Ecclestone: "Van mij mag Michael Schumacher eeuwig doorgaan"
- Gepubliceerd op 04 aug 2009 10:18
-
14
- Door: Rob Veenstra
Ecclestone in Bild am Sonntag: Het is niet aan mij. Misschien is Ferrari meer succesvol, ik weet zeker dat zij hem willen houden. Ik zou blij zijn als Michael besluit om voor eeuwig door te gaan. Ik heb vaak met hem over een comeback gesproken. De fitnesstests vormen geen probleem en zodra Michael in een auto stapt is hij snel.
Trending nieuws
-
FIA keurt verzoek Alpine goed: uitslag race Monaco op losse schroeven
De FIA-stewards hebben het right to review van Alpine goedgekeurd, dit betekent dat er nu onderzoek zal worden gedaan...
11 jun 2026 14:39 -
Ford praat met Verstappen over nieuwe uitstapjes
Ford doet er nog steeds alles aan om Max Verstappen in een van hun racewagens te krijgen. Verstappen racet in GT3-kam...
11 jun 2026 13:22 -
Alonso hint op F1-afscheid: "Waarschijnlijk mijn laatste race hier in Barcelona"
Fernando Alonso heeft de Spaanse fans mogelijk voorbereid op een emotioneel afscheid van het Circuit de Barcelona-Cat...
11 jun 2026 15:22 -
FIA luistert naar Red Bull en heropent motoronderzoek
De FIA gaat opnieuw onderzoek doen naar de ADUO-uitslagen na een verzoek van Red Bull Racing. De FIA zou eigenlijk af...
11 jun 2026 14:11 -
Jubilaris Russell staat voor belangrijkste F1-race in jaren
George Russell bereikt dit weekend een mooie mijlpaal bij Mercedes, maar dit gebeurt wel op een opvallend moment. Rus...
11 jun 2026 14:47
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.045 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (14)
Login om te reagerenRaikkonen-FAN
Posts: 10.089
ja vind ik ook, al moet hij niet te snel worden, alleen als F1 Baas zou ik dit niet zeggen
germain
Posts: 1.748
Ik geef je gelijk Ecclestone maar bij sport heb je nou eenmaal een leeftijd waarbij je te oud bent.
WH
Posts: 206
Nou nog 15 jaar dan, dan heeft hij het record ook van oudste F1 coureur
Smitju
Posts: 442
Ja, Eccelstone. Het is ons F1 fans al veel langer opgevallen dat je fan van Ferrari en van Schumacher bent. Dit hoef je niet nogmaals te benadrukken.
MauritsvdT
Posts: 603
En wederom een een debiele uitspraak van die ouwe knar !!
lemans24uurnl
Posts: 43
Eccelstone ziet alleenmaar dollartekens verschijnen bij de naam Schumacher .
fulcoboy
Posts: 68
Ik veronderstel dat Bernie zijn ticketsales van de afgelopen week heeft nagekeken en daardoor best enthousiast is dat MS terugkomt :p
Fresh-T
Posts: 461
Sterker nog, Spa komt officiëel met een verklaring waarin het zegt dat sinds de terugkomst van Schumacher de kaartverkoop flink is gestegen. Wederom een geldgerichte uitspraak van Ecclestone, die als FOM medewerker neutraal zou moeten zijn, maar dat absoluut niet is.
Heeft iemand van jullie de column in de afgelopen Formule1.nl (magazine) gelezen? Die van Olav Mol? Daarin zei hij dat Todt bijvoorbeeld om die reden niet geschikt zou zijn als president van de FIA.
DannyGRunn
Posts: 1
Ik zou het ook heel mooi vinden als Schumi terug zou komen in de F1. Gelijk een contract voor 3 jaar geven bij Ferrari en Raikonen weg schoppen!
Fresh-T
Posts: 461
Hehe,, laat Raikonnen idd maar lekker rally-racen. Maar laat Schumacher maar lekker op de pitmuur zitten. Ik snap de beslissing van Michael ook niet? Een fout die hem de race kost levert hem een giga lading aan kritiek op. Internationaal.
ferrari-fan
Posts: 20
DOMme uitspraak mja heeft MS als zijn super licensi?
van heemschut
Posts: 770
draait hem gewoon om de centen. hoeveel allimentatie krijgt dat wijf van hem eigenlijk ?... ik las ergens dat die roofkip een miljard kreeg