F1Grand Prix Nederland - Startgrid
Circuit Zandvoort - 27 augustus 2023
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Pos
Coureur
Team
Punten
Pos
Team
Punten
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Datum
Grand Prix
Circuit
-
-
-
Formule 1 kalender - 2026
Datum
Grand Prix & Circuit
-
-
-
6 - 8 maa
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
1 - 3 mei
22 - 24 mei
5 - 7 jun
12 - 14 jun
26 - 28 jun
9

Reacties (14)
Login om te reagerenPosts: 10.753
Ik hoop op een puntje voor Sargeant en een podium voor Albon. Zojuist in F2 gezien dat inhalen wel meet veel overspeed moet en dat leek op vrijdag eigenlijk nergens in het veld aanwezig te zijn.
Posts: 33.400
Mijn race voorspelling gisteren nog ruim voor kwalificatie was gereden:
1 - Verstappen
2 - Norris
3 - Albon
4 - Perez.
Absoluut geen rekening met Russell die ik vrijdag matig vond. Maar gezien de regen wordt het chaos. Dus een echte voorspelling is niet mogelijk eigenlijk.
Posts: 1.811
Er is waarschijnlijk gedurende de race geen regen, hooguit een beetjee miezer.
Verder is de baan wel nat dus ik verwacht een start op de inters....
Posts: 4.033
Ik verwacht helemaal geen podium voor Albon.
Posts: 33.400
Albon hoeft alleen maar hetwondje mee te hebben.
Posts: 3.851
Charles heeft een nieuw chassis en versnellingsbak gekregen.
Posts: 35.327
En Kevin ook alles nieuw, dus start achteraan.
Is die versnellingsbak van Leclerc nieuw of gebruikt?
Posts: 3.851
@Pietje Bell: neen, niet nieuw maar gebruikt lees ik net, dus geen gridstraf
Bron: IT M*trsp.cm
Posts: 35.327
Bedankt. Duchessa schreef dat nl gisteren ook al, geen nieuwe.
Posts: 35.327
Lewis is gearriveerd. Zou hij wel weten dat hij een race heeft en geen begrafenis?
pbs(.)twimg(.)com/media/F4h9gyRXYAA10c6?format=jpg&name=900x900
Posts: 65.802
Het valt me meer op dat Lewis zelf zijn zware mobieltje moet dragen...
Posts: 35.327
Ik vraag me af waarom Angela altijd alles voor hem deed, want dit jaar zie je hem alles zelf doen. Heel af en toe zie je een grote man die hem iets aanreikt. Hij kan het dus best allemaal alleen.
Posts: 33.400
De Dijk had geen gelijk met: ik kan het niet alleen.
Posts: 1.811
De dijk is nycks voor Lewis...