user icon
user icon

Lewis Hamilton eindigt moeizaam seizoen in mineur

  • Gepubliceerd op 27 nov 2011 18:23
  • comments 15
  • Door: Robin Smeets
Het seizoen van Lewis Hamilton is vandaag tijdens de Grand Prix van Brazilië tot een vroegtijdig einde gekomen. De Brit moest na 48 ronden opgeven met een kapotte versnellingsbak. Desondanks heeft Hamiltonl wel genoten van zijn race op Interlagos.

"Het was een interessant jaar en ik heb alles gegeven, ook vandaag", verklaarde Hamilton tegenover de BBC. "Ik heb genoten van de race, maar ik kreeg al vroeg in de race te kampen met een probleem aan mijn versnellingsbak. Het is jammer voor het team dat we geen extra punten hebben gescoord."

"Het is een lang jaar geweest en ik kijk nu uit naar wat tijd met vrienden en familie. Daarna zal ik weer hard gaan trainen om in 2012 meteen goed voor de dag te komen."

Reacties (15)

Login om te reageren
  • F1McLaren

    Posts: 631

    Jammer, volgend jaar wordt hij gewoon Wereldkampioen. En het maakt nu toch niet meer uit, alles is al beslist.! En 2e kon hij ook niet meer worden..

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 18:24
    • Dus Hamilton wordt kampioen? Ga jij dat even aan Vettel, Webber, Button en Alonso uitleggen?

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 18:28
    • Gaan we voorspellingen doen? Ik zeg Button wordt kampioen!

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 18:43
    • Nou ik denk toch echt dat De la Rosa een grote kans maakt.

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 18:46
  • Interlagos en Hamilton gaat ook niet echt samen..

    En dit is wat men in interlagos regen noemt ?? :P geen druppel gezien man

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 18:33
    • Sparrow

      Posts: 3.592

      En toch is ie er in de laatste race kampioen geworden... ;)

      Maar buiten dat, lijkt het circuit hem ook niet helemaal positief gezind.

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 21:24
    • In 2009 is Hamilton toch van P17 naar P3 gereden. In diezelfde race Button van P16 naar 5 en Vettel van P15 naar P4 (doe ik even uit me hoofd, was die regen quali) Dus Interlagos is niet alleen negatief voor Hamilton.

      • + 0
      • 28 nov 2011 - 13:21
  • pokerface

    Posts: 584

    Ach ja overmacht.

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 18:35
  • Supa

    Posts: 1.599

    Lewis kon hier niks aan doen..

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 18:56
  • F1Magic

    Posts: 339

    L.Hamilton, wat zul jij balen!
    No hard feelings.

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 19:01
  • v6power

    Posts: 689

    Hij heeft ervan genoten, ik ook hahahaha...

    • + 0
    • 27 nov 2011 - 19:36
    • Jij hebt wel erg veel moeite om berichten te posten die ergens op slaan he?

      Ik pak er even je laatste posts bij;
      \"Hamilton heeft niemand de mond gesnoert, hij won omdat Vettel niet heeft meegestreden om de winst, dus niet zo hoog van de toren blazen.....\"
      \"Jammer dat Vettel niet bij was, Hamilton had niet gewonnen......\"
      \"Nu weet ik wat Hamilton bedoelde met te zeggen dat hij de snelheid heeft om Vettel te verslaan, de Red Bull Racing van Vettel staat gewoon stil haha, lol.....\"
      \"De McLarenfans vinden dit seizoen gewoon niks omdat er geen McLaren WK is geworden. Moest het een McLaren zijn die met het Nr1 was gaan lopen dan was het een super seizoen geweest, man man man. Jongen ga gewoon bowlen of zo.....\"
      \"Met zijn pipo de clownpak staat hij goed op de vierde plaats....in de kwalificatie dan, morgen heeft hij weer een ander pak aan.....\"

      Volgens mij heb jij een obsessie met McLaren, maar zeer zeker een met Hamilton, ik zie je nooit, maar dan ook nooit iets positiefs posten over het team of de coureur die jij zou supporten.

      Het enige wat ik je mee kan geven mannetje, get a life, zoek een vriend, ik kan me overigens ook totaal geen inbeelding maken van het feit dat jij van 1975 zou zijn, eerder van 1995 of iets dergelijks.

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 21:23
    • Michael

      Posts: 1.434

      Iedereen is vrij om hier te posten als hij een account heeft. De redactie kan beoordelen of het door de beugel kan.
      Maar elke keer weer als jij iets leest over Lewis dat je niet aanstaat dan is het forumlid:
      Volgens mij ben je dit, ben je dat, ben je zo. Waarom altijd iemand aanvallen en typeren naar een bepaald niveau of verdacht maken. Als je er niet tegen kan lees het dan niet of neem een ander idool die altijd aan de top staat m4e.

      • + 0
      • 27 nov 2011 - 22:56
    • @mika4ever

      klinkt die 1e zin je niet bekend in de oren?? wat heb jij je voor schut gezet zeg

      • + 0
      • 28 nov 2011 - 16:28
  • Erg jammer dat hij uitviel met bakproblemen! Ik had graag willen zien waar zijn strategie hem had kunnen brengen. Deze finish geeft wel een beetje zijn seizoen weer. Volgend jaar staat ie er weer gewoon!

    • + 0
    • 28 nov 2011 - 00:11

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.134
  • Podiums 88
  • Grand Prix 111
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (35)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar