user icon
user icon

McGregor officieel kledingpartner van Caterham F1 Team

  • Gepubliceerd op 07 feb 2013 15:10
  • comments 10
  • Door: Rob Veenstra
Het lag voor de hand dat McGregor als sponsor bij Caterham aan de slag zou gaan en beide partijen hebben de overeenkomst nu dan ook bekrachtigd. De Nederlandse kledingfabrikant is al jaren verbonden aan Giedo van der Garde en treedt toe tot het partnerportfolio van Caterham. Het logo is in Jerez al te zien op de CT03.

Caterham-teambaas Cyril Abiteboul: "Het doet ons deugd om McGregor bij Caterham te verwelkomen. McGregor is niet nieuw in de Formule 1 en ze zijn overtuigd van de toegevoegde waarde van sponsoring. Ze verwachten van ons dezelfde toegevoegde waarde. Dat we McGregor hebben gestrikt als officiële partner is een geweldige mijlpaal voor ons, voor het harde werk dat we doen om ons platform op het circuit en in de fabriek te verbeteren. Giedo racet met startnummer 21 in 2013 en dat is toepasselijk voor de kledinglijn Twenty One By McGregor. We zijn opgewonden om te helpen bij het activeren van de plannen van McGregor om fans en klanten te betrekken bij de Formule 1."

Reacties (10)

Login om te reageren
  • ConkersF1

    Posts: 603

    lalalalala geld. Maar goed, Caterham kan de sponsors waarschijnlijk goed gebruiken. Hopelijk is het n degelijke wagen en is er een keer een gekke race waar alles op zijn plaats valt

    • + 0
    • 7 feb 2013 - 15:26
    • Kennie

      Posts: 2.514

      hahahah fantastische reactie! ik moest halverwege het bericht aan een skatch van Hans Teeuwen denken (de luie straatmuzikant) en Conkers dus ook !!

      • + 0
      • 7 feb 2013 - 15:47
    • ConkersF1

      Posts: 603

      haha juist Kennie, ben dus niet de enige

      • + 0
      • 7 feb 2013 - 15:48
  • lars75

    Posts: 8.908

    Blijft McGregor nu ook zo betrokken bij Williams is iets wat ik mij toch nog steeds af zal vragen. Als dit zo is, is dan Coronel niet de gebeten hond in deze kwestie?

    Lijkt mij toch niet dat ze alsmaar meer gaan uitgeven aan sponsoring.

    • + 0
    • 7 feb 2013 - 15:33
  • GPGERT3

    Posts: 2.368

    Ik hoop dat ze Williams warm houden, dan kan van der Garde in 2015 mooi promotie maken naar dat team!

    • + 0
    • 7 feb 2013 - 16:50
  • core2duo

    Posts: 991

    McGregor is verbonden aan Williams tot er met 2015. Dat McGregor Caterham sponsort heeft alleen met Guido te maken niets meer of minder. Als Guido na dit jaar weer weg is dan is McG dat ook. Sponsoring ligt bij Williams anders is niet coureur gebonden en denk ik ook veel gezonder. Naar mijn mening is Guido voor zijn centen bij Caterham aangenomen en niet voor zijn talent, ik ben ook niet overtuigd van zijn talent en naar mijn mening heeft Guido niets te zoeken in de formule 1. Ik hoop echt dat Nyck de Vries wat ik beschouw als een echt talent gaat door breken.

    • + 0
    • 7 feb 2013 - 20:12
    • masf1

      Posts: 5.923

      ik ben niet zo overtuigd van jouw spellings talent

      • + 0
      • 7 feb 2013 - 20:23
    • Als er één iemand is die nog alles heeft te bewijzen is het wel Nyck de Vries.

      • + 0
      • 7 feb 2013 - 21:41
    • lars75

      Posts: 8.908

      Laat Nyck nu maar leveren, vorig jaar was zijn leerjaar, nu telt allleen de titel.

      Het is een talent absoluut, maar als wereldkampioen op de kart kan je ook zo maar 10 jaar in de subtop rondrijden al krijg je steun van een fabrikant of programma. Nadeel is dat deze je ook kunnen laten vallen. Daarom is het des te knapper dat je het zonder steun doet en niet met het topmateriaal. Zoals Frijns of Vandoorne bijvoorbeeld!

      • + 0
      • 8 feb 2013 - 08:20
  • marvin

    Posts: 270

    De McGregor/Caterham F1 kleding lijn zal pas na 23 mei te koop zijn denk ik, las een tweet van Geido vandaag.

    Giedo van der Garde ?@GvanderGarde

    My sponsor @McGregorFashion will work on a special @MyCaterhamF1 #clothingline and present this during the Monaco Grand Prix. #cool

    • + 0
    • 7 feb 2013 - 20:36

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Wie gaat de eerste race van het seizoen winnen?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar