Jerome D'Ambrosio: "We verliezen overal teveel tijd"
- Gepubliceerd op 15 okt 2011 16:45
-
17
- Door: Robin Smeets
"Op dit moment snappen we er allemaal niet veel van", verklaarde D'Ambrosio tegenover Autosport. "We hebben gewoon niet voldoende snelheid. Het is niet in één sector, maar gewoon overal. We moeten de data grondig analyseren en de situatie begrijpen. Ik heb overal een gebrek aan grip en ik denk dat er iets écht mis is."
"Ik moet er echter niet te lang over doorgaan. Ik moet me concentreren op de race en alles uit mezelf en de auto halen. Iedereen heeft wel eens slechte dagen en het belangrijkste is dat we er van leren zodra we weten wat het precies is."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (17)
Login om te reagerenPosts: 640
Rijd deze man formule1 , helejaar niets gezien of gehoord?
Posts: 363
Ah een echte F1 fan dus....
Posts: 10.089
hij is i.i.g. meer in beeld geweest dan Di Grassi, ik kwam er vorig jaar in brazilie achter dat Di Grassi in de Virgin racete.. en toen werd me ook verteld dat die het hele jaar al in die auto zat
Posts: 10.412
nee is die belg met die frietkraam.:P
Posts: 211
@alonso: wij hebben tenminste nog een kraam. Bij jullie komt het uit de Muur. :-P Grapje he...
Tja, het tweede deel vh seizoen valt hij wel wat tegen. Maar met beter materiaal kan hij Mss meer...
Posts: 1.403
De reden dat je zo\'n debiel commentaar heeft zal te maken hebben dat je 1. een omhooggevallen hollander bent. 2. uberhaupt debiel bent en dus zowiezo ook niks van F1 kent. Innige deelneming. Blijf jullie hollanders maar aan de kant met je valse hoop en laat ons belgen maar racen in F1 en op Spa, DE referentie van circuits. :o)
Glock is trouwens goed, en dat Jerome hem met weinig ervaring al enkele keren kon kloppen en veelal gelijkaardige tijden of beter neer zet zegt ook meer dan genoeg.
Posts: 10.089
Ik wil niet veel zeggen (zal ook niet verstandig zijn :P )
Maar om nou trots te zijn op D\'Ambrosio als belg in de F1 vind ik een beetje raar
Wij gaan gewoon netzo met belgen om als met Nederlanders.. Als ze er niks van bakken zeggen we dat
Ik verheug mij op Max Verstappen en Nyck de Vries :D
Posts: 18.535
Tja, dat weet ik nou niet helemaal.. Ten tijde van Verstappen werd echt alles opgehemeld.. In mindere mate bij Doornbos en Albers ook. Er zijn zelfs nu nog mensen van mening dat Albers het heel goed heeft gedaan.. Uiteindelijk reed die ook maar alleen om zijn centjes.
Posts: 2.263
Heeel, heeeeel misschien kan het komen omdat Glock gewoon een snellere coureur is?
Posts: 51
Of omdat Glock met 2012 updates rijdt, waar hij gisteren al heel tevreden over was...
Posts: 2.049
Jerommeke is overal trager, dus ook in de eerste sector waar je bijna alleen het gaspedaal moet indrukken.
Posts: 658
In sector 1 heb je ook een portie tractie nodig, anders ben je alleen maar zwarte strepen aan het achter laten (burnouts).
Posts: 10.089
@godius
Dat moet je die belg vertellen :P het is een belg weetje :)
Posts: 373
Jerome heeft iets ontdekt. :) Het is nu een echte feit, de Virgin is te traag.
Posts: 803
Ik denk vooral dat Jerome ontdekt heeft dat zijn stoeltje voor volgend jaar in gevaar is!
Posts: 10.071
Soms heb je wel eens met een coureur, ook al is dat niet realistisch, dat je graag ziet dat ie het goed doet, gewoon omwille van het feit dat het een uiterst sympathieke kerel is, ik heb dat altijd met D\'Ambrosio.
En laten we eerlijk zijn, die Virgin is toch om te huilen.
Kom op Jerome, als je Liuzzi, Ricciardo en Glock achter je houd, kun je al tevreden zijn.
Posts: 51
\"We verliezen overal teveel tijd\"
No shit Sherlock.