user icon
user icon

Barrichello: "Waarheid over Ferrari wellicht ooit in een boek"

  • Gepubliceerd op 13 nov 2008 11:36
  • comments 17
  • Door: Rob Veenstra
Honda-coureur Rubens Barrichello komt wellicht ooit met een autobiografie over zijn Formule 1-loopbaan. En daarin zal hij dan ook de waarheid over het team van Ferrari, waar de Braziliaan jarenlang een duo vormde met Michael Schumacher, uit de boeken doen.

Want volgens Barrichello is nog lang niet alles bekend over hetgeen in die periode is gebeurd. “Het grote publiek weet nog niet eens de helft van wat ik bij Ferrari heb meegemaakt. Misschien zullen de mensen ooit de waarheid kunnen lezen in een boek”, aldus de Honda-coureur.

Reacties (17)

Login om te reageren
  • eek35

    Posts: 94

    Kom maar op met dat boek Rubinho, ben wel nieuwsgierig naar wat er zich allemaal afgespeeld(of nog speelt) bij mijn Italiaanse vrienden.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 11:43
  • Marco

    Posts: 11

    O ja Barrichello lekker belangrijk! Ga even zielig lopen doen over de periode bij Ferrari, had dan niet getekend! Ga met pensioen!

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 11:43
  • jjgend

    Posts: 155

    Zal hij wel geld nodig hebben.

    Ik denk dat als er echt hele rare dingen gebeurt waren dat hij er al lang mee naar buiten gekomen was want hij rijd inmiddels alweer 3 jaar bij Honda.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 12:01
    • Daar mee naar buiten komen kan natuurlijk altijd je carriere schaden. Lijkt me logisch dat hij wacht tot hij helemaal klaar is met racen.

      Ben benieuwd wat hij nog mee kan komen overigens. Dat Schumacher een extreme voorkeurspositie had was toch wel al duidelijk. Het jan dat toch hooguit nog om details gaan?

      • + 0
      • 13 nov 2008 - 12:18
  • Ik ben fan van ferrari zoals bekend... Maar ik weet niet waar hij het over heeft ik ben wel benieuwd

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 12:14
  • Ben benieuwd.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 12:20
  • zal hij wel samen met brawn schrijven! denk dat er genoeg is. maar goed dat zal bij een ander team ook wel zijn! hij was 2e rijder toen.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 12:24
  • Roy-NL

    Posts: 848

    Tja, je moet toch iets doen om jezelf van riante inkomsten zeker te stellen na je F1 carrière ... geef het nog even tijd en hij kan ook een boek over Honda schrijven ;o)

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 12:46
  • felix50

    Posts: 5.792

    het zal er wel op neer komen dat hij eigenlijk de beste rijder was en dat hij zielig is ,man rot toch op.Hij heeft jaren zijn zakken gevuld en nooit ergens over gepraat en nu wil meneer de fatsoenridder uit hangen hoe erg dat hijwel niet is behandeld nee dat had dan gelijk moeten doen en niet nu meer, jankert

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 14:02
    • Hij is ook geen slechte rijder. Maar hij kreeg toch ook geen kans bij Ferrari. Moet je niet gaan lopen schreeuwen dat hij jaren lang zijn zakken heeft gevuld want dat is niet terecht. Het was algemeen bekend dat hij als slaafje van Schumacher moest rond rijden. Maar wie weet, misschien hebben ze hem bij het tekenen van het contract wel \"beloofd\" dat hij ook een eerlijke kans zou krijgen.

      • + 0
      • 13 nov 2008 - 19:43
  • Wat een negatieve zeikerds.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 14:38
  • Ik weet wel .....

    \"\"Ik ben altijd 2rijder bij ferrari ze wilden niet dat ik races ga winnen (allen MS) behalve ik .....bla bla bla...

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 16:07
  • de waarheid is dat je er nooit lang had geweest als het aan een paar teamleden had gelegen ga met pensioen en hou de eer aan je eigen want wat heb je nou berijkt bij jordan en honda niks niks niks dus zijk niet en geniet van je dollars die je daar heb verdiend

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 16:08
  • Smitju

    Posts: 442

    Mooi, komen toch nog een keer erachter hoe het nou precies zit met de vriendjes politiek van Ferrari en de FIA.

    • + 0
    • 13 nov 2008 - 20:47
    • felix50

      Posts: 5.792

      er komt ook nog wel een boek uit over de toestanden van mclaren .Dat is juist het probleem ferarrari en mclaren hebben te veel macht en echt niet alleen ferarari want dat hebben we tijdens de spionage affairre wel gezien.De arm van mclaren reikt zeker net zo ver als die van ferarri

      • + 0
      • 14 nov 2008 - 11:55

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar