user icon

Ecclestone: "Van mij mag Michael Schumacher eeuwig doorgaan"

  • Gepubliceerd op 04 aug 2009 10:18
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
De comeback van Michael Schumacher is het beste nieuws van dit seizoen tot nu toe. Dat vindt commerciële baas Bernie Ecclestone. Van hem mag de tijdelijke rentree van de 40-jarige Duitser omgezet worden in een permanent racecontract.

Ecclestone in Bild am Sonntag: “Het is niet aan mij. Misschien is Ferrari meer succesvol, ik weet zeker dat zij hem willen houden. Ik zou blij zijn als Michael besluit om voor eeuwig door te gaan. Ik heb vaak met hem over een comeback gesproken. De fitnesstests vormen geen probleem en zodra Michael in een auto stapt is hij snel.”

Reacties (14)

Login om te reageren
  • ja vind ik ook, al moet hij niet te snel worden, alleen als F1 Baas zou ik dit niet zeggen

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:22
  • germain

    Posts: 1.748

    Ik geef je gelijk Ecclestone maar bij sport heb je nou eenmaal een leeftijd waarbij je te oud bent.

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:26
  • WH

    Posts: 206

    Nou nog 15 jaar dan, dan heeft hij het record ook van oudste F1 coureur

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:36
  • Smitju

    Posts: 442

    Ja, Eccelstone. Het is ons F1 fans al veel langer opgevallen dat je fan van Ferrari en van Schumacher bent. Dit hoef je niet nogmaals te benadrukken.

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:36
  • En wederom een een debiele uitspraak van die ouwe knar !!

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:47
  • Eccelstone ziet alleenmaar dollartekens verschijnen bij de naam Schumacher .

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 10:49
  • fulcoboy

    Posts: 68

    Ik veronderstel dat Bernie zijn ticketsales van de afgelopen week heeft nagekeken en daardoor best enthousiast is dat MS terugkomt :p

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 11:39
    • Fresh-T

      Posts: 461

      Sterker nog, Spa komt officiëel met een verklaring waarin het zegt dat sinds de terugkomst van Schumacher de kaartverkoop flink is gestegen. Wederom een geldgerichte uitspraak van Ecclestone, die als FOM medewerker neutraal zou moeten zijn, maar dat absoluut niet is.

      Heeft iemand van jullie de column in de afgelopen Formule1.nl (magazine) gelezen? Die van Olav Mol? Daarin zei hij dat Todt bijvoorbeeld om die reden niet geschikt zou zijn als president van de FIA.

      • + 0
      • 4 aug 2009 - 14:02
  • DannyGRunn

    Posts: 1

    Ik zou het ook heel mooi vinden als Schumi terug zou komen in de F1. Gelijk een contract voor 3 jaar geven bij Ferrari en Raikonen weg schoppen!

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 12:31
    • Fresh-T

      Posts: 461

      Hehe,, laat Raikonnen idd maar lekker rally-racen. Maar laat Schumacher maar lekker op de pitmuur zitten. Ik snap de beslissing van Michael ook niet? Een fout die hem de race kost levert hem een giga lading aan kritiek op. Internationaal.

      • + 0
      • 4 aug 2009 - 13:59
  • DOMme uitspraak mja heeft MS als zijn super licensi?

    • + 0
    • 4 aug 2009 - 13:15
  • draait hem gewoon om de centen. hoeveel allimentatie krijgt dat wijf van hem eigenlijk ?... ik las ergens dat die roofkip een miljard kreeg

    • + 0
    • 6 aug 2009 - 00:20

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar