user icon

Manager Schumacher: "Afwachten, ik weet het nog niet"

  • Gepubliceerd op 08 dec 2009 09:33
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Willi Weber, zaakwaarnemer van Michael Schumacher, wilde na een gesprek met de zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 in Stuttgart niets prijsgeven. De manager van de Duitser claimde tegenover Express zelf ook nog niet te weten wat nu het plan is.

Weber: “Ik weet het nog niet. Alle verhalen die hem linken aan Mercedes GP zijn speculatief en ik wil daar niet aan meedoen. Laten we afwachten, ook al staat de Kerst voor de deur.” Schumacher maakt in 2010 mogelijk zijn comeback na drie jaar afwezigheid.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Hij liegt!!!!!!

    ;-)

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 09:44
  • PSmulders

    Posts: 144

    Ja hij liegt...hij weet wel degelijk dat Schumachter gaat racen.
    Ben er van overtuigd dat Schumacher\'s salaris relatief snel is terugbetaald door publiciteit, merchandise en WK-punten die hij ongetwijfeld gaat behalen. De kaartverkoop in de F1 zal, niet alleen Duitsland, behoorlijk stijgen. Ik ben er van overtuigd dat zijn eventuele rentree de sport goed zal doen.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 10:10
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Helemaal mee eens! Ik ben een van die mensen die ook zeker naar Duitsland of Belgie zal gaan omdat Schumi racet. Ik was het sowieso van plan maar als hij gaat racen dan ga ik zeker.

      Het is geweldig voor de sport en de fans.

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 10:17
  • leugmacher

    Posts: 30

    Ik ga ook met jullie mee.

    Schumi terug en dan ook nog Villeneuve erbij, eindelijk weer eens rammen.

    Eindelijk weer eens de strijd op de baan, geen beslissingen van achter een tafel, of veel van dat politieke gezeur.

    Is er misschien ook nog een plaatsje voor Coulthard, zet hem ook maar weer in een auto, lang leve die goede oude tijd.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 10:59
    • Tom

      Posts: 399

      Waar blijven dan Irvine en Montoya ;-)

      Maar verder liegt Weber natuurlijk. Als er helemaal niks zou spelen zou of Schumacher of Weber met 1 persconferentie een einde kunnen maken aan alle speculaties. Het feit dat dit niet gebeurd zegt mij genoeg!!!

      Schumi, welcome back!!!!

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 14:59
  • Yazzy

    Posts: 392

    yes yes SHUMIIIII terug... et komt steeds dichter bij

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 11:57
  • F1Freak

    Posts: 201

    Ben geen Schumacher fan, maar zou het wel een stunt vinden als die terug komt. Zo zal er weer wat leven in de brouwerij zijn.

    @leugmacher: inderdaad zou het nog meer spektakel geven als Villeneuve terug komt.

    Een gevecht met de oude garde en de nieuwe wordt een feest.......hoop ik.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 12:27
  • Rohit

    Posts: 106

    zo echt man, als hij terug komt, maakt nie uit hoe duur het kaartje gaat worden, maar ik ga naar een race van hem!!

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 13:20
  • PSmulders

    Posts: 144

    @Tom
    Montoya mag big Macs blijven happen in de States.
    Hakkinen naast Schumi bij Mercedes lijkt me leuker.

    Leuk in het artikel is overigens dat Weber zegt dat ie niet aan speculaties wilt meedoen, vervolgens een regel eronder..\"Schumacher maakt in 2010 mogelijk zijn comeback....\"

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 15:25
    • Rohit

      Posts: 106

      dat is volgens mij zelf geschreven door de redacteur hierzo ;) want het staat niet tussen quotes :P

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 15:32
  • leugmacher

    Posts: 30

    Wel leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die een aantal ex coureur terug willen zien.

    Misschien is het niet zo, maar toch heb ik het gevoel dat tot een aantal jaren geleden er meer fun op de baan was. Als inderdaad een Schumacher of een Montoya op de baan kwam, dan gebeurde er iets.
    Ik zal altijd op het puntje van mijn stoel, zeker als deze heren naar elkaar mochten beginnen.

    Misschien word ik nu gewoon oud, maar goed...

    Al komt niemand terug, deze voorpret kan niemand mij meer afnemen.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 16:54
  • Schumacher heeft zoveel te verliezen.... en bitter weinig te winnen.
    De beste man heeft alles al gezien, gedaan en gewonnen in de racerij. Als hij gaat racen is er maar 1 ding wat telt en dat is wereldkampioen worden.
    Velen voor hem, ook in andere sporten, maakten een comeback. Weinig waren echt succesvol en je zag daarna heel veel \"zie je wel\" commentaren (al dan niet gefundeerd).

    Ik hoop dat ie komt, want hij is top, maar ben bang van niet.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 19:08
  • Ysbrand

    Posts: 207

    Als hij nu tógh weer niet komt zoals met het invallen voor massa, dan is hij bijn vele fans zijn respect kwijt.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 21:57
    • Rohit

      Posts: 106

      hoezo? Heeft hij Duidelijk gezegd dat hij zijn comeback gaat maken in 2010?? nee toch? dus niks respect kwijt.. misschien bij jou, maar dan ben je geen echte fan van hem ofzo.. pas wanneer hij duidelijk zegt van ja ik ga rijden voor mercedes en dan een week vantevoren opeens zegt nee ik rij niet meer, dat is wat anders!

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 12:03

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar