Christian Bakkerud overleden na auto ongeluk
- Gepubliceerd op 12 sep 2011 15:37
-
13
- Door: Kees Schooneman
De Deen reed dit jaar geen races. Het laatste benoemswaardige optreden van Bakkerud was vorig jaar tijdens de 24 uur van Le Mans. Bakkerud reed toen in dienst van Audi, waar hij teamgenoot was van Christijan Albers.
Behalve in de DTM en de 24 uur van Le Mans reed Bakkerud tussen 2002 en 2008 in de GP2 series, Formule 3 en Formule BMW. Het grootste succes van Bakkerud was in 2006 toen de Deen de Formule 3 race in Mugello wist te winnen.
Christian Bakkerud is 26 jaar oud geworden.
Trending nieuws
-
Verstappen zet Russell te kakken: "Nu vol gas?"
Max Verstappen was tijdens de race in Oostenrijk het controversiële slot van de kwalificatie van een dag eerder ...
28 jun 2026 18:16 -
Wolff voorspelt ingrijpende problemen voor Ferrari
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft na afloop van de Oostenrijkse Grand Prix hard uitgehaald naar Ferrari. De Oostenri...
28 jun 2026 18:39 -
Mekies ziet progressie bij Red Bull: "Sterkste race van het seizoen"
Laurent Mekies heeft genoten van de Grand Prix van Oostenrijk. Zowel Max Verstappen als Isack Hadjar kenden een sterk...
28 jun 2026 17:36 -
Hamilton onthult groot Ferrari-probleem na lastige race
Lewis Hamilton heeft een zeer zware Grand Prix van Oostenrijk achter de rug. De zevenvoudig wereldkampioen moest een ...
28 jun 2026 19:08 -
Verstappen blijft kritisch ondanks tweede plaats: "Dat voelde niet goed aan"
Max Verstappen beleefde een ijzersterke race tijdens de Grand Prix van Oostenrijk in Spielberg. De Red Bull Racing-co...
28 jun 2026 17:54
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 594
Rest In Peace
Posts: 36
RIP, veels te jong gegaan
Posts: 7.033
Heb je al een jarenlange racecarriere achter de rug en dan overlijd je met een auto in het openbaar verkeer.. Triest nieuws :( 26 jaar is echt nog jong..
R.I.P
Posts: 1.982
Idd, ironisch.
Christian R.I.P. en mijn condoleances gaan natuurlijk uit naar familie en vrienden.
Ik kan overigens niets vinden over een condoleanceregister. Iemand?
Posts: 9.176
Dennis,
Denk je nu echt dat de nabestaanden van Christiaan Nederlands kunnen?
Doe het dan goed: Christian RIP og min medfølelse går til familie og venner selvfølgelig
Posts: 1.982
Heej Pietje,
Tis wel goed met je. Je had ook gewoon een keer zonder op iemand iets aan te merken een reactie kunnen plaatsen op dit bericht. Een zwarte dag in de racerij, is op zich erg genoeg. Toch kunnen sommigen het niet laten om nog ff lekker te zeuren op een ander en zelfs een bericht van medeleven dat iemand achter laat beter te willen doen. Ik had ook gewoon google translate kunnen gebruiken maar ik ken geen woord Deens dus ik had niet kunnen controleren of ik de reactie dan goed achter had gelaten. Dat had pas knullig over gekomen.
En verder ga ik er niet op in.
Posts: 7.177
Man erg. Vooral gezien dat hij al jaren rijd en dan idd zoals L.Hamilton zegt in een gewone auto komt te overlijden!
RIP!
Posts: 3.145
R.I.P.
Posts: 10.089
R.I.P.
Posts: 1.508
Wat vreselijk.26 jaar nog maar.R.I.P
Posts: 1.966
R.I.P. Christian...veel te vroeg gegaan, zo zie je maar weer hoe betrekkelijk alles is.
Posts: 2.418
Het leven is soms kort, dus moeten we er het beste van maken. Je weet nooit wanneer het voorbij is.
R.I.P.
Posts: 10.071
R.I.P. man, een schrale troost voor de nabestaande, hij is in goed gezelschap daarboven.