user icon

Manor rekt deadline voor Haryanto een week op

  • Gepubliceerd op 12 feb 2016 16:02
  • comments 19
  • Door: Rob Veenstra

Rio Haryanto heeft van Manor Racing een extra week de tijd gekregen om een aanbetaling te doen voor een racestoeltje voor 2016. Een eerste deadline voor de betaling is gemist, zo laat de Indonesiër aan de Jakarta Post weten.

Haryanto: "Manor heeft ons een extra week gegeven om hen tegemoet te komen, hoewel de deadline reeds is overschreden. Manor wil me nog steeds hebben." Hij moet dan wel concurrenten Will Stevens en Alexander Rossi van zich afschudden.

Het budget van Haryanto bedraagt tussen de 12,5 en 15 miljoen dollar. Imam Nahrawi, minister van Sport in Indonesië: "We hopen dat er meer partijen in springen, want wat we momenteel hebben is nog niet genoeg."

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Manor wil me nog steeds hebben.
    Als hij met "me" de centjes bedoeld heeft hij gelijk.

    • + 3
    • 12 feb 2016 - 17:01
  • Godverdegodverdegodver laat Rossi alsjeblieft in die Manor rijden in plaats van deze pannekoek.

    • + 6
    • 12 feb 2016 - 17:18
  • Heel vreemd verhaal. Je hebt 12,5 tot 15 miljoen budget. Zeg je. Dan moet je een aanbetaling doen (kan nooit meer dan 50% zijn) en dan moet je verzaken. Je zegt dus dat je geld hebt terwijl dat niet zo is. Hoe krom kan het zijn?

    • + 0
    • 12 feb 2016 - 17:44
    • Boutsen

      Posts: 709

      Sterker nog. De eerste schijf bedraagt 'slechts' 3 miljoen. Laten we hopen dat dit op een sisser uitdraait. Daar begint het zo stilaan op te lijken.

      • + 0
      • 12 feb 2016 - 18:26
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Even voor mij, hoe komt die sambaltante eigenlijk aan zijn super licentie?

    • + 0
    • 12 feb 2016 - 18:29
    • Gratis bij een portie sate. ;-)

      • + 0
      • 12 feb 2016 - 19:19
    • Boutsen

      Posts: 709

      Heeft drie jaar geleden via tests zijn SL verkregen. Sry voor het slechte nieuws ...

      • + 1
      • 12 feb 2016 - 20:08
    • en zo'n pannenkoek is het nu ook niet: word verleden jaar 3 races in de GP2(en 5 podiums) en werd 4e in het kampioenschap.

      • + 0
      • 12 feb 2016 - 20:31
    • Boutsen

      Posts: 709

      @MV, dat waren dan ook sprint races en geen features. Groot verschil ! 't Is geen brokkenpiloot en hij gebruikt zijn verstand, maar een hoogvlieger is het nu ook weer niet.

      Doe mij maar meer getalenteerde jongeren.

      • + 1
      • 12 feb 2016 - 22:27
    • hij moet het in de feature races ook niet slecht hebben gedaan, hij werd 4e in het kampioenschap.

      • + 0
      • 13 feb 2016 - 06:18
    • Na 3 jaar achteraan rondhobbelen in de GP2 heeft hij 3 sprintraces gewonnen ja. Verder nooit echt veel gepresteerd, op een aziatisch Formule BMW-kampioenschap na. Kon zelfs in een tweede jaar GP3 niet winnen, nadat hij in het eerste jaar van de series vijfde werd, met een vierde van de punten van Guttierez..

      • + 0
      • 13 feb 2016 - 18:20
    • dude

      Posts: 322

      Precies RUTH, in het 4e jaar eindelijk een beetje mee beginnen te doen, voorzichtig aan... Men heeft geen hoge pet op van Maldonado, maar die had toch echt betere resultaten voor hij naar de F1 kwam...

      • + 0
      • 14 feb 2016 - 21:46
  • JV fan

    Posts: 2.063

    krijg je straks hetzelfde probleem als Razia :P (was officieel 1 van de coureurs bij Marussia in 2013, maar na 1 test weekje (100 rondjes) was z,n geld op, en werd Bianchi naast Chilton gezet, (zou trouwens wel briljant zijn als Chilton kampioen zou worden in de Indycar XD) volgens mij was dat de kortste f1 carriere ooit (zeker van de laatste jaren :P), Oja Lopez was 1 van de coureurs van US F1 :P , maarja die hadden niks ... :P

    • + 0
    • 12 feb 2016 - 19:37
  • Laat ze die Haryanto lekker uit F1 blijven. Heeft er niets te zoeken.
    Rossi heeft vorig jaar bewezen een goede rijder te zijn, en beter dan Stevens. Daarbij heeft F1 ook veel meer aan een Amerikaan in F1 dan een Indonesier, dus hopelijk doet Ecclestone ook zijn best om Rossi te behouden in F1.

    • + 1
    • 12 feb 2016 - 20:56
    • pcbeem

      Posts: 679

      Weet nog niet zo welke markt voor Bernie interessanter is de Amerikaanse of Aziatische........

      • + 0
      • 13 feb 2016 - 00:18
  • Moeten ze in Indonesië Bintang (lees Heineken) maar als sponsor vragen.
    Doen ze toch niet want moslims en alcohol is haram..

    • + 0
    • 13 feb 2016 - 09:00
  • meow-F1

    Posts: 158

    als ze nog een week willen wachten hebben ze wel heel duidelijk de centjes nodig!!

    • + 1
    • 13 feb 2016 - 11:00
    • of iemand met geld en ervaring zoals giedo. helaas is dat boek uit.

      • + 0
      • 13 feb 2016 - 12:38
  • Capy5

    Posts: 190

    Hè nog niemand die opnieuw met Frijns voor de dag komt. Onze talentvolle .................. O nee heeft kom geen budget

    • + 0
    • 13 feb 2016 - 19:17

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

Coureursprofiel

  • Team Marussia
  • Punten 0
  • Podiums 0
  • Grand Prix 19
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 28 jun 1991 (29)
  • Geb. plaats Roachford, Groot Brittannië
  • Gewicht 63 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar