Brabham: "Webber kan dit jaar de wereldtitel voor zich opeisen"
- Gepubliceerd op 12 aug 2009 16:27
-
9
- Door: Rob Veenstra
Brabham ziet Webber de titel nog winnen dit jaar. Ik geloof absoluut dat Mark het in zich heeft om dit seizoen het wereldkampioenschap te winnen, als zijn auto maar heel blijft. Het is geweldig om hem nu bezig te zien, hij staat er goed voor. We hebben Mark altijd heel erg aangemoedigd en het is leuk om te zien dat hij het nu prima doet, aldus de oud Formule 1-coureur tegenover persbureau AAP.
Trending nieuws
-
Verstappen haalt schouders op na pijnlijke uitvalbeurt
Max Verstappen heeft opvallend nuchter gereageerd op zijn pijnlijke uitvalbeurt in Monaco. Verstappen startte de race...
07 jun 2026 22:04 -
Brundle gaat viral met bizar interview met Kim Kardashian
Sky Sports-verslaggever Martin Brundle heeft voor de nodige verbazing gezorgd met een pijnlijk interview met Kim Kard...
08 jun 2026 08:48 -
Russell wijst naar FIA na 'te zware' straf in Monaco
George Russell is van mening dat hij geen schuld heeft aan zijn zware straf in de Grand Prix van Monaco. Hij kreeg ee...
08 jun 2026 09:26 -
Leclerc zorgt voor woede bij Ferrari-partner
Charles Leclerc gaf gisteren zijn remmen de schuld van zijn uitvalbeurt in zijn thuisland Monaco. De Monegask parkeer...
08 jun 2026 08:11 -
'FIA wijst Red Bull-motor aan als maatstaf'
Het lijkt er sterk op dat Lewis Hamilton gelijk heeft dat de FIA denkt dat Red Bull Powertrains de beste krachtbron h...
08 jun 2026 07:36
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team McLaren
- Punten 37
- Podiums 0
- Grand Prix 41
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 19 jan 1980 (46)
- Geb. plaats Frome, Somerset, Groot Brittannië
- Gewicht 72 kg
- Lengte 1,82 m
67.104 reacties op McLaren
23 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Jenson Button
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
906.949 reacties op Red Bull Racing
686 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Reacties (9)
Login om te reagerenalonso fan
Posts: 10.412
ik ook en webber heeft ook een top seizoen dit jaar. hij gaat het gewoon worden en hij verdiend het!
waylon
Posts: 2.285
Dat is koffiedik kijken.Je kan net zo goed naar een waarzegger op de kermis gaan.Zo zijn er nog wel een paar die kampioen kunnen worden.De nieuwswaarde van deze uitspraak is zero.
rchorus
Posts: 880
Ben het absoluut met Brabham eens. Webber heeft laten zien zoveel constanter te zijn dan Vettel en Barrichello. Hij weet zich uit de problemen te houden, op die beuk in Duitsland na, en zijn tempo is goed.
Button is natuurlijk ook steengoed bezig, maar als de trend de laatste drie races is ingezet, dan vrees ik dat die hele voorsprong als sneeuw voor de zon zal verdwijnen.
Diablo
Posts: 121
Hoop het echt niet !!!
dan liever Button , is mij sympatieker ...
en verdiend het volgens volgens mij meer .
Daarbij is dit het jaar dat ze moeten profiteren want vanaf volgend jaar zal het al Ferrari en McLaren zijn wat de klok slaat !
Mijn Idee
Jermaine
Posts: 7.176
Nou lieve Webber. Ik bedoel eerst vond ik button goed maar daarna ik weet niet kreeg hij ook dat arrogante gevoel. En daarna zegt ie ook nog dat hij de beste is. Maar Bari doet het nu langzamer beter lijkt het op. Volgens mij hoe langzamer de wagen hoe beter bari.
Ik vind webber meer klasse hebben. Maar we zullen zien
FrankypankyV8
Posts: 696
@Diablo,
Sympathiek of niet, naar mijn mening kan ik \'Webber de Kwebbel\' als WK moeilijk voor ogen houden. Of Button het meer verdiend? Als je kijkt naar zijn sh*t van de afgelopen jaren wel en hij bleef trouw aan Honda/BrawnGP, hoewel hij naar Renault had gekund!
Ik zie liever een Vettel of Button als WK, dan Webber of (God verhoedde het) Barrichello. De laatste twee praten/kletsen naar mijn smaak iets te veel.
Diablo
Posts: 121
FrankypankyV8,
ge haalt de woorden uit mijn mond ,
+1
Bartman325
Posts: 6
Button verdiend de wereldtitel het meest. Hij is al jaren een goede coureur maar heeft meestal pech dat hij een net niet auto heeft. en de afgelopen 2 jaren heb ik nog meer respect voor hem gekregen, want ieder ander coureur zou bij dat team zijn weg gegaan.
nu heeft ie eindelijk een goede auto, hoewel de afgelopen paar races ze een beetje ingezakt zijn. maar ik ben ervan overtuigd dat button het gaat redden. Vettel 2 en webber 3.
DutchF1
Posts: 12.432
Denk het niet, Webber heeft op mij altijd de uitstraling gehad van een goed coureur en een aardige jongen, maar net niet dat beetje extra op de momenten dat het moet, dus wordt het Vettel , voor Button zie ik geen kans meer daar ze steeds verder weg zakken en er geen geld is om de auto te upgraden. Ze hebben die auto gekocht Honda toen hij race klaar was voor het nieuwe seizoen, maar Honda had natuurlijk geen update klaar liggen voor 8 maanden later, als dat namelijk wel zo was dan had Brawn die Honda nooit voor 1 euro kunnen kopen maar waren ze lekker zelf verder gegaan.