Gemiste kansen zorgen niet voor onrust bij Raikkonen
- Gepubliceerd op 31 jul 2008 09:14
-
14
- Door: Rob Veenstra
De regerend wereldkampioen vervolgt: Het is geen geheim dat we niet tevreden zijn met hoe de afgelopen vijf races verliepen. Zelf was ik het meest teleurgesteld over de serie Montreal, Magny-Cours en Silverstone. In die drie wedstrijden had ik een kans om te winnen, maar om verschillende redenen verloor ik steeds. De spanning heeft bij mij nooit een rol gespeeld en dat zal het nu ook niet doen. Ik ga gewoon door met hard werken, zoals ik altijd gedaan heb, en dat zal me uit de mindere periode halen.
Het is moeilijk om nu al voorspellingen te doen over wie kampioen wordt. Het verschil tussen de leider en mijn derde plek is slechts zeven punten. En we hebben dit jaar al gezien dat de verhoudingen per race kunnen verschillen. Het heeft geen zin stil te staan bij de gemiste kansen. We kijken vooruit, hebben nog acht races te gaan en aan het eind wordt de rekening gepresenteerd. Op de Hockenheimring na ben ik elke race in de positie geweest om te zegevieren en hopelijk komen de successen snel weer.
Trending nieuws
-
Uitslag F1-race Monaco op losse schroeven: zware straffen dreigen
De uitslag van de Grand Prix van Monaco ligt nog lang niet vast. Tijdens de race draaiden de stewards overuren en wer...
07 jun 2026 18:08 -
Hadjar vecht zich ondanks technische problemen naar eerste Red Bull-podium
Isack Hadjar is als derde geëindigd tijdens de Grand Prix van Monaco en heeft daarmee zijn allereerste podium al...
07 jun 2026 18:05 -
Verstappen diep teleurgesteld: "Dit is klote"
Max Verstappen beleefde vandaag een nachtmerrie in Monaco. Hij startte op de tweede plaats, maar kwam door motorprobl...
07 jun 2026 18:26 -
Gefrustreerde Russell haalt uit na zware straf in Monaco: "Dit klopt niet"
George Russell is door meerdere straffen als veertiende geëindigd tijdens de Grand Prix van Monaco. De Brit reed...
07 jun 2026 19:08 -
Verstappen vreesde voor zwaar ongeval: "Zat biddend in de auto"
Max Verstappen beleefde vandaag een enorm teleurstellende race in de straten van zijn woonplaats Monaco. De viervoudi...
07 jun 2026 19:36
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
508.870 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (14)
Login om te reagerenfelix50
Posts: 5.792
Toch heb ik het gevoel dat mclaren zich sneller en beter ontwikkeld dit jaaren daarom zie ik raikonnen nog geen wereldkampioen worden
Fiorano1
Posts: 21
ben ik met je eens!!! alleen jou laatste zin klopt niet he ,= daarom zie ik raikonnen niet WEER wereldkampioen worden . HIJ is de regerend wk.tog hahahaha geintje mot kenne he
Paul
Posts: 626
Gezien de resultaten van Heiki denk ik vooral dat Hamilton zich sterk heeft ontwikkeld de laatste paar races. Of in ieder geval goed in vorm is en geen domme foutjes meer maakt en er niet teveel tegen zit. Heiki is geen gevaar voor Ferrari, daarom verwacht ik ook dat Ferrari de constructeurstitel \'makkelijk\' pakt. Echter de strijd om de coureurstitel zal spannend worden, waarin ik Hamilton de meeste kansen geef, gevolgd door Raikkonen en Massa geef ik eigenlijk geen kans. Hamilton en Raikkonen zijn sterker in het afmaken en het rijden met de druk van moeten presteren!
Jermaine
Posts: 7.176
we zuleln zien hoe het afloopt. En op het moment geef ik hamilton ook de meeste kans.
rafael
Posts: 2.567
@Paul
Jermanine, komt over paar minuten JOUW mening reageren,Let mij op...
Kubica
Posts: 5.734
Bingo! 14 minuten...
germain
Posts: 1.748
Ik geef Massa wel een kans voor de titel ik hoop het eigenlijk meer dan ik denk moet ik eerlijk zeggen
Paul
Posts: 626
klopt klopt, maar hij schoot niet in de verdediging voor Massa. Heel netjes... misschien heeft hij geleerd van eerder artikeltjes?!
germain
Posts: 1.748
Hahhaha maar dat ik wel voor hem doen.
Jermaine
Posts: 7.176
Hahah ik dacht nu gewoon laat maar;) Ik geef massa ook een kans daar niet van haha.
renzo
Posts: 932
Om eerlijk te zijn vind ik Massa de laatste races sterker opereren dan Raikonen, Massa is consequent sneller, vooral in de trainingen dus puur statistisch gezien geef ik op dit moment Massa de grootste kans. Maar we zijn net over de helft van het seizoen en ook Hamilton gaat tegenslagen krijgen en ik denk dat juist het koelere karakter van Kimi hem toch weer de betere Ferrari coureur laat worden na 18 races.
mbjkrab
Posts: 323
Geen idee waar het de afgelopen 2 races aan snelheid ontbrak, maar ik ben overtuigd dat in potentie de F2008 kampioenswaardig (of dit nu Kimi of Massa is, maakt mij niet zoveel uit) is!
JogT arnhem
Posts: 259
omdat hamilton nu 2 races goed heeft gereden wil dat niet gelijk zeggen dat ie ook de betere is.. je ziet gewoon heel goed dat een cirquit ook veel uitmaakt.. want ferrari is sneller op de banen waar mc laren dat niet is.. en anders om.. de strijd zal gaan tussen hamilton en raikonen waarbij ik raikonen meer kans geef. is gewoon beter als hamilton.. die 2 kunnen voor leuk spectakel zorgen hopelijk doen ze dat ook
SilverShadow
Posts: 181
\"waarbij ik raikonen meer kans geef. is gewoon beter als hamilton.\" ... Ten eerste, leer \'raikonen\' eens schrijven ;)
Ik zie niet in statistieken dat Kimi beter is dan Lewis, integendeel zelfs ... Kimi is een goed coureur, maar overtuigd mij er op dit moment echt niet van dan hij beter / constanter is dan Lewis / Massa / Kubica of zelfs Alonso. In een Ferrari is iedereen \'goed\', maar of ik Kimi dit jaar al uitzonderlijk goede dingen heb zien doen? Nope, helemaal niet zelfs.