user icon

Formule 1-coureurs houden minuut stilte ter ere van Wheldon en Simoncelli

  • Gepubliceerd op 29 okt 2011 19:42
  • comments 10
  • Door: Robin Smeets
Morgen voorafgaande aan de Grand Prix van India zal één minuut stilte worden gehouden ter ere van de overleden IndyCar-coureur Dan Wheldon en de omgekomen MotoGP-rijder Marco Simoncelli. Whelon overleed twee weken geleden tijdens de seizoensfinale in Las Vegas, terwijl Simoncelli vorig weekend om het leven kwam bij een crash in Maleisië.

Verschillende Formule 1-coureurs rijden met een rouwband om hun arm of met een aangepaste helm. Zo heeft Jarno Trulli een geheel nieuw kleurschema voor zijn helm laten maken ter nagedachtenis aan Simoncelli.

Reacties (10)

Login om te reageren
  • TJ

    Posts: 619

    Mooi initiatief, maar als de coureurs voorafgaand aan de race een minuut stil zijn, dan neem ik aan dat de motoren wel al aan staan? Benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    • + 0
    • 29 okt 2011 - 20:19
    • dan gaan de lichten uit maar blijven ze 1minuut stil staan

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 20:21
    • pokerface

      Posts: 584

      LOL en dan een Belg die dat niet weet die een 1 minuut voorsprong heeft in de eerste ronde ;). En Olav Mol die dan roept: \"Kijk die belg eens hard gaan zeg.\"

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 20:48
    • TJ

      Posts: 619

      \"D\'ambrosio is erg goed weg. Vettel lijkt een slechte start te hebben, en ook Webber heeft moeite om zijn teamgenoot en wereldkampioen 2010 en 2011 bij te houden. Ook bij de rest van het veld lijkt er een gebrek aan grip. Wij gaan er even tussenuit voor de reclame, maar u kunt in dat kleine schermpje de race blijven volgen. Tot zo.\"

      Ik vond die 5 ere rondjes van de indy ook erg mooi. Had zoiets ook wel verwacht van de F1.

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 21:31
    • pokerface

      Posts: 584

      @TJ denk je dat de F1 reclames erg zijn? Ik heb de hele indyrace teruggezien op youtube en ik kan je zeggen daar zijn die 6 reclame blokjes van RTL niets bij... Ik begrijp natuurlijk wel dat het hinderlijk is, daarom switch ik tijdens de reclame ook naar de BBC.

      • + 0
      • 29 okt 2011 - 21:53
  • dat zal waarschijnlijk zijn voor het opstellen op de startgrid en ergens bij de parade zijn, heb ik zo;n vermoeden

    • + 0
    • 29 okt 2011 - 21:18
  • Brok in mijn keel tijdens de 1 minuut stilte ...

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 10:16
    • ik kijk op rtl en daar heb je er helemaal niks van gemerkt

      • + 0
      • 30 okt 2011 - 12:49
  • Robbert89

    Posts: 305

    Whelon?

    • + 0
    • 31 okt 2011 - 20:24

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar