHA zo grappig jij!

      • + 0
      • 15 dec 2009 - 10:00
  • Rimi

    Posts: 85

    Wat kan hij verliezen.......? Rosberg zal hij zeker kunnen verslaan, dat is de enige meting die we kunnen doen...... Deze man is gestopt omdat hij in moeilijke positie kwam te liggen destijds naar mijn mening! Nu komt hij in een postie waarin hij niet af kan gaan omdat hij een teamgenoot heeft die hij kan verslaan, dus nogmaals wat kan hij verliezen en wat mogen we verwachten?

    • + 0
    • 14 dec 2009 - 22:25
  • Yazzy

    Posts: 392

    Wat een stelletje slapouwehoeren bij elkaar hier zeg he... Wie wie om de oren gaat rijden weet niemand... Lewis is ook geen schumacher (nog niet) of hij dat wordt is een tweede... van schumacher weten we nog niet wat hij gaat doen en of hij jhet goed gaat doen (pers. denk ik van wel) jullie hebben het over de arrogantie van Lewis, wat dacht je van de arrogantie van MS... maar als je kan rijden zoals een van deze twee dan mag je van mij zo arrogant zijn als je zelf wil

    • + 0
    • 15 dec 2009 - 09:18
  • turbof1

    Posts: 1.809

    Veel bijstand krijgt hij hij in ieder geval niet van zijne Duitse F1 collega\'s:

    Sutil: als ik hem was zou ik definitief stoppen

    Heidfeld: dat die maar wegblijft, dan heb ik een stoeltje bij mercedes

    Rosberg: laat em maar komen, ik zal GRAAG met hem samen rijden (met andere woorden Rosberg is van plan om Schumi te vernederen op de baan).

    • + 0
    • 15 dec 2009 - 14:54
  • Rohit

    Posts: 106

    met andere woorden BANG...

    • + 0
    • 15 dec 2009 - 15:17
  • Laten we wel wezen, Schumacher heeft ook nooit echt veel concurrentie gehad. Hill en Villeneuve? Hakkinen en Raikkonen waren al iets beter, maar toch ook geen echte super coureurs.

    Uiteindelijk was er dan Alonso. Toen verloor Schumacher twee keer op rij en met Raikkonen in het team erbij hield hij het maar voor gezien.

    Ik zou hem graag weer zijn rijden, maar ik ben bang dat hij het met Hamilton, Alonso en Vettel (als die Red Bull weer zo ijzersterk is) op de baan een stuk lastiger krijgt dan tegen Damon Hill oid. Zelfs Rosberg zou best nog eens een hele lastige kunnen blijken.

    • + 0
    • 15 dec 2009 - 15:43
    • euh ja :S

      Hakkinen was toch een beste coureur, die staat bij velen hoger dan Hamilton ;) En in 2006 heeft schumacher toch een aardige inhaalrace gereden de 2e helft van het seizoen. Het is dat z\'n ferrari ermee was gestopt anders waren er 8 titels binnen

      • + 0
      • 15 dec 2009 - 18:31
  • turbof1

    Posts: 1.809

    Ik vond dat Hakkinen het juist fantastisch deed tegen Schumacher. Hakkinen is mjn ogen een even goede rijder qwa skills, en een betere rijder qwa sportiviteit. Alleen jammer dat Hakkinen vaak de pech had om met een ronduit onbetrouwbare mclaren te zitten, vooral in 1999 en 2001.

    En dat schumacher tegen alonso 2 keer op rij verloor is redelijk wiedes: het 1ste jaar omdat Renault een veel sterkere auto had dan de in dat jaar lompe ferrari. Het 2de jaar was zeer erg close en uiteindelijk was het motor pech in de voorlaatste race dat Schumacher waarschijnlijk van de titel hield.

    Ik denk wel niet dat schumacher zijn oud niveau kan terughalen. Hij is toch al 40-41 jaar en het kan dan niet dat zijn reflexen enzovoort nog zo top zijn.

    En ja, Rosberg gaat het Schumi heel lastig maken; die heeft eindelijk een winningcar en die is gewoon erop gebrand nu om de titel te pakken.

    • + 0
    • 15 dec 2009 - 17:15

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    18:30 - 19:30

    Vrije training 3

    20:00 - 21:00

    Race

    21:00 - 23:00

  • Vrije training 2

    22:00 - 23:00

    Kwalificatie

    23:00 - 00:00

    Snelste ronde

    21:00 - 23:00

US Grand Prix van de VS

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    18:30 - 19:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    21:00 - 23:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    22:00 - 23:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    23:00 - 00:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    21:00 - 23:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar