user icon

Red Bull Racing onthult RB10

  • Gepubliceerd op 28 jan 2014 08:41
  • comments 30
  • Door: Jeroen Jonkers
Het team van Red Bull Racing heeft in Jerez haar wagen gepresenteerd waarmee het in 2014 beide wereldtitels hoopt te prolongeren. De RB10 beschikt net als de meeste teams over een uitstulping op de neus, maar bij het team van Red Bull lijkt het zwarte uitsteeksel iets verder naar onderen geplaatst te zijn.

Opvallend is het verschil met andere topteams als Mercedes en Ferrari, die kozen voor een 'stofzuiger-model'. De livery van het team van Red Bull is weinig veranderd met de overwegend blauw/paarse kleur. Hoofdsponsor Infinity is nadrukkelijk vertegenwoordigd op de sidepods.

Reacties (30)

Login om te reageren
  • Ziet er ook geweldig uit! Samen met Mercedes absoluut de mooiste auto van het veld. Zonder twijfel.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 08:43
    • Idd. Voor mij staan Merc en deze RedBull op 1, gevolgd door Mclaren,FI (voor zover we iets kunnen opmaken uit die ene foto), Sauber en helemaal achteraan Toro Rosso.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:01
    • Geweldig zeg al die rare neuzen, hier ga je toch nooit geen schaalmodel van kopen..
      je wilt niet weten hoeveel reacties er op dat geslachtsdeel van toro rosso zijn geweest, en ook op Engelse fora. De FIA heeft zich weer eens goed laten gaan, en draait een beetje door in het veiligheids aspect van de sport....

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:11
    • neor2

      Posts: 1.524

      @RealComrad;
      FI is de lelijkste by far, zoek de nieuwe foto maar op. Ik zal zo een linkje plaatsen als het lukt.

      Vind de Mercedes en Ferrari de mooiste, Red Bull komt daar dicht achter. Heb toch het idee dat Red Bull wel een serieus ander concept is dan de rest van de 'vingerneuzen'. Dit lijkt meer op de boeg van een schip met zo'n bult die er echt onder hangt.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:14
    • neor2

      Posts: 1.524

      Zojuist een link geplaatst naar de foto van Force India; klikken op eigen risico :D.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:15
    • @neor2,
      damn, je waarschuwde nog, wat een misbaksel!
      Als jullie me missen, ben even over m'n nek aan het gaan...

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:28
    • zeker de samen met mercedes de mooiste auto's tot nu toe.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:33
    • @ jean

      Dit schoot wat te ver in je keelgat?;-)

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:45
    • @plukjee92,
      Lol! geen deep throat voor Jean :P

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 10:07
    • Kijk eens op f1fanatic , en dan al die reacties bij Toro Rosso onthulling, geweldig gewoon, maakt het seizoen al een grote grap voordat het begonnen is;)

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 10:11
    • @NEOR2 : Inderdaad !!! Nog eentje met een dildo op de neus. Lijkt dat de "kleinere" teams gewoon een copie van de neus van afgelopen seizoen genomen hebben en er een aanhangsel aangebracht hebben.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 12:19
  • Goed dat RedBull die lelijke crash druppel onderaan de neus onopvallend mat zwart heeft gelaten. Dat zouden meer teams moeten doen.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 08:58
    • ja, die livery heeft iets van "het gele deel is zoals we graag wilden hoe het er uit zou zien, de rest hebben we zwart geverfd"

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 12:17
    • redbull1

      Posts: 929

      hij is niet eens geverfd denk ik of er moet blanke lak op zitten maar geen zwart

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 13:45
    • in ieder geval hebben ze het beter gemaskeerd dan de meeste andere teams

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 23:55
  • Frijns

    Posts: 2.564

    Oke, de kampioenswagen van 2014 is bekend:-(

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 09:14
  • Kevin

    Posts: 4.944

    Dit is toch wel de mooiste auto naar mijn mening, gevolgd door de McLaren. De Ferrari en STR zijn de lelijkste.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 09:21
  • Frijns

    Posts: 2.564

    Force India heeft de langste piemel! Chapeau:-)

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 09:25
    • Inderdaad man, wat een MILF-pleaser!

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 09:33
    • Volgens de geruchten heeft Vijay Malya zijn eigen "gereedschap" gebruikt als mal voor de nieuwe FI neus

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 10:06
    • If you cant beat the jokes than join them, of niet Jean? ;-)
      Ik vind natuurlijk ook dat dit hilarisch is en als ik klaar ben met lachen dan voel ik ook onvrede over hoe dit er nu uitziet. Kom op man! Zo heft Onze Lieve Heer t nooit bedoeld hahaha! Ik denk dat -net als de knikken in de neuzen- dat de FIA iets gaat verzinnen om volgend jaar van die dildo's af te zijn! En LOTUS z'n oplossing kan nog wel ns leidend worden als deze niet illegaal verklaard wordt.

      • + 0
      • 28 jan 2014 - 10:51
  • Knarsentandend toegeven dat deze RB er ontzettend 'slick' uitziet.
    Vernuftig opgelost mbt esthetisch vlak.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 09:41
  • Talijori

    Posts: 68

    Ziet er goed uit zoals altijd bij Red Bull, maar laat het a.u.b. een onbetrouwbaar barrel zijn :).

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 11:08
  • Handig weggewerkt die camera in de zwarte bult onder de neus. Verder weer dezelfde saaie livery. Had liever gewoon de kleuren gezien van een Red Bull blikje. Blauw met zilver en rode letters.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 11:25
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Tja, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe de RBR er uit ziet. Zo lang Newey daar de scepter zwaait weet die zelfs een badkuip aan een overwinning te helpen. En dat is jammer voor de andere teams, maar ook wel heel knap! En dat uit het toetsenbord van een Ferrari-fan.

    • + 0
    • 28 jan 2014 - 17:13

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar