Video: IndyCar-coureurs eren overleden Dan Wheldon
- Gepubliceerd op 17 okt 2011 01:14
-
17
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Reacties (17)
Login om te reageren-
Verdomme! Niet te geloven dit. Heb paar maand terug nog met hem gekletst op twitter. Kreeg een bericht dat hij het waardeerde dat ik fan was en kletste veel met zijn zus. Kan het niet geloven.
Aanhalingstekens zijn omdat het via internet natuurlijk anders is dan in real life. Ben er best kapot van en kende hem niet persoonlijk. Ongeloofelijk.
Coureurs van Indycar omschrijven de 4 kwalificatieronden vaak als zwaarste die er zijn. Ik weet zeker dat deze 5 nog velen malen zwaarder waren!
Ben sprakeloos, gelukkig kan ik typen. Ben normaal niet zo emotioneel maar vind dit echt zwaar kut! Nogmaals, ongeloofelijk. En dan vooral hoe het word afgesloten, dat zijn zoontjes erbij waren en zijn vrouw.
Soms is het zó oneerlijk! Kan het niet beschrijven. (ja, deze lap tekst wel maar niet wat ik voel of zou willen zeggen).
Heb diep respect voor hoe hij word geëerd. En hoop dat dit niet nooit weer gebeurt in autosport. Af en toe een zware crash kan blijven, maar dat er mensen overlijden dat moet en mag niet meer mogelijk zijn!- + 1
- 17 okt 2011 - 01:38
-
Verdomme! Niet te geloven dit. Heb paar maand terug nog met hem gekletst op twitter. Kreeg een bericht dat hij het waardeerde dat ik fan was en kletste veel met zijn zus. Kan het niet geloven.
Aanhalingstekens zijn omdat het via internet natuurlijk anders is dan in real life. Ben er best kapot van en kende hem niet persoonlijk. Ongeloofelijk.
Coureurs van Indycar omschrijven de 4 kwalificatieronden vaak als zwaarste die er zijn. Ik weet zeker dat deze 5 nog velen malen zwaarder waren!
Ben sprakeloos, gelukkig kan ik typen. Ben normaal niet zo emotioneel maar vind dit echt zwaar kut! Nogmaals, ongeloofelijk. En dan vooral hoe het word afgesloten, dat zijn zoontjes erbij waren en zijn vrouw.
Soms is het zó oneerlijk! Kan het niet beschrijven. (ja, deze lap tekst wel maar niet wat ik voel of zou willen zeggen).
Heb diep respect voor hoe hij word geëerd. En hoop dat dit niet nooit weer gebeurt in autosport. Af en toe een zware crash kan blijven, maar dat er mensen overlijden dat moet en mag niet meer mogelijk zijn!- + 0
- 17 okt 2011 - 01:38
-
gewoon kippenvel en stil na dit filmpje.dat zoiets moest gebeuren....
- + 1
- 17 okt 2011 - 02:46
-
deze kop kan echt niet..http://www.destentor.nl/sport/9685110/Crash-wordt-autocoureur-Wheldon-fataal.ece
- + 0
- 17 okt 2011 - 02:54
-
Staat er nu dat hij zelf de oorzaak van de crash was?!
- + 0
- 17 okt 2011 - 09:13
-
idd dat staat er.
- + 0
- 17 okt 2011 - 11:19
-
Wat nog het erge is is dat jullie op sites als de stentor kijke? Met zon naam verwacht je tog alleen maar lulverhalen!
- + 0
- 17 okt 2011 - 12:58
-
Ik kende die site niet eens tot vandaag dus hou je commentaar lekker voor jezelf
- + 0
- 17 okt 2011 - 17:50
-
God Nam Dan Wheldon van ons Omdat die wilde leren Autoracen van de Allerbeste Indycar Coureur Ooit RIP.
- + 0
- 17 okt 2011 - 04:45
-
Was inderdaad wel een mooi moment ja, vooral op het moment dat de doedelzak muziek begint te spelen.
- + 0
- 17 okt 2011 - 08:13
-
Heftig dit .......
- + 0
- 17 okt 2011 - 08:22
-
Zeer emotioneel dit, ongelooflijk
- + 0
- 17 okt 2011 - 08:35
-
Helaas, is dit ook een van de emoties van autosport, de harde realiteit.
Race on Dan, RIP.- + 0
- 17 okt 2011 - 09:16
-
janken dit. en mooi hoe de amerikanen hiermee omgaan. ik hou daar van, van zo\'n \'spontaan\' eerbetoon en zo. Verbroedering, one of us-gevoel.
@Robbert89: respect voor je comment en dat je zo onder de indruk ervan bent. Je eindigt echter met dat dit \'MOET en MAG niet meer mogelijk zijn\'. Maar juist daar zit een essentieel onderdeel vh racen. Dat het levensgevaarlijk is [zo was t vroeger] maar ik zeg nu \'dat het levensgevaarlijk kan zijn.\'
Racen hoort gevaarlijk te zijn Robbert89, dat is 1 vd ingredienten waardoor dit zo\'n mooie sport is. Zonder gevaar valt een hele belangrijke peiler weg vd essentie vh racen.
Don\'t get me wrong; ik ben er ook echt door aangeslagen. Het blijft toch iedere keer weer heel intens als er eentje sterft. en als ik dan aan die vrouw en die 2 kleine mennekes denk...echt heel, heel erg. Dan Wheldon is ineens 1vd verongelukten. Zo\'n gek idee..- + 0
- 17 okt 2011 - 11:54
-
De Indy 500 van 2005 was de 1e indycar race die ik fanatiek volgde en ik had na Dan\'s overwinning zo\'n diepe respect voor die man. Ik moet toegeven dat ik dit filmpje eerst en daarna nog eens met Overcome van Live erachter. Bij beide moesk een traantje wegpinken.
You will be missed Dan! Sincere thoughts go to Susie, Sebastian and Oliver for a loving husband and father- + 0
- 17 okt 2011 - 13:03
-
Erg mooi eerbetoon. Altijd erg schokkend als zoiets gebeurt, ook al lijkt het zo ver weg.
- + 0
- 17 okt 2011 - 23:57
-
Mooi eerbetoon. Ken de naam en weet dat ie een bekende is uit de IndyCar serie, maar verder niet. Voor nabestaanden natuurlijk verschikkelijk.
- + 0
- 18 okt 2011 - 00:34
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Posts: 305
Verdomme! Niet te geloven dit. Heb paar maand terug nog met hem gekletst op twitter. Kreeg een bericht dat hij het waardeerde dat ik fan was en kletste veel met zijn zus. Kan het niet geloven.
Aanhalingstekens zijn omdat het via internet natuurlijk anders is dan in real life. Ben er best... [Lees verder]