user icon

Grosjean dacht dat de overwinning binnen was

  • Gepubliceerd op 13 okt 2013 13:22
  • comments 19
  • Door: Kenney Lybeer
Romain Grosjean dacht dat de overwinning binnen was toen hij aan de leiding reed. Toen de hardere band in het toneel kwam, liep het echter minder goed en kon Red Bull toch kapitaliseren.

"Ik dacht dat vandaag eindelijk de dag was waarop ik zou winnen," zei de Fransman. "We waren snel op de zachtere band, maar minder op de harde band. Het was leuk om met Mark te vechten, maar we konden niet uitlopen omdat we op oudere harde banden stonden."

"Het was leuk tot het einde, maar we hadden tragere wagens voor ons en ze hebben me tijd gekost."

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Ik heb toch echt wel respect voor Grosjean gekregen.
    Ik heb hem diverse keren vervloekt in het verleden met z,n dol dwaze actie,s maar de manier waarop hij nu acteert vind ik grandioos .

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 13:50
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Hij maakt gelukkig nu eindelijk zijn potentie waar. Die overwinning komt er vast en zeker aan.

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 14:27
    • ooit is, misschien...

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 14:38
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Ooit is... wat, bedoel je?

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 15:40
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      Rudi, misschien bedoelt hij \'\'Ooit = Misschien\'\', wat dan toch onjuist zou zijn

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 17:16
    • AtteH

      Posts: 1.563

      Het zou me niets verbazen dat die MW zo\'n persoontje is die is typt in plaats van eens... Oftewel \"Ooit eens, misschien.\".

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 17:31
    • AtteH

      Posts: 1.563

      Het zou me niets verbazen dat die MW zo\'n persoontje is die is typt in plaats van eens... Oftewel \"Ooit eens, misschien.\".

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 17:31
  • ives

    Posts: 1.232

    Respect voor deze fransman! Vorig jaar rond deze Grand Prix dacht ik dat zijn carrière op een dood spoor zat en kijk waar die nu staat. Vandaag had ie jammer genoeg nooit gewonnen, daar voor was de Red Bull wederom te sterk. Zelfs met een Vettel die er eigenlijk driekwart van de race niet echt veel zin in leek te hebben en een Webber die al het hele jaar als een natte dweil rondrijdt, was die Red Bull nog zeker een halve seconde per ronde sneller. Maar Grosjean zijn moment komt er echt nog wel aan! Ik denk dat voor Eric Boullier vandaag wel de bevestiging is gekomen welke twee rijders volgend jaar in die Lotus moeten zitten!

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 13:59
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Ik heb altijd gezegd dat het wel goed zou komen met hem. Die jongen gaat nog een mooie toekomst tegemoet. Ik zeg Alonso een tussenjaartje naar Lotus, daarna naar McLaren en Grosjean zo snel mogelijk naar Ferrari.

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 14:00
  • Haha Grosjean is leuk voor de gek gehouden door Red Bull. Bij Red Bull wisten ze vanaf bocht 1 al dat Grosjean niet ging winnen. Verdere dreiging was er ook niet, dus Red Bull heeft vanaf de start de race heel gecontroleerd gereden. Halverwege hebben Webber en Vettel nog even aangezet om zo voor Grosjean de baan op te komen en that was it.

    Verder gewoon een enorm puike race van Grosjean. Erg sterk wat ie de laatste paar races laat zien. Het is geen wereldkampioen, maar snel is ie wel en ik zie hem nog wel een keer een GP winnen.

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 14:24
    • Warlord

      Posts: 2.095

      Lol het was een schande geweest voor Red Bull als Grosjean had gewonnen.
      1. De Red Bull is veel sneller.
      2. Het was simpel gezegd 2 tegen 1.
      En het is geen wereldkampioen? Nu nog niet nee. Hij heeft de snelheid wel, de consistentie word hard aan gewerkt en dan de strategie nog.

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 15:14
    • Mwah, ik help het je hopen. Ik kan Grosjean als coureur wel waarderen, maar een kampioenschap op z\'n naam schrijven zie ik nog niet heel snel gebeuren.

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 15:30
    • Hij rijd sterk, maar ik vind het apart dat ie direct nadat bekend werd dat Kimi naar Ferrari ging de snellere van de 2 is. Dat laat je bijna denken dat Lotus de betere spullen nu aan Grosjean geeft.

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 21:17
  • louc_

    Posts: 2.283

    Ferrari had mss beter grosjean genomen?

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 14:48
    • James

      Posts: 1.652

      Als Ferrari de auto niet op orde krijgt dan maakt het niet zoveel uit welke rijder ze aantrekken.

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 15:20
  • Goed om te zien dat hij steeds beter wordt, had hem de overwinning wel gegund. Eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat Vettel met de overwinning ervan door zou gaan. Denk dat als Webber sneller voorbij Grosjean was gekomen hij grote kans op de overwinning had gemaakt.

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 19:07
  • Grosjean dacht dat de overwinning binnen was? Wat is het toch een über-kneus zeg!
    Wij zaten op bank en begrepen meteen al dat zijn feestje niet lang kon duren.....

    • + 0
    • 13 okt 2013 - 20:44
    • Gompie

      Posts: 4.951

      \"Wij zaten op de bank...\"? Hoezo majesteitelijk meervoud?

      • + 0
      • 13 okt 2013 - 20:59
    • Nee. Wij = een vriend en ik. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

      • + 0
      • 14 okt 2013 - 12:39

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Frankrijk
  • Geb. datum 17 apr 1986 (35)
  • Geb. plaats Geneve, Frankrijk
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar