user icon
user icon

Hamilton hoopt dat McLaren en Mercedes bij elkaar blijven

  • Gepubliceerd op 19 okt 2009 12:15
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Lewis Hamilton hielp met een derde plaats in de Braziliaanse Grand Prix zijn werkgever McLaren aan de derde positie in het constructeurkampioenschap. De Britse renstal staat nu één punt voor op oude rivaal Ferrari.

Ondertussen gonst het van de geruchten dat partner Mercedes langzaam maar zeker de banden met McLaren door zal snijden. Hamilton hoopt dat daar niets van waar is. “Mij is verteld dat McLaren en Mercedes met elkaar door gaan. maar wie weet? Ik kan alleen maar hopen dat McLaren en Mercedes de samenwerking voort zetten.”

Mercedes zou van plan zijn om Brawn GP als nieuwe fabrieksteam te adopteren. McLaren-baas Ron Dennis ligt niet in de weg, de Engelsman hoefde al geen hulp van de Duitse autofabrikant bij het opzetten van een eigen sportwagenlijn en lijkt nu ook zelf de motoren te willen bouwen.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Als ze volgend seizoen met eigen motoren rijden ben ik wel benieuwd naar de kleurstelling van de auto\'s......

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 12:33
  • wel vreemd dat alleen op deze site deze geruchten staan heb ze nog nooit ergens anders gelezen/gehoord....

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 13:12
    • Dit komt direct van de feed waar zo\'n beetje 90% van dit soort blogs op draait.

      • + 0
      • 19 okt 2009 - 15:01
  • Ik hoop dat ze bij elkaar blijven. Mercedes is namelijk een hele goede motor. De kleurstelling is ook zeker mooi

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 13:15
  • Ik hoop weer de oude kleurstelling, ik vind de huidige ook wel mooi, maar toch een beetje teveel popi jopie?
    De MP4-20 vind ik nog steeds de mooiste McLaren ooit

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 16:38
  • De MP4/20 is idd ook mijn all-time favoriet. Waren de McLarens in den beginne niet oranje? Dat zal vloeken met het Vodafone/Santander-rood :S.

    McLaren zou interesse hebben in de motoren-divisie van BMW, dat is ook een goede krachtbron en het KERS-systeem heeft McLaren zelf ontwikkeld. Komt hoe dan ook wel goed met die jongens. Maar zou het wel jammer vinden.

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 23:28
    • Die \"rode\" Vodafone shirts zijn in het echt ook oranje he ;) En dat rode op de wagens lijkt soms ook wel oranje...

      • + 0
      • 20 okt 2009 - 11:43
  • felix50

    Posts: 5.792

    Een eigen motor jaja zal dan wel een kopi van de mercedes motor worden

    • + 0
    • 22 okt 2009 - 09:51

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.134
  • Podiums 88
  • Grand Prix 111
  • Land GB
  • Geb. datum 7 jan 1985 (35)
  • Geb. plaats Tewin, GB
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar