Geen zorgen bij Hamilton om gat met Massa
- Gepubliceerd op 27 sep 2008 18:17
-
19
- Door: Jules van der Leeuw
Dat het een lastige, lange race zal worden, daar was de McLaren-coureur duidelijk over. En vandaag is maar vandaag. Morgen zullen we zien hoe alles zich zal ontvouwen. We weten niet op wat voor strategie Ferrari staat, dus dat zal ook belangrijk worden. Zelf ben ik best tevreden met waar we nu staan.
Tijdens de race zal Hamilton misschien afhankelijk zijn van de pitstops. Het is voorspelbaar dat op dit stratencircuit niet veel zal worden ingehaald, dus het zal wel weer aankomen op de pitstops. Inhalen is hier gewoon erg lastig, zeker met de kleine verschillen tussen de topteams. We zullen het morgen allemaal gaan zien.
Trending nieuws
-
Verstappen kan frustratie over Red Bull nauwelijks meer verbergen
Max Verstappen reageerde gisteren veelzeggend na een terugkerend probleem bij zijn proefstarts in Barcelona. Verstapp...
13 jun 2026 07:36 -
Waarom de Le Mans-droom van Verstappen realistisch is
In Frankrijk gaat vandaag de iconische 24 uur van Le Mans van start. De race begint op precies hetzelfde moment als d...
13 jun 2026 08:11 -
Norris deelt eerlijke mening over snelheid van McLaren
Lando Norris heeft een goed gevoel voor de rest van het raceweekend in Barcelona. De Brit noteerde de snelste tijd in...
12 jun 2026 21:22 -
Antonelli komt met zorgwekkend bericht: "Het was heel erg lastig"
WK-leider Andrea Kimi Antonelli heeft een lastige start van het raceweekend in Barcelona achter de rug. In de eerste ...
12 jun 2026 20:22 -
McLaren behoudt geloof in wereldtitel: "Er moet een ommekeer komen"
McLaren weigert de strijd om de wereldtitels in 2026 al op te geven. Ondanks een moeizame seizoenstart en de dominant...
12 jun 2026 20:56
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.109 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (19)
Login om te reagerenAntiFerarri
Posts: 38
That\'s the spirit lewis...... en morgen gewoon knallen en de overwinning binnen slepen......
Dimii
Posts: 177
uhu, idd knallen... tegen de muur :D haha
dat zie ik nogwel gebeuren ;) Massa wint !!
sanderndk
Posts: 586
Wat heeft deze man een klein hartje of ik moet ik zeggen jochie, hij zal ook nooit eens gewoon toegeven met stijl. Hij moet nog een hoop leren en dat zal \'m de titel ook dit jaar kosten. Vreemde persoonlijkheid van Hami speelt \'m op.
Benz
Posts: 368
Hoezo toegeven met stijl? Hij zegt dat zijn rondje niet optimaal was en Massa wel een perfect rondje reed, wat is daar mis mee? Is toch een compliment aan Massa of zie ik dat nou verkeerd?
Senno
Posts: 24
hamilton 2de villeneuve .
2de jaar wereldtitel en daarna gaat het team achteruit (hoop ik).
Maar denk wel dat Massa gaat winnen morgen hij is goed op stratencircuits dit jaar.
steelowboy
Posts: 11
hamilton haterzz!!!!!
Steff
Posts: 405
Leuk zo\'n reactie alleen breng er voortaan eens wat nuance in mee. Het is zo gemakkelijk praten als je toch anoniem overkomt, helaas gaat dat bij jou snel fout.
Lewis heeft hier gewoon gelijk. Als Felipe Massa een ronde neer zet die geen fouten bevat en Lewis Hamilton daarentegen flink wat kleine foutjes maakt kom je al snel op 6 tienden. Alleen denk ik niet dat dit verhaal de waarheid bevat, want dan zou Lewis juist verder achter op de grid moeten staan. Kimi Raikkonen staat ook weer twee tienden van Lewis Hamilton ...
SilverShadow
Posts: 181
@ Dimitri, Sander, Senno:
Wat een bijzonder treurige reactie, waarbij Dimitri en Senno het laagst van alle 3. Jullie hebben totaal geen idee waarover jullie het hebben, wensen dat een team slecht gaat presteren, wensen dat iemand de muur in gaat. Is dat de enige manier jullie knullen willen winnen? Enig idee dat McLaren zo\'n beetje het enige team is wat een beetje weerstand kan bieden aan Ferrari?
Sneu.
Dimii
Posts: 177
Sorry maar ik vind de houding van hamilton gewoon niet kunne.
daarom moet ik hem niet. hij denkt altijd dat de baan van hem alleen is, kijk maar naar de vorige wedstrijd! als f1 coureur mag dat niet, en dan maak ie zo\'n foute als in spa, en gaat ie wene als hij een straf krijgt! terwijl die meer dan terecht was!
toegegeven, hij kan goed racen.
maar ik moet hem gewoon niet, daarom wens ik hem niet het beste, zijn houding kost hem altijd het wereldkampioenschap
mitchell
Posts: 2.267
op dit forum zijn echt een hoop diep trietste mensen! Lewis heeft gewoon gelijk, zijn beste ronde was niet perfect, maar als hij dat toegeeft (=eerlijk) is het ook weer niet goed.
Ik hoop dat lewis zal domineren tijdens de race!
germain
Posts: 1.748
Zal ik wel doen Lewis als Kimi geen fouten maakte stond jij nu 3e
SilverShadow
Posts: 181
Altijd maar weer die \'als\' ... \'Als\' Lewis 2007 in zijn laatste races die foutjes niet gemaakt had was Lewis WDC geweest, jammer dat je met \'als\' niets koopt. Als Massa \'n foutje gemaakt had stond hij misschien wel 5e, snap je de ironie?
kieko
Posts: 435
Deze race wordt dezelfde als in valencia, met de uitzondering dat kimi niet bij de start voorbij hamilton komt.
het enige spannende is het aantal keren dat de sc naar buiten moet komen, dat kan voor de een geluk betekenen, moet hamilton wel bij rood stoppen.