user icon

Valentino Rossi opnieuw in gesprek met Ferrari over test

  • Gepubliceerd op 26 okt 2008 19:55
  • comments 12
  • Door: Dennis Roke
Valentino Rossi heeft toegegeven dat hij opnieuw in gesprek is met het team van Ferrari. Het zou gaan om een eenmalige test voor zijn eigen plezier, temeer omdat de Italiaan de komende twee jaar niet beschikbaar is voor een eventuele overstap naar de Formule 1.

Rossi: "We zijn ermee bezig. Het zou kunnen gebeuren, al is de kans wel kleiner dan eerder het geval was. Ik hoop meer te kunnen vertellen als het seizoen afgelopen is. Valentino Rossi in een Ferrari is natuurlijk geweldig voor Italië."

Wat zijn Rossi's gedachten over het kampioenschap in de Formule 1? "Ik ben een Ferrari-fan dus ik hoop dat Massa de titel wint. Maar realistisch gezien denk ik dat het Hamilton wordt. Hij heeft zeven punten voorsprong, dus hij is duidelijk de favoriet."

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Iceman90

    Posts: 167

    Tog is het elke keer weer mooi om hem in een Ferrari te zien rijden:D

    • + 0
    • 26 okt 2008 - 21:31
    • ^^ hehe zou ik ook wel eens willen lol ^^

      • + 0
      • 27 okt 2008 - 08:37
  • sanderndk

    Posts: 586

    Ach valentino kan zich beter concentreren op de tweewielers want dara is ook al niet meer zooo superieur. Daar en tegen valentino heeft meer persoonlijkheid dan alle f1 rijders bij mekaar.

    • + 0
    • 27 okt 2008 - 15:29
    • jjgend

      Posts: 155

      Dat hij meer persoonlijkheid dan alle f1 coureurs bij elkaar ben ik het wel mee eens. Hij is niet voor niks overal mega populair.
      Ik denk dat dit misschien wel de populairste sportman ter wereld is.

      Over zijn rijders kwaliteiten denk ik anders.
      Rossi is nog steeds superieur alleen is de Yamaha dat niet!!
      Ik heb Rossi dingen zien doen dat geloof je bijna niet.

      Even een vergelijking: eerste jaar Yamaha wordt hij wereldkamioen met een veel langzamere motor, dat zie ik Alonso in de Renault van nu nog niet doen ;-)

      • + 0
      • 27 okt 2008 - 16:06
    • Valentino werd wel kampioen op de motor die zeker niet de beste/snelste van het veld was...

      • + 0
      • 27 okt 2008 - 19:53
    • s vettel

      Posts: 118

      Weet jij wie er wereldkampioen is geworden in me Moto GP ?

      • + 0
      • 28 okt 2008 - 00:55
    • germain

      Posts: 1.748

      Kerel hij is wel wereld kampioen 2008 dus en 6 voudig koningsklasse moto gp kampioen winnaar dus kom niet met je onzin. En ja ik fan van Rossi

      • + 0
      • 28 okt 2008 - 07:53
  • Elroy1337

    Posts: 24

    ik zou het ook niet willen, geef mij maar een MP4/23.

    • + 0
    • 27 okt 2008 - 22:37

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar