user icon
user icon

Mercedes in gesprek met Nick Heidfeld over stoeltje

  • Gepubliceerd op 16 nov 2009 16:29
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Nick Heidfeld gaat mogelijk aan de slag bij Mercedes GP of een van de andere door de Duitse autofabrikant aangedreven renstallen. Dat onthulde Mercedes-motorsportdirecteur Norbert Haug. Heidfeld kwam de afgelopen jaren uit voor BMW Sauber.

Haug verklaarde tegenover persbureau DPA: “We praten ook met Nick Heidfeld. Mercedes-Benz steunt het idee om een ervaren en capabele Duitse coureur vast te leggen. We zien echter totaal geen aanleiding om haast te maken met onze rijderskeuze.”

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Jenson Button zal nog raar opkijken ben ik bang.....
    Misschien bij Force India een stoeltje zien te bemachtigen...:-p

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 16:35
  • Mick34

    Posts: 626

    Nick Heidfeld.......... De nét niet coureur.......

    Een andere ervaren Duitse coureur heeft dit jaar toch wel enkele keren laten blijken dat hij graag zijn rentree zou willen maken. Met Ross Brawn en Mercedes kunnen er best wel eens mogelijkheden zijn...........

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 16:47
    • Bedoel je Ralf Schumacher.... haha

      Laat Heidfeld maar lekker gaan rijden

      • + 0
      • 16 nov 2009 - 17:36
    • Zou inderdaad ook nog een goede reden kunnen zijn waarom Schumacher ineens zijn contract met Ferrari F1 opgezegd heeft.

      • + 0
      • 16 nov 2009 - 18:14
    • Jonne

      Posts: 178

      Nick Heidfeld.......... Dé meest onderschatte coureur....... ga maar eens naar de resultaten van hem kijken.

      Ik zou hem graag in de Mercedes of Mclaren zien. Minpuntje is dat hij al bij de \'oude garde\' hoort.

      • + 0
      • 16 nov 2009 - 18:53
    • Altijd beter een net niet coureur dan een paydriver nietwaar?
      In mijn herinnering is Nick zo\'n slechte keus nog niet, kan ook wat punten sprokkelen onder wisselende omstandigheden waardoor hij er op ervaring toch meer uithaalt dan Kubica, die ik overigens ook wel aardig hoog heb:)

      • + 0
      • 17 nov 2009 - 02:48
  • \"of een van de andere door de Duitse autofabrikant aangedreven renstallen\"
    McLaren? Force India?

    Rosberg en Heidfeld samen bij Brawn lijkt me geen optie. Dat wil Mercedes zelf (volgens eigen zeggen) ook niet aangezien ze een globaal opererend bedrijf zijn.

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 17:13
  • HUH? hoezo Heidfeld bij Mercedes in beeld? Een winnend team met nick heidfeld? Button in een Mclaren? snap ik evenmin. Raikkonen hoort thuis in een McLaren naast Lewis en niemand anders. Heidfeld is toch helemaal niets kom op zeg. En die button daar ben ik ook niet ondersteboven van. En waarom zou Mclaren wel de 9 miljoen euro eis van Button accepteren maar Raikkonen maar 5 miljoen euro bieden????

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 18:50
  • jozzy

    Posts: 37

    ik ga het toch even voor Nick opnemen. Hoop dat hij zijn kans grijpt als hij echt een keer in een goede wagen zit. Kijk, kampioen zal hij waarschijnlijk nooit worden, maar ik denk dat hij qua snelheid toch wel makkelijk een Kovalainen om de oren kan rijden. En hij weet hoe je een wagen aan de finish brengt, wat ook wel leuk kan worden met al dat brandstof-sparen volgend jaar.

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 21:13
  • reprep

    Posts: 547

    het kan nog wel eens zijn , dat de 2de coureur naast rosberg die waarschijnlijk wel naar mercedes{ff wennen aan die naam:P}gaat

    het kan zo maar zijn dat Paffett of Di Resta de kans krijgen in f1

    • + 0
    • 16 nov 2009 - 22:24
  • f60

    Posts: 1.725

    Jenson Button out!

    • + 0
    • 17 nov 2009 - 10:18
  • Ik zou het gaaf vinden om Heidfeld in die Brawn te zien naast Nico Rosberg.

    Lijkt erop dat de kampioen van 2009 geen stoeltje heeft voor 2010...Erg vind ik het niet, want Button zeurt wat mij betreft een beetje te veel. Raikkonen in die McLaren is ook gewoon de beste optie voor McLaren.

    • + 0
    • 17 nov 2009 - 10:33

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar