user icon
user icon

F1Today.nl wenst iedereen prettige Kerstdagen!

  • Gepubliceerd op 24 dec 2011 17:39
  • comments 20
  • Door: Robin Smeets
Het seizoen in de Formule 1 zit er al enkele weken op, het jaar 2011 is ook bijna voor. Bij F1Today.nl blikken we nog altijd volop terug op de afgelopen autosportseizoenen en zijn we achter de schermen druk bezig met updates aan de site die binnen enkele weken ook voor jullie zichtbaar zullen worden.

Voordat het zover is komen er eerst nog enkele feestelijke dagen aan. Er mag dan wel geen sneeuw liggen dit jaar, Kerstmis blijft een speciaal feest. Namens iedereen van F1Today.nl wensen wij jullie dan ook een mooi Kerstfeest en fijne dagen toe.

Reacties (20)

Login om te reageren
  • iedereen het zelfde gewenst.
    en dat er nog veel en leuk gereageerd mag worden.

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 18:44
  • Iedereen het zelfde gewenst en ik krijg al de kriebels voor 2012 wat een voor spannende races we krijgen ;). Zo wel in de f1, maar ook de klasses zoals de DPP, nascar, indycar en ga maar zo door.

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 20:19
  • Vrolijk kerst feest voor een ieder.
    Maak er een paar leuke dagen van.

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 20:59
  • pokerface

    Posts: 584

    Iedereen prettige feestdagen toegewenst.

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 21:05
  • F1joris

    Posts: 398

    Ook namens mij hetzelfde voor jullie allemaal !, echt voor iedereen. F1 is uiteindelijk niet echt heel belangrijk, (p.s. dat Vettel ook in 2012 die McL\'s en die rooie autootjes behind laat).

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 22:34
  • Iedereen fijne kerstdagen gewenst! op een leuk F1 seizoen met veel winst voor mijn 2 favo\'s !

    • + 0
    • 24 dec 2011 - 22:51
  • iedereen prettige feestdagen gewenst en op naar 2012

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 01:14
  • Iedereen de beste wensen voor 2012!

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 12:47
  • Iedereen fijne feestdagen en alvast het beste voor volgend jaar.
    mogen we hopen op een jaar vol spanning in het formule 1 seizoen.
    Hopelijk een spannende Dakar Rally en dat de Big Three dicht bij elkaar zitten volgend jaar ( Red Bull Ferrari en McLaren )

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 13:22
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Prettige kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar! Dat Hamilton maar weer kampioen moge worden. :D

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 14:11
  • gabini

    Posts: 783

    Namens mij, wens ik iedereen een vrolijke KERSt & een F1antastisch nieuwe jaar!

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 15:01
  • Dat in 2012 Alonso zich voor de 3e keer mag kronen als Wereldkampioen! :D

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 15:31
    • Alonso gun ik het wel, alleen die rooie rakkers niet. ;-)

      jongens allemaal gezond 2012 ingaan en uitkomen he!

      • + 0
      • 25 dec 2011 - 15:41
    • v6power

      Posts: 689

      Hahaha, het is het feest van de vrede, maar ik gun het iedereen, behalve McL. Het warme rood is volgens mijn mening toch nog steeds mooier dan het kille en koude grijs hahaha, fijne feesten gewenst en op naar 2012, veel F1 plezier in het nieuwe seizoen.

      • + 0
      • 25 dec 2011 - 18:58
  • EEn heel mooi 2012 toegwenst!Op naar februari; lekker bekvechten nav verwachtingen nav teststijden [zegt helemaal niks, haha], speculeren of die gekke sidepods opdie nieuwe Ferrari wel of niet gaan werken, de nieuwe kleuren van Williams en Marussia, de extreme neus van de nieuwe McL. Mooi, lelijk.... Kimi die het wel of niet gaat maken...
    Was het maar vast februari, dan is de voorpret altijd op zn mooist!

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 15:44
  • Jiri

    Posts: 66

    De beste wensen voor 2012 aan iedereen.
    Prettige feestdagen.

    • + 0
    • 25 dec 2011 - 16:21
  • Rupke

    Posts: 3

    Allemaal een goede kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar!
    En laten we hopen dat Ferrari dit jaar de plank niet mis slaat!
    Ik zou het geweldig vinden als we dit jaar een competitie krijgen tussen 4 teams...
    Ferrari, Red Bull, McLaren, Mercedes...misschien kunnen zelfs Williams en Lotus meekomen...
    Kortom 2012 wordt een geweldig race jaar!

    • + 0
    • 26 dec 2011 - 10:33
  • Rupke

    Posts: 3

    Dat de Red Bull\'s het komend jaar maar veel tegen die Italiaanse vlag aan mogen kijken....

    • + 0
    • 26 dec 2011 - 10:42
  • Supa

    Posts: 1.634

    Beste wensen!

    • + 0
    • 26 dec 2011 - 21:53

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar