user icon

Suzi Perry het nieuwe gezicht van Formule 1 op de BBC

  • Gepubliceerd op 21 dec 2012 16:22
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra
De BBC heeft Suzi Perry aangesteld als de nieuwe presentatrice van de Formule 1-races op de Britse publieke zender. Perry was een decennium lang het gezicht voor de MotoGP-wedstrijden op de Engelse televisie en stapt nu in als opvolger voor Jake Humphrey.

Perry: "Auto- en motorsport is mijn leven. Ik heb het echt gemist dat ik niet meer op de grid stond en ik ben heel opgewonden over deze kans bij de BBC. Samenwerken met een vooraanstaand team in de wereld van de Formule 1 is een grote eer en ik kan niet wachten om te beginnen."

De BBC maakte tevens de tien Grands Prix bekend die het volgend jaar live uitzendt. De races in China, Spanje, Canada, Groot-Brittannië, België, Italië, Japan, India en Brazilië, plus het evenement dat de Formule 1 voor 21 juli inroostert, zijn op het Britse net rechtstreeks te zien. De overige Grands Prix zijn in samenvatting te zien. Sky Sports bezit de rechten om alle races live te tonen.

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Ik ken haar verder niet, maar dat is toch een stuk leuker om naar te kijken dan Jake. :)

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 16:23
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Ken haar ook niet, maar ze schijnt bekend te zijn (al is het maar vanwege haar stringbikini, als we Google moeten geloven). Ze was jarenlang de presentatrice van de MotoGP.

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 16:35
    • redbull1

      Posts: 929

      idd ik googlede haar en kreeg dat als eerste te zien :p

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 19:06
    • Ze schijnt zich niet scheren.
      Foto\'s zijn dus nep.

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 01:09
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Normaal gesproken heeft ze een baard?

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 14:20
    • Ja,erg laag gedragen.

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 20:07
  • Laten we hopen dat ze alle races uitzenden !!

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 16:48
    • Kevin

      Posts: 4.885

      \"De BBC maakte tevens de tien Grands Prix bekend die het volgend jaar live uitzendt. De races in China, Spanje, Canada, Groot-Brittannië, België, Italië, Japan, India en Brazilië, plus het evenement dat de Formule 1 voor 21 juli inroostert, zijn op het Britse net rechtstreeks te zien. De overige Grands Prix zijn in samenvatting te zien. Sky Sports bezit de rechten om alle races live te tonen.\"

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 16:58
    • Kevin

      Posts: 4.885

      Of samengevat (scheelt leeswerk): nee, dat doen ze niet.

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 16:59
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Jammer dat dus toch slechts de helft live is. De eerdere geruchten blijken dus niet te kloppen.

    Voor medeforummers met digitenne van KPN, het zenderpakket wordt ietwat aangepast in januari. Eén van de nieuwe zenders is Antena 3, een Spaanse zender. Als je naar hun site gaat, dan valt de Formule 1 meteen op. Ik denk dat het dus ook dat ze het uitzenden op tv. Er is dus misschien nog hoop dat alles live te zien is.

    Er is echter wel een addertje onder het gras. Zo staat op de website van KPN dat zij de zenders Slam!TV, Rai Uno en TVE uit het pakket gaan halen. Nu heb ik nooit Rai Uno en TVE ontvangen, dus ik hoop dat Antena 3 wel gewoon te zien is, anders mis ik volgend jaar nog de helft van de races.

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 17:05
  • Suzi Perry is die dame van The Gadget Show op Discovery. Deze dame heeft the x-factor voor mij. Niet super knap maar op 1 of andere manier vind ik haar wel super ge*l :-)

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 17:17
    • @Pietje,
      I feel you man, i feel you ;)

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 17:37
    • redbull1

      Posts: 929

      @pietje ga ergens anders je p*rno praatjes maken en kijk anders lekker op een andere site

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 19:07
    • @Redbull1:

      Get a life

      • + 0
      • 21 dec 2012 - 21:24
    • @Redbull1: Alsjeblieft zeg.

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 03:12
    • lkr boeien... gaat erom hoe ze presenteerd en ik vond jake hier wel goed in

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 03:25
    • redbull1

      Posts: 929

      @rog & mid jullie zijn vast 12?

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 16:56
    • redbull1

      Posts: 929

      @rog & mid jullie zijn vast 12?

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 16:56
    • @Redbull1:

      Neen, ik vind jouw reactie enkel zwaar overdreven.

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 21:13
    • @Pietje

      Let er voortaan een beetje op dat er geen 18+ regel is op F1today ;) Er lopen hier ook nog kleine kinderen rond lol. @redbull1 Als je daar al niet eens tegen kunt. Jeetje.

      • + 0
      • 23 dec 2012 - 10:20
    • Je hebt gelijk l.hamilton maar daarom zei ik het ook netjes. Weet iemand wat ik bedoel, dan weten ze ook wel waar abraham de mostert vandaan haalt.

      • + 0
      • 25 dec 2012 - 17:34
  • Jammer dat twee van de drie samenvallen met Veronica. Dus voor 9 races veroordeelt tot RTL Duitsland.

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 17:40
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Kan altijd slechter, ik ben voor 9 races veroordeeld tot een internetstream. Kan geen RTL ontvangen.

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 13:01
    • redbull1

      Posts: 929

      @rudi ik ook niet jammer genoeg dat word pixels kijken :(

      • + 0
      • 22 dec 2012 - 16:58
  • Do-able!

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 19:02
  • Je kunt alle wedstrijden ook op de duitse rtl zien.
    Er zijn ook live streams van de duitse rtl .
    Als je een satelietschotel hebt dan kun je de duitse rtl gratis ontvangen.

    • + 0
    • 21 dec 2012 - 21:35

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar