user icon
user icon

Formule 1-coureurs houden minuut stilte ter ere van Wheldon en Simoncelli

  • Gepubliceerd op 29 okt 2011 19:42
  • comments 10
  • Door: Robin Smeets
Morgen voorafgaande aan de Grand Prix van India zal één minuut stilte worden gehouden ter ere van de overleden IndyCar-coureur Dan Wheldon en de omgekomen MotoGP-rijder Marco Simoncelli. Whelon overleed twee weken geleden tijdens de seizoensfinale in Las Vegas, terwijl Simoncelli vorig weekend om het leven kwam bij een crash in Maleisië.

Verschillende Formule 1-coureurs rijden met een rouwband om hun arm of met een aangepaste helm. Zo heeft Jarno Trulli een geheel nieuw kleurschema voor zijn helm laten maken ter nagedachtenis aan Simoncelli.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • TJ

    Posts: 619

    Mooi initiatief, maar als de coureurs voorafgaand aan de race een minuut stil zijn, dan neem ik aan dat de motoren wel al aan staan? Benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    • + 0
    • 29 okt 2011 - 20:19
    • dan gaan de lichten uit maar blijven ze 1minuut stil staan

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 20:21
    • pokerface

      Posts: 584

      LOL en dan een Belg die dat niet weet die een 1 minuut voorsprong heeft in de eerste ronde ;). En Olav Mol die dan roept: \"Kijk die belg eens hard gaan zeg.\"

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 20:48
    • TJ

      Posts: 619

      \"D\'ambrosio is erg goed weg. Vettel lijkt een slechte start te hebben, en ook Webber heeft moeite om zijn teamgenoot en wereldkampioen 2010 en 2011 bij te houden. Ook bij de rest van het veld lijkt er een gebrek aan grip. Wij gaan er even tussenuit voor de reclame, maar u kunt in dat kleine schermpje de race blijven volgen. Tot zo.\"

      Ik vond die 5 ere rondjes van de indy ook erg mooi. Had zoiets ook wel verwacht van de F1.

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 21:31
    • pokerface

      Posts: 584

      @TJ denk je dat de F1 reclames erg zijn? Ik heb de hele indyrace teruggezien op youtube en ik kan je zeggen daar zijn die 6 reclame blokjes van RTL niets bij... Ik begrijp natuurlijk wel dat het hinderlijk is, daarom switch ik tijdens de reclame ook naar de BBC.

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 21:53
  • dat zal waarschijnlijk zijn voor het opstellen op de startgrid en ergens bij de parade zijn, heb ik zo;n vermoeden

    • + 0
    • 29 okt 2011 - 21:18
  • Brok in mijn keel tijdens de 1 minuut stilte ...

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 10:16
    • ik kijk op rtl en daar heb je er helemaal niks van gemerkt

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 12:49
  • Robbert89

    Posts: 305

    Whelon?

    • + 0
    • 31 okt 2011 - 20:24

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar