user icon
user icon

Webber: "Druk hoger op Vettel voor 2012, hij verdedigt een titel"

  • Gepubliceerd op 27 okt 2011 10:47
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra
Red Bull Racing-rijder Mark Webber is het niet eens met de stelling dat hij onder druk staat om volgend jaar eindelijk teamgenoot Sebastian Vettel af te troeven. “Ik denk dat de druk op hem hoger is dan op mij voor 2012, hij verdedigt zijn titel”, aldus de Australiër in Mid Day.

Hoe dan ook, 2011 is nog niet afgelopen en dat moet eerst goed afgesloten worden. Webber mikt op zijn eerste zege van dit jaar en heeft de tweede plek in het kampioenschap in zijn vizier. “Het hele team staat achter me om die positie achter Seb te bemachtigen. Met de constructeurstitel en het kampioenschap bij de coureurs reeds op zak zou een één-twee in de eindstand bij de rijders een fantastische manier zijn om deze jaargang af te ronden.”

Reacties (13)

Login om te reageren
  • \'Druk hoger op Vettel voor 2012, hij verdedigt een titel\'

    En wat doet hij nu dan?

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 10:56
    • erg rare titel weer.. want in de tekst staat het wel goed

      “Ik denk dat de druk --->op hem<-- hoger is -->dan op mij<-- voor 2012, hij verdedigt zijn titel”

      Ik dacht precies hetzelfde als jouw toen ik de titel las xD

      • + 0
      • 27 okt 2011 - 11:18
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Pff, echte koppensnellers hier idd.

      • + 0
      • 27 okt 2011 - 11:20
  • Geen woorden maar daden, denk ik dan.

    Wat een gelul in de ruimte van Webber, was een pussy zeg. Dat was dit jaar toch hetzelfde?! Dit jaar verdedigde hij ook zijn titel en was de druk misschien wel hoger om als jongste coureur twee keer WK te worden!

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 11:08
    • Sprokkel

      Posts: 517

      Noem liever de redactie pussy\'s, die zijn het tenslotte die dit soort titels uit totaal uit hun verband gerukte uitspraken van rijders maken. (of beter nog, uit artikelen van ANDERE media)

      • + 0
      • 27 okt 2011 - 12:35
  • veldt000

    Posts: 180

    lijkt wel of F1today iemand van de Telegraaf heeft aangenomen voor de koppen.... pffffffffff Nu snap ik wel dat personen (voetballers, F1 coureurs, politici etc..) zeggen dat één en ander uit zijn verband is getrokken.

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 12:00
  • slevin

    Posts: 140

    dit soort titels en berichten krijg je als de redactie geen Engels beheerst en gebruikt maakt van Google vertaal...

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 12:49
  • Triest dit. Het eigenlijke artikel is veel genuanceerder. Als je tussen de lijnen door leest, zegt Webber gewoon dat Vettel meer druk heeft omdat hij een wk is en Webber een minder seizoen heeft gedraaid. Hij heeft dus niets meer te verliezen en kan alleen maar positief opvallen volgend jaar.

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 16:18
  • Ik vind het niveau van de site de laatste tijd zoiezo al achteruit gaan. Titels om je lekker te maken zodat je gaat lezen, en dan erachter komen dat de teksten ook nog eens slecht zijn vertaald en uit hun verband zijn gerukt. Wat is hier de reden van Redactie???

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 17:37
  • Kenney

    Posts: 2.187

    Het is idd triest. Ik kom hier nog maar alleen om de reactie´s te lezen, want dat is wel positief aan deze site. Als ik een artikel zie met 0 reactie\'s die ik hem soms zelfs niet open. Het interessantste aan deze site is de mening van de bezoeker. Als je puur nieuws zoekt zit je hier niet goed ...

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 18:45
  • Ysbrand

    Posts: 207

    Beetje Telegraaf idee de laatste tijd..

    • + 0
    • 27 okt 2011 - 21:47

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 1.384
  • Podiums 54
  • Grand Prix 112
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar