user icon

Force India houdt coureurs nog tot Brazilië in spanning over 2012

  • Gepubliceerd op 10 nov 2011 14:41
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
De rijders van het team van Force India hoeven komend weekend nog geen zekerheid over hun toekomst te verwachten. Teambaas Vijay Mallya had de intentie om in Abu Dhabi de knopen over de line-up voor 2012 doorgehakt te hebben, maar hij is er nog niet uit.

Daarom heeft hij Paul di Resta, Adrian Sutil en Nico Hülkenberg gevraagd om nog even geduld te betrachten. “We weten het niet. Het laatste nieuws is dat ze het besluit in de weken tussen Abu Dhabi en Brazilië nemen”, vertelde Hülkenberg aan persbureau SID.

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Nou, ik zou het wel weten als ik Sutil was: zoveel mogelijk babbelen met de nog beschikbare teams aankomend weekend!

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 14:58
    • @ Rudi84: Als ik Nico Hülkenberg was zou ik snel kijken of er nog een DTM of een Indy stoeltje vrij is!

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 15:11
  • gewoon belachelijk dit....

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 14:59
  • maar dat was de afspraak toch niet?!!!!!!!!

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 15:47
  • george75

    Posts: 164

    Wat een onbetrouwbare hond is dat zeg. Pas zekerheid durven geven als alle andere stoeltjes al zijn bezet. Die man heeft dus geen respect voor zijn coureurs.

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 15:57
    • Calvinh

      Posts: 2.263

      T\'is alleen jammer dat dit al meerdere seizoenen wordt aangehouden en al ruim van te voren (Meerdere maanden) bekend was, dus de coureurs hadden, wanneer ze wouden, zelf ook iets kunnen ondernemen.

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 18:41
  • De F1Today Poll spreekt hoe het moet zijn

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 15:57
    • george75

      Posts: 164

      dan weet ie het volgende week al

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 16:03
    • Stri

      Posts: 2.398

      @remco dat kan dan jou mening zijn, ik deel die echter niet :p

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 16:12
    • ik ook niet hoor bij de 17%.:)

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 16:35
    • Het valt me op dat de meer serieuze F1 volgers die op niveau hier discussieren een voorkeur hebben voor Sutil - Di resta...

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 17:29
    • Stri

      Posts: 2.398

      Tsjah, ik geloof gewoon niet dat hülkenberg het beter gaat doen dan Sutil. In zijn eerste seizoen had hij genoeg moeite met Barrichello die ik toch net iets lager inschat dan Sutil. Dan maakt Di Resta op mij een betere indruk. Waarom zou je Sutil er dan uitgooien voor iemand die wellicht minder punten gaat pakken. Met Sutil heb je gewoon gegarandeerd een puntenpakker in huis.

      Mensen staren zich vaak blind op die ene pole en het feit dat Hülkenberg het in de opstapklasses goed deed, maar dat is natuurlijk geen garantie. En wat had die pole nou echt voor waarde?

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 22:07
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Als je het mij vraagt zou ik Di Resta en Hulkenberg in die wagen zetten. Sutil zou ik graag zien samen met Raikkonen in de Williams.

      • + 0
      • 11 nov 2011 - 10:24
    • @ szixxx: Dat je wilt dat Sutil en Raikonen samen bij Williams gaan rijden is grappig maar natuurlijk niet realistisch. Het zal Maldonado met Raikonen of Sutil worden.

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 07:17
  • Niet alleen de coureurs blijven in spanning.....

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 16:05
  • Stri

    Posts: 2.398

    Waarom is dit een dagelijks terugkerend nieuwsbericht? Correct me in im wrong, maar dit hebben we toch al duizend keer gelezen? Maak er dan een echte forumconstructie van en maak topics waar we dagelijks op kunnen reageren en het nieuws in het desbetreffende topic geupdate kan worden...

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 16:13
    • Stri

      Posts: 2.398

      Mum nu ik het teruglees... Vind ik dat ik best een behoorlijke zeikerd aan het worden ben :p

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 16:14
    • Zeikerd of niet, ergens heb je best wel een punt. Uiteraard is het F1today te doen om bezoekers te lokken, maar ze splitsen berichten eindeloos op en geven die dan weer over 4 verschillende dagen, ze posten hetzelfde nieuws soms 2x onder een iets andere vorm etc etc.

      Ik kom hier dan ook niet echt voor de nieuwswaarde maar vooral om te discussiëren over een sport.

      • + 0
      • 10 nov 2011 - 16:17
    • Inderdaad, we hebben minimaal 4 partijen welke deze topic kunnen aankaarten, VM, Hulk, Sut en Di R. Geeft de media dus 4 berichtjes over een lopende zaak..... Zo vul je magazines, kranten en websites....

      • + 0
      • 11 nov 2011 - 10:22
  • Gewoon zo laten die line-up... Als Hulkenberg zo goed is als dat ze zeggen, dan had ie halverwege dit seizoen wel ergens anders kunnen racen, of al een contract op zak!

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 23:07
  • Mirani

    Posts: 2.978

    Ik ga voor Di Resta en Hulkenberg.

    Niks ten nadele van Sutil, maar persoonlijk ligt daar mijn voorkeur. Ook omdat ik denk dat het alleen maar goed kan zijn voor Sutil om eens te gaan rijden voor een ander team. De vraag alleen is, welk team?
    Al jaren wilt Sutil weg bij Force India, maar elk jaar komt de kans bij een een topteam er niet. En hoe langer hij blijft, hoe kleiner de kans wordt dat er een topteam een keer naar Sutil gaat omkijken.

    Misschien Williams naast Raikkonen? Misschien Lutos (nu nog Renault)? Ik weet het niet. Ook hoop ik dat Hulkenberg zijn kans krijgt om terug te keren in F1. Persoonlijk verwacht ik het ook een beetje dat hij volgend jaar rijdt inplaats van Sutil. Hulkenberg heeft in de opstap klasses bewezen een groot talent te zijn, al is dat nog geen garantie, mag je toch verwachten dat hij het goed zal gaan doen.

    • + 0
    • 10 nov 2011 - 23:15

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 289
  • Podiums 0
  • Grand Prix 105
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 19 aug 1987 (33)
  • Geb. plaats Emmerich am Rhein, Duitsland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,84 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar