Weigl heeft geen goed woord over voor Nick Fry
- Gepubliceerd op 07 mei 2008 09:59
-
12
- Door: Rob Veenstra
Weigl zegt in Auto Motor und Sport: Het is voorbij, de politici hebben gewonnen. Dit is zeer onfortuinlijk. Nick Fry heeft alles wat in zijn macht lag gedaan om een nieuwe overeenkomst te voorkomen. De Duitser wilde in januari al Super Aguri overnemen. Maar toen stonden meneer Leach (baas van de Magma Group, red.) en ook al meneer Fry in de weg van een overname, aldus Weigl.
Trending nieuws
-
Red Bull heeft goed nieuws voor Verstappen na zware dag
Red Bull-teambaas Laurent Mekies blijft positief na de zware vrijdag op het bloedhete circuit in Spielberg. Red Bull-...
26 jun 2026 20:48 -
Red Bull weigert te reageren op geruchten over vertrek van kopstuk
Red Bull-teambaas Laurent Mekies weigert in te gaan op de geruchten over een aanstaand vertrek van Paul Monaghan. De ...
27 jun 2026 08:11 -
Hadjar heeft slecht nieuws voor Verstappen: "Updates werken niet"
Red Bull Racing introduceerde tijdens de Grand Prix van Oostenrijk een omvangrijk updatepakket, maar dat leverde vrij...
26 jun 2026 21:26 -
Vermeulen maant Red Bull tot actie: "Verstappen doet niet mee voor het middenveld"
De toekomst van Max Verstappen blijft ook dit seizoen onderwerp van gesprek. Ondanks een contract dat doorloopt tot e...
26 jun 2026 20:26 -
Verstappen naar McLaren? "We hebben afspraken en daar houden we ons aan"
De geruchten over de toekomst van Max Verstappen blijven aanzwellen. Hoewel Mercedes al langere tijd wordt genoemd al...
27 jun 2026 07:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Honda
- Basis Brackley, Japan
- Jenson Button 7
- Jenson Button 12
- Jenson Button 16
129.452 reacties op Honda
10 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Honda

Reacties (12)
Login om te reagerenPosts: 41
Het is even modder gooien naar elkaar, en gedeeltelijk hebben ze ook wel gelijk al was het toch allemaal niet haalbaar geweest. Misschien te veel hoop die ernooit had kunnen komen.
F1Today heeft ook een eigen Hyves.
Kijk snel en wordt lid op: f1today.hyves.nl/
Posts: 2.567
geloven ze dat echt bij honda. ze zijn net blij dat de aguries weggaan. Meestal waren die beter als honda. Kijk naar canada vorig jaar waar sato alonso langsging. Dat konden we van button en barichello niet zeggen. Maarjah jammer dat ze wegging. Zo honda nu je zin.
Posts: 1.748
Ja super aguri gebruikte de honda moter van 2006. Dus zo knap vind ik het niet
Posts: 405
Nu kan het Honda F1 team zich volledig focussen op 2 auto\'s zonder ook maar een cent uit te hoeven geven aan iets waar hun eigen auto\'s niets aan hebben.
Ik blijf het begrijpen, zolang er geen financiële toekomst in een project zit moet je wel heel erg sterk zijn om een verbintenis te behouden!
Iedereen die nadenkt in Honda\'s perspectief, met daarin gedachten dat ze zelf flink bezig zijn om te groeien, had \'exact\' hetzelfde gedaan.
Posts: 11.414
Heeft Nick Fry zelf overigens een reden aangegeven waarom hij niet mee wilde werken?
Posts: 118
Al doet Honda 100 jaar mee, winnen ze nog geen Gp
Posts: 1.748
Button hongarije 2006 startend van de 14e lek
Posts: 302
Ik kan me wel herinneren dat een ene Jenson Button in Hongarije in 2006 toch 10 punten gehaald heeft. Was dat niet in een Honda?
Posts: 405
2006 was een BAR overwinning i.c.m. een Honda motor. Maar wacht nog 3 jaar, Honda gaat grote stappen maken. Vergeet niet dat het team vroeger samen met Senna het erg goed deed!
Posts: 5.792
Precies stef Honda was jaren kampioen als het gaat over motoren.Honda gaat voor hun eigen kansen en dat is moeilijk anders waren ze al kampioen.Een overname door Wiegl ging niet door maar wat wilde ze dan betalen voor Aguiri en wat wilde ze dan van HOnda ?Volgens mij wilde ze op de zelfde voet door gaan en zelf niks ontwikkelen en daar heeft Honda terecht een streep door gehaald.Honda moet ook de rekeningen betalen net als een ander en daar mag aguiri geen uitzondering in zijn
Posts: 11.414
2006 noem vindt je geen Honda overwinning (omdat het toen volgens jou nog een andere naam zou hebben), maar de McLaren dominantie met Senna wel (een totaal ander team waarvan Honda motorleverancier was)?
Overigens heette het team in 2006 al Honda.
Posts: 5.792
Wat was het bod dat wiegl bood eigenlijk want dat hoor ik nergens