Bernie Ecclestone zet zijn geld op Felipe Massa
- Gepubliceerd op 19 maa 2009 15:37
-
27
- Door: Rob Veenstra
Ecclestone zegt in Daily Express: Red Bull Racing kan met Sebastian Vettel de grote verrassing worden. Zet hem in een Ferrari en hij gaat minstens net zo snel als de rijders die ze nu al hebben. Brawn GP oogt ook sterk, maar ik zet mijn geld toch weer op Felipe Massa. Ik zie niet in waarom hij de titel niet kan winnen. Vorig jaar was hij al sterk, maar toen kostten de fouten van Ferrari hem het kampioenschap.
Als Kimi Raikkonen in de eerste drie races weet te winnen, krijgen we dit jaar ook een andere Kimi te zien. En Lewis Hamilton zal ook wel meedoen, als McLaren de zaakjes voor elkaar krijgt. Maar het kan ook zijn dat hij na een paar races al voor een zeer moeilijke opgave staat.
Trending nieuws
-
Wolff maakt zich grote zorgen over Hamilton
Mercedes-teambaas Toto Wolff rekent zich nog lang niet rijk in Barcelona. George Russell pakte de pole position in de...
13 jun 2026 20:54 -
Verstappen doet opvallende voorspelling voor de race in Barcelona
Max Verstappen start de Grand Prix van Barcelona vanaf de vijfde tijd, maar weet nog niet of ze in staat zijn om dit ...
13 jun 2026 21:26 -
Red Bull blijft positief: "Hadden een reality check verwacht"
Red Bull-teambaas Laurent Mekies is redelijk tevreden met de prestaties van zijn team in de kwalificatie in Barcelona...
13 jun 2026 20:17 -
Verstappen mengt zich in FIA-discussie: "Dat is het grootste probleem"
Max Verstappen heeft zich gemengd in de discussie over het besluit van de FIA om de tijdstraffen van Pierre Gasly ter...
13 jun 2026 19:41 -
Piastri haalt keihard uit naar de FIA: "Wie wil er zo racen?"
Oscar Piastri heeft na afloop van de kwalificatie in Barcelona keihard uitgehaald naar de FIA. Hij is kritisch op het...
13 jun 2026 19:04
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.121 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (27)
Login om te reagerenBV
Posts: 135
Fouten van Ferrari ..... ??
Had ie toch grotendeels zelf in de hand...
Dimii
Posts: 177
Ontplofte motor, brandstofslang die blijft steken...
twee dingen dat een overwinning hebben gekost,
en waren zeker geen fouten van massa!
reprep
Posts: 594
en toch zeg ik Kubica
germain
Posts: 1.748
alweer dat deed ie in 2007 ook al.
Your-Dee
Posts: 247
Ik denk wel dat tactisch falen van Ferrari Massa de wereldtitel gekost hebben. Hij had veel punten kunnen scoren tijdens de nachtrace. In Silverstone kreeg hij volgens de verhalen een bolide die afgesteld was op een droge race met een setje regenbanden eronder. Dus Massa heeft de titel ook grotendeels door falan van Ferrari verloren. Echter, winnen doe je met zijn allen, dus verliezen ook.
amirk
Posts: 223
op een andere site staat dat die veel geld heeft ingezet op alonso voor 2009!!!
ik hoop ook eigenlijk dat alonso kampioen wordt!!!!!!!!!!!!!
Fresh-T
Posts: 461
Doe ff normaal met die uitroep tekens, of heb je moeite je punt te maken zonder dit soort fratsen?
Moet die Ecclekloot trouwens niet geheel neutraal blijven als bobo van deze doodbloedende toko? Hij mag dergelijke uitspraken niet doen i.v.m. integeriteit. Overal worden dit soort uitspraken afgestraft, behalve in de F1. Want een bobo in de F1 kan alles. Kijk maar naar Mosley\'s schandaal. Geen enkele directeur van een normaal bedrijf zou dit hebben overleefd. Die bobo\'s hebben te veel macht, en maken daar misbruik van (kijk naar de nieuwe regelgeving voor 2009 :S).. En niemand die ook maar iets PROBEERT te ondernemen tegen dit gedrag. De sport gaat dood, ik ben bang om op deze site te kijken, niet wetend wat nu weer aan te treffen. Ondanks mijn fanatisme, begint de liefde voor deze sport langzaam te krimpen. Het zal lang duren voor het verdwenen is, maar als men zo rigoreus bezig blijft blijft er niets meer van die liefde over.
Racefreak
Posts: 269
Waarom houdt die man zijn mond toch niet? Ik erger me echt dood aan dat gelul van Bernie over wie hij wel en niet goed vindt. En intussen helpt hij samen met de FIA en de WMSC wel even de Formule 1 om zeep! Het \'bestuur\' van de F1 zou neutraler moeten zijn en op meer democratische leest geschoeid moeten worden, want op deze manier kan ik de recente quote van Trulli dat de F1 misschien wel dood wil louter onderschrijven.
Kimomika
Posts: 67
Bernie zegt weer eens wat...
GAAAAP!
Boeit het iemand nog wat hij heeft te zeggen? Het is maar een oude sok met stomme ideeen!
kombatunit
Posts: 859
Het is maar goed dat deze man geld genoeg heeft dan.
renzo
Posts: 932
Ik voorspel een nieuwe kampioen, geen Alonso of Hamilton, Alonso heeft einde dit jaar de meeste punten omdat hij de meest constante en foutloze coureur is, maar niet met de meeste overwinningen. Als Brawn GP echt zo snel is dan denk ik dat Button een hele goede kans maakt. Ferrari is niet overtuigend genoeg, houdt Heidfeld in de gaten die gaat Kubica overklassen.
Piquet en Rosberg kunnen een 1e zeges pakken.
mbjkrab
Posts: 323
Red Bull Racing kan met Sebastian Vettel de grote verrassing worden. Zet hem in een Ferrari en hij gaat minstens net zo snel als de rijders die ze nu al hebben.\" en Als Kimi Raikkonen in de eerste drie races weet te winnen, krijgen we dit jaar ook een andere Kimi te zien.\" => Dat zeg ik al de hele tijd... al vind ik rijderS iets te ver gaan en zou dat willen afvlakken naar rijder. Overigens leuk dat hij zijn geld op Massa zet... ach ja, hij kan het lijden, nietwaar? :-) Ben benieuwd waar hij volgende week zijn geld weer op zet...
Oh ja: \"Ik zie niet in waarom hij de titel niet kan winnen. Vorig jaar was hij al sterk, maar toen kostten de fouten van Ferrari hem het kampioenschap. Echter \"de fouten van Ferrari\" (bandenproblemen, etc.) hebben Kimi ook het kampioenschap gekost, by the way!
Forza Kimi!
patrickl
Posts: 11.414
Inderdaad, als er al iemand mag klagen over de prestaties van het team Ferrari dan is dat Kimi wel. Als ze halverwege het seizoen die auto niet voor hem verklooid hadden dan had hij dik de titel gepakt.
Jermaine
Posts: 7.177
Sorry de banden enz hebben kimi de titel gekoct? Wat een onzin. Echt grote... Kijk ff terug.
Daarnaast weet jij niet wat Massa gaat doen volgend jaar en toch plaats je weer zo\'n kinderachtige opmerking. Het is je mening dat Massa niet kampioen wordt maar ga het niet zeggen alsof het een feit is want dat is het niet dat kan het niet zijn. Dus plaats gewoon ik denk niet dat Massa kampioen wordt. Dan hoor je mij niet.
Is heel makkelijk hoor probeer het eens zou ik zeggen.
Daarnaast heeft ferrari het voor allebei de rijders verpest alleen hun zelf ook. Alleen heeft kimi wel afgelope jaar meer fouten gemaakt maar we zullen zien wat hij dit jaar doet.
patrickl
Posts: 11.414
Ik zei dat het duidelijk was. Lijkt me een vrij duidelijk antwoord ook.
Maakt dan niet uit welke coureur het is. Dat jij nou maar naar 1 coureur kijkt is jouw probleem.
Jermaine
Posts: 7.177
En weer geef je geen antwoord op mijn vraag en draai je eromheen. Ik vraag of jij hetzelfde zou zeggen als de wagen niet voor Massa is gemaakt. Maar daar geef je geen antwoord op. Als je denkt dat zeggen dat de wagen niet voor kimi is gemaakt een antwoord is heb je het fout. Het is simpel hoor. Zou je hetzelfde zeggen als de wagen niet voor Massa is gemaakt. Zou je dan ook Massa verdedigen? Zou je dan ook zo bij je standpunt staan? Gewoon ja zou ik doen of nee zou ik niet doen dat is een antwoord.