user icon
user icon

Button neemt geen genoegen met podium in India: "Alleen winst telt"

  • Gepubliceerd op 28 okt 2011 09:21
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
McLaren-coureur Jenson Button is gemotiveerd tot op het bot om in India sterk te presteren. De Brit gelooft dat zijn MP4-26 uitermate geschikt is voor het nieuwe Buddh International Circuit en met minder dan de eerste plek op zondag neemt hij geen genoegen.

Button: “Alleen de winst telt. Het podium alleen is niet genoeg, ik ben alleen blij met een zege. We hebben een geweldige auto en in Suzuka viel alles op zijn plaats. Zuid-Korea was dan weer het tegenovergestelde, maar gaat vaker wel goed dan niet. Ik hoop weer op de hoogste trede te staan in India, dat is het doel. Het zou geweldig zijn als ik de boeken in ga als eerste winnaar van een Grand Prix in India, ik kijk er al naar uit.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Laten we voorop stellen dat Button een fenomenaal seizoen aan het rijden is... maar!!.. ik denk dat Hamilton op de weg terug is en we weten allemaal dat Hamilton in de basis sneller is dan Button. Ik verwacht dan ook eerder van Hamilton een overwinning dan van Button.

    We gaan geen knotsgekke regenraces krijgen of bizarre strategische situaties ofzo. Ik verwacht geen SC, maar gewoon een normale race zonder gekke incidenten. Ik schat de kans eerder in op 60% kans dat Vettel wint, en 40% kans voor Hamilton.

    • + 0
    • 28 okt 2011 - 09:35
    • ThumbsUp

      Posts: 745

      Maar nu kan het wel lukken voor Button, aangezien Hamilton nu een 3 plaatsen grid penalty heeft. Helaas eingeschuld dikke bult. Maar had hem toch graag vooraan gezien. Hamilton moet nu wel voor pole gaan. Anders wordt het helaas niets deze race. Maak er maar 25% van. ;)

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 10:34
    • Ja, ik lees het net inderdaad. Dat maakt de zaken totaal anders. Ik zeg 80% Vettel, 15% Button en 5% voor Hamilton.

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 11:08
    • Gutierrez

      Posts: 114

      @ Thumpsup, precies op dat moment stonden de lichten op groen kerel, dus waarom de kinderachtige opmerking eigen schuld dikke buld?

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 11:08
    • ThumbsUp

      Posts: 745

      @Gutierrez, Sorry heb het zelf niet gezien. En even voor de duidelijkheid ik ben ook voor Hamilton. Het was niet kinderachtig bedoeld of zo. Maar als er wel mensen op de baan stonden zoals in het andere bericht staat dan is het toch geen misplaatste reactie?! Niet meteen zo op je teentjes getrapt dan hè!

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 11:40
    • szixxx

      Posts: 4.753

      @Thumbs Up:

      Ach zo reageren veel Hamilton fans als het er maar een beetje op lijkt dat je hem aanvalt want hoe haal je het in je hoofd de grote Hamilton te bekritiseren. /Sarcame modus uit

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 15:49
    • szixxx

      Posts: 4.753

      In bovenstaand bericht kun je de naam \"Hamilton\" trouwens naar eigen wens verwisselen met een coureur naar keuze ;-)

      • + 0
      • 28 okt 2011 - 15:53
  • Wie had dat gedacht dat Jenson far out beter is dan Lewis,gotta hurt fanboyssss

    • + 0
    • 29 okt 2011 - 07:43

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 37
  • Podiums 0
  • Grand Prix 41
  • Land GB
  • Geb. datum 19 jan 1980 (40)
  • Geb. plaats Frome, Somerset, GB
  • Gewicht 72 kg
  • Lengte 1,82 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar