Volg live de eerste race van de Florida Winter Series in Sebring
- Gepubliceerd op 26 jan 2014 21:42
-
31
- Door: Jeroen Jonkers
Deze race wordt de eerste race van Max Verstappen in de autosport, nadat hij de kartwereld heeft gedomineerd. Hij kan direct aan de bak, want het regent in Sebring. De race zal achter de safety car van start gaan. Via onderstaande link is de eerste wedstrijd live te volgen.
Link 1
Trending nieuws
-
Verstappen opende de deur voor F1-debuut Antonelli
Max Verstappen heeft er volgens Jock Clear mede voor gezorgd dat Andrea Kimi Antonelli op jonge leeftijd kon debutere...
23 jun 2026 09:26 -
Oud Ferrari-coureur vreest voor Leclerc: “Hamilton heeft hem mentaal geraakt”
Charles Leclerc beleeft een moeilijke periode bij Ferrari. De Monegask zag teamgenoot Lewis Hamilton de Grand Prix va...
23 jun 2026 08:48 -
Goed nieuws voor Verstappen: "Podium in Oostenrijk zit er zeker in"
Isack Hadjar kijkt met vertrouwen uit naar de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur verwacht dat het team va...
23 jun 2026 08:11 -
Verstappen gebombardeerd tot favoriet voor Oostenrijk
Het team van Red Bull Racing maakt volgens Franz Tost serieuze kans op een topprestatie in Oostenrijk. De werkgever v...
23 jun 2026 10:09 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land NL
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
833.850 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.529 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (31)
Login om te reagerenPosts: 8.908
Regenrace :-)
Posts: 942
Max pakt maar gewoon even de koppositie alsof het niets is. Wat een held. To the MAX!
Posts: 975
1 ronde meteen 2 mensen ingehaald staat nu eerste rijd alleen purple sectors, HELD!
Posts: 2.788
Jongens. Dit is gewoon zielig voor de rest van het veld. Max maakt ze allemaal af.
Posts: 4.175
Haha huppp van 3 naar 1 in 1 ronde ! En met afstand de snelste rondetijd! Fantastisch !
Posts: 160
En de eerste positie in rond 3 :-}
Posts: 2.418
Voorlopig ligt hij wel eerste, zo te zien. Startte hij deze race niet van P3 en de volgende twee races vanaf pole? Dan is hij goed begonnen!
Posts: 2.115
Beste f1today
Waarom word ik de hele tijd doorgestuurd naar de appstore?
Is zonde van jullie site.
Legio andere formule 1 site's werken niet met zulk soort vervelenden reclame.
Het wekt pure irritatie op en een nog grotere hekel aan de game of war app die ik van jullie steeds moet kopen!!!
Posts: 4.951
Schei eens uit, of installeer adblock of ga lekker ergens anders kijken.
Posts: 2.115
Gompie de moderator! Bedankt voor de tip!
Posts: 9.176
En tijd geleden heeft deze site duidelijk gezegd dat het onacceptabel is dat je wordt doorgestuurd naar de appstore. Omdat een externe bedrijven de reclame regelen, zouden ze hun aanspreken. Mail even welke reclame het is naar hun info@.
Gompie is met het verkeerde been uit bed gestapt (zie ook bericht hieronder)
Posts: 4.175
Ik vindt wel dat Getuige X een punt heeft. Of je het binnen deze discussie over Max Verstappen moet plaatsen is een tweede. Eigenlijk niet natuurlijk, maar deze site geeft ook geen duidelijke mogelijkheid aan haar bezoekers om deze punten met de beheerders zelf te bespreken.
Hierdoor gaan bezoekers het plaatsen op dit soort plekken, wat zeer begrijpelijk.. Echter, andere bezoekers gaan zich daar dan weer aan irriteren. Bovendien is een Adblocker het laatste wat een website wilt.
Ik denk dat deze site een paar punten heeft waar aan men kan werken, om het echt een te gekke site te maken en een groot succes.
1. Geef je bezoeker (je klant) een duidelijke en gebruiksvriendelijke manier om een klacht te uitten.
2. Neem deze klachten serieus door op een professionele manier te reageren op de klacht (niet als een aangevallen partij). Waarom? Dat je klant de moeite neemt om een klacht te melden, betekend dat hij/zij geeft om het product (de site). Het laatste wat er dan moet gebeuren is dat de site een "tegen aanval" kiest.Neem de info aan en bedank ervoor, en geef de bezoeker het gevoel dat de klacht serieus wordt genomen en geef wanneer mogelijk een perspectief aan mogelijke oplossingen die er komen of overwogen worden.
3. De twee veelgehoorde klachten zijn het "filter" probleem en het "advertentie/app" probleem.
Geef de bezoeker een duidelijk antwoord op deze klachten en geef aan wat er wanneer aan gaat gebeuren.
4. Mochten de adviezen hierboven aangenomen worden, komt de site professioneler over en zullen voor xowel de bezoeker als de beheerders voordelen zijn. De bezoeker ziet een betere sfeer terug en kan de site op een fijne manier gebruiken, en de site krijgt een volwassener en professionelere uitstraling waardoor het ook meer kans maakt op betere mogelijkheden inkomsten aan o.a. advertenties.
Hopelijk wordt mijn verhaal hierboven geplaatst en bovendien serieus genomen. Ik heb hier tijd voor genomen omdat ik (en veel andere bezoekers) geven om het lot van deze site, die op veel manieren heel goed is (anders zou men hier niet zo vaak terugkeren en actief meedoen aan discussies). Doe er wat mee...
Posts: 4.175
Overigens een pluim voor het plaatsen van de link ! Zo hebben we mogen genieten van Max z'n eerste autosport race !
Posts: 9.176
Thumbs up for Sennadasilva
Posts: 4.951
Zou wat zijn als hij zo doorstroomt en in plaats van dat ettertje Vettel bij Ferrari terecht komt en daar meteen wereldkampioen wordt.
Posts: 2.323
vettel is begonnen bij torro rosso. en vettel zat in het opleidings porgramma van RBR waar heel veel mensen al in hebben gezeten. het zwaarste opleidings programma van allemaal en vettel wist dat de door staan.... hij heeft het zeker niet allemaal zomaar gekregen. jij bent gewoon jaloers omdat hij op jonge leertijd al zoveel bereikt heeft
Posts: 294
2 rondes achter safetycar, en weg is Max
Posts: 1.551
Zijn er ook ergens beelden te zien? Live timing is leuk maar echt beeld is natuurlijk nog veel leuker :)
Posts: 942
OEI! Max naar 4 vdLaar naar 1!
Posts: 2.788
Wat is er in godsnaam in het laatste rondje gebeurt?
Posts: 942
Verstappen en Fuoco gingen binnen 0.031 over de finish. VdLaar zat daar 1 tiende achter, gewoon een mooi duel wat slecht afliep voor Max.
Wel knap van vdLaar trouwens, beide sterke race!
Posts: 898
max zet nog even de snelste ronde neer.....
Posts: 294
Tikkie gehad denk ik. Of toch onder druk foutje gemaakt.
Posts: 8.908
Gaat ie er af, toch te onervaren!
Zeer goede race van Max en mooi leermoment. Toch nog een Nederlands succes van wat velen noemen een pay driver! Die paydriver zet in deze omstandigheden toch even Fuoco en Marciello op achterstand.
Posts: 9.925
Van der Laar is echt geen paydriver, heeft altijd hard moeten knokken om aan zijn contracten te komen.
Posts: 942
Max rijdt in de laatste ronde nog wel de snelste ronde vd race. Ben benieuwd morgen, dit was een lekker opwarmertje.
Posts: 8.908
hahaha als 6e op de baan en gewoon weer even Marciello voorbij naar P4 :-) HELD
En hup P3 nog gewoon weer even in 2 ronden van P6 naar het podium :-)
Posts: 8.908
Was een rondje te kort zat nog op de nummertjes te volgen in het andere scherm en daar stond nog 'last lap' :-)
Posts: 3.186
wel de snelste lap
Posts: 714
Keurig gedaan van Dennis!. Zeer constant gereden. Hulde!!
Posts: 4.175
Ondanks Verstappen (begrijpelijk) de meeste aandacht krijgt, mogen we de prestatie van v/d Laar niet onderschatten. Goed gedaan Dennis! En Max, tsja onnavolgbaar hoe die jongen het doet !