user icon

Webber denkt dat hij met een goede start ook niet had gewonnen

  • Gepubliceerd op 03 nov 2013 17:21
  • comments 10
  • Door: Kenney Lybeer
Mark Webber denkt niet dat hij had gewonnen als hij een betere start had gemaakt. Hij erkent dat zijn teamgenoot een klasse apart was en dat hij hem niet achter zich had kunnen houden.

Webber: "Ik denk niet dat de start beslissend was. Seb was een klasse apart vandaag. Ik heb het maximumresultaat behaald, hij was gewoon snel en supersterk. Ik was heel traag in de eerste stint en ik heb niet goed gereden met de wagen, wat natuurlijk niet helpt voor de bandenslijtage."

"Na de stops kwam alles weer bij elkaar. De pace was niet slecht daarachter, maar toen was de race al verloren. Ik denk dat we allemaal het resultaat hebben behaald dat we hebben verdiend."

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Hoe graag ik de man ook heb, ik denk het ook niet.

    Wat Vettel vandaag weer heeft laten zien was uiterste dominantie en of dat aan de auto of rijder ligt, mij al eenders.

    Ik ben al blij dat de beste het einde van de race haalde en al helemaal dat hij op het podium stond.

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 17:33
  • luziono

    Posts: 332

    Denkt het..? Ik weet het wel zeker, je gaat hem niet kunnen stoppen. Het is gewoon te eng wat hij momenteel laat zien. Gelijk heb je om je niet gek te laten maken. Laat maar gaan ook weer in dit geval was het beter om Vettel maar te laten gaan. Webber, jou zie ik tenminste elke race weer keihard vechten voor de brood nodige punten.

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 17:37
  • RBRFAN

    Posts: 123

    Alonso weer geluk krijgt geen straf klopt geen ruk van

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 17:59
    • Edgar

      Posts: 1.448

      ja wat een geluk he

      • + 0
      • 3 nov 2013 - 19:45
  • keezie

    Posts: 65

    Dit commentaar bewijst maar weer eens dat Webber gewoon een goede gozer is. Als je je teamgenoot, waarmee je toch veel mot hebt gehad, z\'n kwaliteiten zo kan prijzen ben je een prettig mens.
    Ik meen ook te bespeuren dat Webber en Vettel nu wat gemoedelijker met elkaar omgaan. Oftewel, Webber is geen haatdragend figuur en dat vind ik fijn om te zien.

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 18:34
    • Vettel heeft ook nooit wat slechts gezegd over Webber. Webber is gewoon meester in het bespelen van het publiek.

      • + 0
      • 3 nov 2013 - 22:07
    • keezie

      Posts: 65

      @RUTH
      Dat krijg je ervan als je veel met Alonso optrekt :-)
      Vettel heeft zelfs nog nooit wat slechts over wie dan ook gezegd. Heeft ie niet nodig?

      • + 0
      • 3 nov 2013 - 23:05
    • James

      Posts: 1.652

      \"Get Mark out of the way, he is too slow\"

      • + 0
      • 4 nov 2013 - 00:00
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Weet ik wel zeker want Vettel moet en zal een record vestigen. Dus had het team Webber wel even naar binnen gehaald of of geroepen dat hij de banden moest sparen of zo..

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 18:57
  • nou dat is eerlijk. maar wel een verdiende p2

    • + 0
    • 3 nov 2013 - 19:36

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar