Red Bull Racing onthult RB10
- Gepubliceerd op 28 jan 2014 08:41
-
30
- Door: Jeroen Jonkers
Opvallend is het verschil met andere topteams als Mercedes en Ferrari, die kozen voor een 'stofzuiger-model'. De livery van het team van Red Bull is weinig veranderd met de overwegend blauw/paarse kleur. Hoofdsponsor Infinity is nadrukkelijk vertegenwoordigd op de sidepods.
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
Oud Ferrari-coureur vreest voor Leclerc: “Hamilton heeft hem mentaal geraakt”
Charles Leclerc beleeft een moeilijke periode bij Ferrari. De Monegask zag teamgenoot Lewis Hamilton de Grand Prix va...
23 jun 2026 08:48 -
Goed nieuws voor Verstappen: "Podium in Oostenrijk zit er zeker in"
Isack Hadjar kijkt met vertrouwen uit naar de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur verwacht dat het team va...
23 jun 2026 08:11 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.529 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (30)
Login om te reagerenPosts: 7.033
Ziet er ook geweldig uit! Samen met Mercedes absoluut de mooiste auto van het veld. Zonder twijfel.
Posts: 224
Idd. Voor mij staan Merc en deze RedBull op 1, gevolgd door Mclaren,FI (voor zover we iets kunnen opmaken uit die ene foto), Sauber en helemaal achteraan Toro Rosso.
Posts: 2.277
Geweldig zeg al die rare neuzen, hier ga je toch nooit geen schaalmodel van kopen..
je wilt niet weten hoeveel reacties er op dat geslachtsdeel van toro rosso zijn geweest, en ook op Engelse fora. De FIA heeft zich weer eens goed laten gaan, en draait een beetje door in het veiligheids aspect van de sport....
Posts: 1.549
@RealComrad;
FI is de lelijkste by far, zoek de nieuwe foto maar op. Ik zal zo een linkje plaatsen als het lukt.
Vind de Mercedes en Ferrari de mooiste, Red Bull komt daar dicht achter. Heb toch het idee dat Red Bull wel een serieus ander concept is dan de rest van de 'vingerneuzen'. Dit lijkt meer op de boeg van een schip met zo'n bult die er echt onder hangt.
Posts: 1.549
images.scribbleliv(...)4b21fed045c_800.jpg
Posts: 1.549
Zojuist een link geplaatst naar de foto van Force India; klikken op eigen risico :D.
Posts: 17.675
@neor2,
damn, je waarschuwde nog, wat een misbaksel!
Als jullie me missen, ben even over m'n nek aan het gaan...
Posts: 243
zeker de samen met mercedes de mooiste auto's tot nu toe.
Posts: 2.277
@ jean
Dit schoot wat te ver in je keelgat?;-)
Posts: 17.675
@plukjee92,
Lol! geen deep throat voor Jean :P
Posts: 2.277
Kijk eens op f1fanatic , en dan al die reacties bij Toro Rosso onthulling, geweldig gewoon, maakt het seizoen al een grote grap voordat het begonnen is;)
Posts: 224
@NEOR2 : Inderdaad !!! Nog eentje met een dildo op de neus. Lijkt dat de "kleinere" teams gewoon een copie van de neus van afgelopen seizoen genomen hebben en er een aanhangsel aangebracht hebben.
Posts: 7.033
pbs.twimg.com/media/BfDPBS6IYAAQHk2.jpg:large
pbs.twimg.com/media/BfDPL2BIYAAJ5jG.jpg:large
pbs.twimg.com/media/BfDO_2hIEAAbMeZ.jpg:large
pbs.twimg.com/media/BfDPXdUCAAEODXb.jpg:large
Posts: 114
Bedankt voor de extra foto's :)
Posts: 7.033
Hier nog studio foto's
image3.redbull.com(...)/600/445/image1.jpg
image3.redbull.com(...)/600/445/image2.jpg
Posts: 1.579
Goed dat RedBull die lelijke crash druppel onderaan de neus onopvallend mat zwart heeft gelaten. Dat zouden meer teams moeten doen.
Posts: 2.095
ja, die livery heeft iets van "het gele deel is zoals we graag wilden hoe het er uit zou zien, de rest hebben we zwart geverfd"
Posts: 929
hij is niet eens geverfd denk ik of er moet blanke lak op zitten maar geen zwart
Posts: 2.095
in ieder geval hebben ze het beter gemaskeerd dan de meeste andere teams
Posts: 2.877
Oke, de kampioenswagen van 2014 is bekend:-(
Posts: 5.397
Dit is toch wel de mooiste auto naar mijn mening, gevolgd door de McLaren. De Ferrari en STR zijn de lelijkste.
Posts: 2.877
Force India heeft de langste piemel! Chapeau:-)
Posts: 7.320
Inderdaad man, wat een MILF-pleaser!
Posts: 17.675
Volgens de geruchten heeft Vijay Malya zijn eigen "gereedschap" gebruikt als mal voor de nieuwe FI neus
Posts: 7.320
If you cant beat the jokes than join them, of niet Jean? ;-)
Ik vind natuurlijk ook dat dit hilarisch is en als ik klaar ben met lachen dan voel ik ook onvrede over hoe dit er nu uitziet. Kom op man! Zo heft Onze Lieve Heer t nooit bedoeld hahaha! Ik denk dat -net als de knikken in de neuzen- dat de FIA iets gaat verzinnen om volgend jaar van die dildo's af te zijn! En LOTUS z'n oplossing kan nog wel ns leidend worden als deze niet illegaal verklaard wordt.
Posts: 7.320
Knarsentandend toegeven dat deze RB er ontzettend 'slick' uitziet.
Vernuftig opgelost mbt esthetisch vlak.
Posts: 68
Ziet er goed uit zoals altijd bij Red Bull, maar laat het a.u.b. een onbetrouwbaar barrel zijn :).
Posts: 3.471
Handig weggewerkt die camera in de zwarte bult onder de neus. Verder weer dezelfde saaie livery. Had liever gewoon de kleuren gezien van een Red Bull blikje. Blauw met zilver en rode letters.
Posts: 2.095
ja, nog een zilveren auto =P
Posts: 4.951
Tja, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe de RBR er uit ziet. Zo lang Newey daar de scepter zwaait weet die zelfs een badkuip aan een overwinning te helpen. En dat is jammer voor de andere teams, maar ook wel heel knap! En dat uit het toetsenbord van een Ferrari-fan.