user icon
user icon

Angry Birds en Star Wars sieren in Austin de Lotus E20

  • Gepubliceerd op 09 nov 2012 13:34
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Lotus gaat voor de Grand Prix van de Verenigde Staten in zee met Rovio, ontwikkelaar van de populaire Angry Birds-spellen, en Lucasfilm, producent van de Star Wars-films. De Britse renstal promoot in Austin de Angry Birds: Star Wars-game. Rovio en Lotus waren eerder dit jaar in Monaco ook al partners.

Lotus-directeur Patrick Louis: "Als team zoeken we continu de grenzen op voor onze aanpak ten opzichte van entertainment en om een beetje anders dan anderen te zijn. Met de promotie van de nieuwe Angry Birds: Star Wars-game in het aanstaande raceweekend op het Circuit of the Americas koppelen we Lotus, Rovio en Lucasfilm aan elkaar. Na de zege in Abu Dhabi denken we echt dat de Force met ons is."

Lotus merchandise kopen? Bestel het hier!

Reacties (14)

Login om te reageren
  • masf1

    Posts: 7.046

    kovaleinen misschien naar lotus??

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 13:45
    • Yannis

      Posts: 925

      Ze willen dit keer gewoon vaker dan een paar keer (of eigenlijk helemaal niet) per race in beeld komen in deze belangrijke race. They know what they are doing...

      • + 0
      • 11 nov 2012 - 11:52
  • neor2

    Posts: 1.523

    Jammer dat Red Bull dit niet meer doet, vond het prachtig om Coulthard met Superman cape op het podium van Monaco te zien staan en de pitcrew als Stormtroopers verkleed te zien :).

    Hopelijk gaat Lotus het nu net zo uitbundig doen, ik vind het wel iets toevoegen.

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 13:58
  • Ik hou van F1 en ik hou van Star Wars, maar dit... Nu ja, we zien wel.

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 14:14
  • Mirani

    Posts: 2.918

    Voor het geld dat ze nu betalen aan Lotus, hadden ze ook het team van HRT kunnen kopen. Dan krijg je Angry Birds GP, het is maar een idee voor als je geld teveel hebt.

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 14:42
    • wel met 2 flying fin\'s dan!

      • + 0
      • 9 nov 2012 - 14:46
  • Ik hoop dat het meer is dan een logootje..Pak uit man!! Jullie geld rolt toch al!! Voor die Amerikanen moet je wel wat meebrengen!!

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 15:37
  • KimiF1

    Posts: 15

    Het is voor Lotus wel belangrijk dat ze wat sponsors binnenhalen. Qua financiën kan het daar wel wat beter als ze bij de top willen blijven. Goede zet dus om voor deze GP een extra sponsor te hebben.

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 17:33
  • Raikkonnen heeft trouwens alle medewerkers van lotusf1 een tshirt gegeven in de zwart en goud livery met daarop;

    \"leave me alone i know what I\'m doing\"

    hij heeft wel humor :)

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 18:25
    • Mirani

      Posts: 2.918

      Yes yes yes yes, I\'m working all the tires...

      Moet dan wel op de achterkant staan.

      • + 0
      • 9 nov 2012 - 19:16
    • Kimi is de echte angry fin(bird)

      • + 0
      • 9 nov 2012 - 19:38
    • Lotusf1. We know what we\'re doing moet op de achterkant :)

      Ze staan trouwens 30 punten achter op mclaren in de wcc, zou erg mooi voor ze zijn als ze mclaren inhalen, gun het ze wel.

      Kunnen ze raikkonnen\'s salaris een beetje dekken.

      • + 0
      • 9 nov 2012 - 19:45
  • Als we de laatste geruchten moeten geloven komt Lotus binnenkort ook met een grote sponsor aanzetten die ze financieel weer uit de brand zou moeten kunnen helpen. In ieder geval helpen alle kleine beetjes en als ze wederom voor de hoge plaatsen kunnen strijden in Austin zal dat alleen maar meehelpen.

    • + 0
    • 9 nov 2012 - 19:21
    • Yannis

      Posts: 925

      Zou mooi zijn. Ik denk dat de overwinning van Raikkonen ze inderdaad niet slecht uit kwam. Over het gehele seizoen bezien hadden ze er ook wel \"recht\" op.

      Hoewel er vaak verhalen zijn over schulden e.d. zie ik dit team wel overleven; er staan al een aantal goede namen op de auto, de driver line-up spreekt aan en is van goede kwaliteit (vooral als GJ wat minder gaat botsen, maar dat zie ik er nog wel van komen) en de auto strijd mee voorin. Daarmee onderscheiden ze zich toch van andere teams in nood en dan doel ik met name op Marussia en HRT. Die gaan het van de winter pas echt zwaar krijgen.

      • + 0
      • 11 nov 2012 - 11:59

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar